Przetargi.pl
Świadczenie usługi utrzymania czystości budynków i powierzchni Centrum Rekreacyjno-Sportowego „Ukiel” w Olsztynie w 2017 roku.

Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10558 Olsztyn, ul. Żołnierska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 335 132 , fax. 895 335 132
  • Data zamieszczenia: 2017-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie
    ul. Żołnierska
    10558 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 335 132, fax. 895 335 132
    REGON: 28056355900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi utrzymania czystości budynków i powierzchni Centrum Rekreacyjno-Sportowego „Ukiel” w Olsztynie w 2017 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi utrzymania czystości budynków i powierzchni Centrum Sportowo-Rekreacyjnego Ukiel w Olsztynie od 15.04.2017 do 30.09.2017 r. CZEŚĆ I ZAMÓWIENIA Część 1 Zamówienia - Obszar „A”: *realizowane na obszarze przy ul. Kapitańskiej W okresie od dnia 15.04.2017r. do dnia 30.04.2017r. a) realizacja usługi: Usługa realizowana będzie codziennie, w godzinach pomiędzy 20.00 i 7.30, w sposób gwarantujący uprzątnięcie wszelkich powierzchni i pomieszczeń do godziny 7.30. Odbiór wykonanych prac będzie codziennie o godz.8.00 –pomiędzy brygadzistą a wyznaczonym pracownikiem ze strony Zamawiającego. W godzinach 7.30-20.00 usługa polegać będzie na bieżącym utrzymaniu czystości przez minimum 2 osoby. W okresie od dnia 01.05.2017r. do dnia 31.05.2017r. i od dnia 01.09.2017r. do dnia 30.09.2017r. a) realizacja usługi: Usługa realizowana będzie codziennie, w godzinach pomiędzy 20.00 i 7.30, w sposób gwarantujący uprzątnięcie wszelkich powierzchni i pomieszczeń do godziny 7.30. Odbiór wykonanych prac będzie codziennie o godz.8.00 –pomiędzy brygadzistą a wyznaczonym pracownikiem ze strony Zamawiającego. W godzinach 7.30-20.00 usługa polegać będzie na bieżącym utrzymaniu czystości przez minimum 3 osoby. W okresie od dnia 01.06.2017r. do dnia 31.08.2017r. a) realizacja usługi: . Usługa realizowana będzie codziennie, w godzinach pomiędzy 20.00 i 7.30, w sposób gwarantujący uprzątnięcie wszelkich powierzchni i pomieszczeń do godziny 7.30 . Odbiór wykonanych prac będzie codziennie o godz.8.00 –pomiędzy brygadzistą a wyznaczonym pracownikiem ze strony Zamawiającego. W godzinach 7.30-20.00 usługa polegać będzie na bieżącym utrzymaniu czystości przez minimum 6 osób. Szczegółowy zakres świadczenia usługi stanowi zał. nr 1 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia CZEŚĆ II ZAMÓWIENIA Część 2 Zamówienia - Obszar „D”: *realizowane na obszarze przy ul. Olimpijskiej a) realizacja usługi: Termin realizacji od dnia 15.04.2017r. do dnia 30.09.2017r. . Usługa realizowana będzie codziennie, w godzinach pomiędzy 22.00 i 7.30, w sposób gwarantujący uprzątnięcie wszelkich powierzchni i pomieszczeń do godziny 7.30 przez minimum 1 osobę. Odbiór wykonanych prac będzie codziennie o godz.8.00 –pomiędzy brygadzistą a wyznaczonym pracownikiem ze strony Zamawiającego. W godzinach 7.30-20.00 usługa polegać będzie na bieżącym utrzymaniu czystości przez minimum 1 osobę. Szczegółowy zakres świadczenia usługi stanowi zał. nr 1 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia CZEŚĆ III ZAMÓWIENIA Część 3 Zamówienia - Obszar „C”: *realizowane na obszarze przy ul. Sielskiej a) realizacja usługi: Termin realizacji od dnia 15.04.2017 r. do dnia 30.09.2017r. Usługa realizowana 2 razy w tygodniu (poniedziałek, czwartek)*, w godzinach pomiędzy 22.00 i 7.30 w sposób gwarantujący uprzątnięcie wszelkich powierzchni i pomieszczeń do godziny 7.30 przez minimum 1 osobę. Odbiór wykonanych prac będzie codziennie o godz.8.00 –pomiędzy brygadzistą a wyznaczonym pracownikiem ze strony Zamawiającego. W godzinach 7.30-20.00 usługa polegać będzie na bieżącym utrzymaniu czystości przez minimum 1 osobę * Zamawiający zastrzega możliwość zmiany dni tygodnia Szczegółowy zakres świadczenia usługi stanowi zał. nr 1 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : CZĘŚĆ I - 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. CZĘŚĆ II – 650,00 PLN (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych) przed upływem terminu składania ofert. CZĘŚĆ III – 480,00 PLN (słownie: czterysta osiemdziesiąt złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku City Bank nr rachunku 60 1030 1218 0000 0000 9050 5068, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu A.171.4.2017 na usługę sprzątania w CRS ”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach