Przetargi.pl
Świadczenie usługi usuwania odpadów medycznych oraz odpadów komunalnych wytwarzanych przez Specjalistyczny Zespół Chorób i Gruźlicy

Specjalistyczny Zespół Chorób Płuc i Gruźlicy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-360 Bystra, ul. J. Fałata 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4991800 , fax. 033 4991802
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Chorób Płuc i Gruźlicy
    ul. J. Fałata 2 2
    43-360 Bystra, woj. śląskie
    tel. 033 4991800, fax. 033 4991802
    REGON: 00064092300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi usuwania odpadów medycznych oraz odpadów komunalnych wytwarzanych przez Specjalistyczny Zespół Chorób i Gruźlicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówieni obejmuje usuwanie ( w tym transport i utylizacja ) odpadów medycznych w łącznej ilości 30 000kg. oraz usuwanie odpadów komunalnych w ilości 350 pojemników o poj. 1100l. i 190pojemników o poj. 110l.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - dla zadania nr 1: 2.800,00 złotych (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100), - dla zadania nr 2: 600,00 złotych (słownie: sześćset złotych 00/100). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert na okres związania ofertą. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Węgierskiej Górce nr 42 8131 0005 0013 6943 2000 0050, tytułem: wadium do sprawy nr 4/EZP/380/EAE/3/2010. 5.Wadium w formie pieniężnej zostanie uznane za wniesione, jeżeli środki pieniężne faktycznie znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego w wymaganym terminie. Potwierdzenie zrealizowania przelewu należy dołączyć do oferty. 6.Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach należy złożyć w oryginale w odrębnej kopercie, zabezpieczonej i opisanej analogicznie jak oferta, łącznie z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b)posiadania wiedzy i doświadczenia, c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)sytuacji ekonomicznej i finansowej, oceniane wg sposobu dokonania oceny spełniania warunków opisanego w pkt. 2. 2.Warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wykaże, że: a)w odniesieniu do warunku, o którym mowa w pkt. 1 a) - posiada aktualną koncesję, zezwolenie lub decyzję wymaganą właściwymi przepisami, w tym na transport odpadów niebezpiecznych oraz utylizację odpadów; b)w odniesieniu do warunku, o którym mowa w pkt. 1 b) - wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie w zakresie świadczenie usługi usuwania (w tym transportu i utylizacji) odpadów medycznych o wartości brutto nie niższej niż cena własnej oferty lub jedno zamówienie w zakresie świadczenia usługi usuwania odpadów komunalnych o wartości brutto nie niższej niż cena własnej oferty - odpowiednio do zadania, na które zostanie złożona oferta; c)w odniesieniu do warunku, o którym mowa w pkt. 1 c) - dysponuje lub będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d)w odniesieniu do warunku, o którym mowa w pkt. 1 d) - posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu należy złożyć nastepujące dokumenty i oświadczenia: 1)Oświadczenie o spelnieniu warnków udziału w postepowaniu 2) Aktualną koncesję, zezwolenie lub decyzję wymaganą właściwymi przepisami, w tym na transport odpadów niebezpiecznych oraz utylizację odpadów; 2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; 3. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbystra.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach