Przetargi.pl
Dostawa oraz wymiana zespołu napędowego i sterowania dźwigu osobowego D2 zainstalowanego w Pawilonie Łóżkowym Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Bielska 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8520742 , fax. 0338520742
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
    ul. Bielska 4 4
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 8520742, fax. 0338520742
    REGON: 00031334800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.netus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oraz wymiana zespołu napędowego i sterowania dźwigu osobowego D2 zainstalowanego w Pawilonie Łóżkowym Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz wymiana zespołu napędowego i sterowania dźwigu osobowego D2 zainstalowanego w Pawilonie Łóżkowym Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie. Realizacja zamówienia obejmuje: Dostawę: a) napędu dźwigowego - wciągarka bezprzekładniowa ( z hamulcem certyfikowanym jako chwytacz jednokierunkowy zabezpieczający przed niekontrolowanym ruchem kabiny w górę) oraz falownik zaprojektowany do zastosowanej wciągarki (tej samej firmy) parametry pracy dźwigu (napędu): - śr. 180 jazd na godzinę - udźwig do 1600 kg - prędkość jazdy 1 m/s - przełożenie 1:1 b) tablicy sterowej firmy LiftTechnik Łódź (identycznej do już stosowanych tablic sterowych w pozostałych dźwigach w Pawilonie Łóżkowym) dostosowanej do sterowania w grupie 2 dźwigów (D2 + D1) z zastosowaniem sterownika EST firmy NewLift, posiadającego m.in. licznik wykonanych jazd, c) lin nośnych dźwigu - 10 lin o średnicy 8 mm, d) komplet układu prowadzącego kabiny i przeciwwagi (rolki wzmocnione), e) komplet mechanizmów jezdnych drzwi i kabiny szer. 1100 mm 1 szt., szybowe 11 szt. Prace: a) demontaż istniejącego zespołu napędowego - zdemontowany zespół pozostaje własnością zamawiającego, b) wykonanie podstawy pod nowy zespół napędowy, c) montaż nowego napędu dźwigu, d) wymiana lin nośnych dźwigu na 10 lin o średnicy 8 mm, e) wykonanie nowych mocowań lin w kabinie i przeciwwadze, f) zamontowanie i uruchomienie tablicy sterowej, g) wymiana części instalacji elektrycznej (związanej z wymianą napędu), h) wymiana układów prowadzących kabiny i przeciwwagi, i) wymiana mechanizmów jezdnych drzwi kabiny i drzwi szybowych, j) wykonanie i uzgodnienie w Dozorze Technicznym dokumentacji dźwigu D2, k) udział i opłata za odbiór dźwigu D2 po remoncie przez Urząd Dozoru Technicznego. Wykonawca na dostarczone podzespoły oraz wykonane prace udzieli 36 miesięcznej gwarancji licząc od daty podpisania protokołu odbioru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1800.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający będzie oceniał powyższe warunki na podstawie dokumentów dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa, składa dokumenty lub dokument wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Zobowiązanie podmiotu który udostępni Wykonawcy zasoby niezbędne do realizacji zamówienia w przypadku o którym mowa w art. 26 ust 2b ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.netus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach