Podkarpackie Centrum Chorób Płuc w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-241 Rzeszów, ul. Rycerska 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8611421 w. 380 , fax. 017 861 14 29
- Data zamieszczenia: 2014-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Podkarpackie Centrum Chorób Płuc w Rzeszowie
ul. Rycerska 2 2
35-241 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8611421 w. 380, fax. 017 861 14 29
REGON: 00028994000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi transportu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych pojazdem samochodowym, posiadający co najmniej 4 miejsca do przewozu osób oraz przestrzeń ładunkową ok. 2,5 m3 na rzecz spraw zaopatrzeniowych (np.przewiezienia płyt gipsowych, drzwi itp.), administracyjnych i innych zleconych do wykonania przez Podkarpackie Centrum Chorób Płuc w Rzeszowie ul. Rycerska 2. Zamawiający dopuszcza również pojazd zaopatrzony w hak holowniczy z możliwością doczepienia przyczepki. Wykonawca zostanie poinformowany z jednodniowym wyprzedzeniem o potrzebie przewiezienia towaru o większym gabarycie, albowiem taka potrzeba występuje przeciętnie 2-3 razy w miesiącu. Usługa transportu odbywa się w dniach roboczych w godzinach 830 - 1430. Wyznaczone godziny stanowią gotowość Wykonawcy do wyjazdu, Wykonawca ma pozostawać w siedzibie Zamawiającego. Średnia ilość przejechanych kilometrów w miesiącu wynosi ok. 1 400. 2.Wykonanie usługi zwyżką koszem nośnym w pracach usuwania konarów drzew, wymiany żarówek w oświetleniu ulicznym, czyszczenie rynien. Operacje wykonywane w zależności od potrzeb min. raz w roku. 3.Wykonanie usługi odśnieżania dróg wewnętrznych Centrum oraz chodników w okresie zimowym i dużych opadów śniegu za pomocą odpowiedniego sprzętu tj. pługu ciągnikowego z możliwością posypania piaskiem na głównych ciągach komunikacyjnych. Zamawiający zapewnia piasek. (Orientacyjny czas wykonywanej czynności w zależności od ilości zalegającego śniegu wynosił w poprzednich latach od 2 do 3 godzin pracy). Usługa powinna być wykonana w godz. 300 - 600, ponieważ od godziny 700 rano zaparkowanych jest dużo aut osobowych co uniemożliwia odśnieżanie. W przypadku ciągłych, obfitych opadów usługa odśnieżania głównych ciągów pieszo-jezdnych musi być wykonana w godzinach 1500-1600 na wezwanie telefoniczne Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcchp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz dzieci wraz z opiekunem do Zespołu Szkół w Trzcianie, Przedszkola Publicznego w Trzcianie oraz Zespołu Szkół w Świlczy i Przedszkola Publicznego w Świlczy w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - Zakup usług transportowych polegających na przewozie i opiece w czasie przewozu niepełnosprawnych dzieci (uczniów) z miejsca zamieszkania na zajęcia szkolne i z powrotem po ich zakończeniu do miejsca zamieszkania
Dodano: 2016-07-27 - Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dynów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do jednostek oświatowych na terenie gminy Głogów Małopolski w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - Przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Chmielniku poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od dnia 01.09.2016r. do 30.06.2017r.
Dodano: 2016-07-14 - Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Czermin w roku szkolnym 2016/2017 wraz odwozem.
Dodano: 2016-07-12 - Zakup usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Horyniec-Zdrój w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-08 - Przewóz uczniów do Szkół na terenie Gminy Chmielnik poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od dnia 01.09.2016r. do 30.06.2017r.
Dodano: 2016-07-06 - Dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum w Majdanie Królewskim i Szkoły Podstawowej w Komorowie w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-05 - Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-30