Przetargi.pl
„Świadczenie usługi teleopieki w trybie 24/h oraz dostawa wraz z gwarancją, konfiguracją oraz serwisem 24/h opasek i urządzeń do systemu teleopieki”

Gmina Zakliczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 32-840 Zakliczyn, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 326 460 , fax. 146 326 455
  • Data zamieszczenia: 2019-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zakliczyn
    Rynek 32
    32-840 Zakliczyn, woj. małopolskie
    tel. 146 326 460, fax. 146 326 455
    REGON: 85166096700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakliczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usługi teleopieki w trybie 24/h oraz dostawa wraz z gwarancją, konfiguracją oraz serwisem 24/h opasek i urządzeń do systemu teleopieki”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi teleopieki, polegającej na całodobowym monitoringu 80 osób – mieszkańców miasta Zakliczyn w wieku powyżej 60 lat (kobiety) i powyżej 65 lat (mężczyźni), którzy ze względy na zły stan zdrowia, samotność, niepełnosprawność czy niesamodzielność wymagają wsparcia w funkcjonowaniu w warunkach domowych i pomocy w integracji społecznej oraz wezwaniu pomocy lub udzielenia wsparcia w przypadku zagrożenia zdrowia/życia uczestników w miejscu ich zamieszkania w ramach projektu „Aktywni seniorzy w cyfrowym Zakliczynie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. Wykonawca zobowiązany będzie również do dostawy wraz z gwarancją, konfiguracją oraz usługą serwisu 24/h opasek i urządzeń do usługi teleopieki w ilości 80 sztuk. Etap I - Dostawa wraz z gwarancją, konfiguracją i serwisem opasek i urządzeń do systemu teleopieki” Urządzenia do teleopieki – 80 sztuk 1. aparat/stacja bazowa musi być wyposażona w następujące funkcje i/lub urządzenia dodatkowe a) funkcja głośnomówiąca automatycznie aktywowana w trakcie połączenia wychodzącego, b) możliwość wprowadzenia do urządzenia min 3 numerów telefonów – w przypadku braku możliwości dodzwonienia się na numer pierwszy aparat sam podejmie próbę kontaktu na drugi i trzeci numer, c) dodatkowy przycisk zlokalizowany na opasce lub stacji bazowej pozwalający na wykonywanie połączeń tzw. „Zielonych”, d) ładowarka, stacja ładująca w zestawie odpowiednia dla parametrów sieci energetycznej na terenie RP - napięcie oraz format wtyczki, e) gwarancja na co najmniej 12 miesięcy, f) urządzenie fabrycznie nowe, opatrzone znakiem CE, g) obsługa karty SIM dowolnego operatora, h) identyfikacja urządzenia - posiada indywidualny i niepowtarzalny numer (numer seryjny lub nr IMEI), i) możliwość zmiany numeru przypisanego do przycisku w trakcie użytkowania opaski przez uczestnika. 2. Opaska SOS a) wodoszczelność min. IP56, b) zasięg komunikacji z aparatem/stacją bazową min. 20 m wewnątrz budynku oraz min. 50 m w otwartym terenie, c) możliwość regulacji opaski bez jej fizycznego skrócenia, d) gwarancja na co najmniej 12 miesięcy, e) co najmniej jeden przycisk do bezpośredniego połączenia się z Centrum Opieki – przycisk SOS (zalecane rozwiązanie zabezpieczające przed przypadkowym naciśnięciem przycisku), f) dedykowany przycisk SOS dla połączenia tzw. „czerwonego”, zabezpieczony przed przypadkowym użyciem - np. potrzeba przytrzymania przycisku w celu uruchomieniu funkcji, g) czas pracy opaski bez konieczności ładowania/wymiany baterii - minimum 12 miesięcy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wstępnej konfiguracji urządzenia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, tj: a) sparowanie urządzenia z opaską, b) ustawienie daty i godziny. 4. Wykonawca zobowiązany jest również do serwisu urządzeń do teleopieki i opasek od momentu podpisania protokołu ilościowego i jakościowego do dnia 31.12.2020 r. z uwzględnieniem następujących warunków: a) urządzenie musi być serwisowane przez dostawcę, b) serwis urządzeń powinien być prowadzony w trybie 24/h, c) w ramach serwisu dostawca zapewnia dojazd do uczestnika w czasie nie dłuższym niż 4 godziny i naprawę urządzenia, lub jego wymianę w trakcie jednej wizyty serwisowej, d) komunikacja GSM, e) zapewnienie odpowiedniego pakietu do komunikacji głosowej i SMS obustronnej na terenie Polski bez dodatkowych opłat. 5. Wymagania dodatkowe: a) w przypadku kradzieży, utraty, uszkodzenia opasek do teleopieki z winy Użytkownika w okresie trwania umowy, wykonawca dostarczy produkt w tej samej stawce i specyfikacji co w ofercie pierwotnej; b) dostawca udzieli Zamawiającemu gwarancji producenta na dostarczone urządzenia na okres min. 12 miesięcy, liczony od dnia spisania protokołu odbioru. Etap II - Świadczenie usługi teleopieki w trybie 24/h 1) Czas monitoringu - 24 h/dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. 2) Dostawa 80 kart SIM operatora posiadającego zasięg na terenie Miasta Zakliczyn, umożliwiającego wykonywanie połączeń wychodzących oraz przychodzących do Centrum Opieki bez dodatkowych opłat dla Zamawiającego i uczestników. 3) Konfiguracja opasek z systemem teleopieki. 4) Jednoczesna obsługa wielu połączeń przychodzących - wykonawca musi zapewnić obsługę kilku połączeń przychodzących jednocześnie – tzw. kolejkowanie połączeń. 5) Kompatybilność i integralność danych. 6) System musi odbierać, rejestrować i przechowywać: a) datę i godzinę użycia przycisku SOS, b) moment wystąpienia alarmu, zapisy rozmów operatora z użytkownikiem oraz rejestr czynności, jakie wykonał operator włącznie z czasem, w jakim zostały przeprowadzone, c) dane dotyczące ewentualnych napraw gwarancyjnych, wad technicznych i innych występujących problemów z urządzeniem takich jak: wymiana opaski z powodu ukrytej wady, pozostałych problemów technicznych np. z baterią, problemów z łącznością. 7) System musi umożliwiać: a) prowadzenie rozmowy z użytkownikami opaski, b) generowanie bilingów i raportów połączeń dla poszczególnych użytkowników, jak i grup użytkowników. 8) Rejestracja czynności operatora - System musi rejestrować czynności operatorów dotyczących użytkowników, w szczególności datę, czas i treść wprowadzanych lub modyfikowanych zapisów, takich jak: a) zmiana danych Uczestnika, b) działania prowadzone po uruchomieniu alarmu, wcześniej uzgodnione z Zamawiającym. 9) Sposoby zabezpieczenia systemu - dostęp do systemu powinien być zabezpieczony przynajmniej za pomocą loginu i hasła. 10) Czas przechowywania danych - wszystkie dane użytkowników muszą być przechowywane przez cały okres uczestnictwa w projekcie. 11) Procedury systemu - system musi mieć zaimplementowane funkcję umożliwiające kontrolę czasu oraz czynności wykonywanych przez operatora w przypadku uruchomienia alarmu, dostępną także dla Zamawiającego. 12) Zwrot danych - wszystkie dane zgromadzone przez system podczas trwania umowy dotyczące użytkowników, informacji pobranych z opasek oraz innych danych zarejestrowanych przez system podlegają zwrotowi do Zamawiającego w formie elektronicznej po zakończeniu umowy. 13) Zadania pracowników Centrum Opieki: a) odbieranie alarmów z opaski, b) nawiązywanie kontaktu z Uczestnikiem po odebraniu połączenia, c) kontakt z podanym numerem telefonu wyznaczonym przez Uczestnika w celu weryfikacji wywołania połączenia, d) wezwanie pomocy w sytuacji zagrożenia życia/zdrowia, e) utrzymanie kontaktu z Uczestnikiem do momentu przybycia pomocy, f) stałe monitorowanie stanu technicznego opasek, g) w przypadku awarii opaski bezzwłoczny kontakt z wykonawcą/dostawcą w celu wymiany lub usunięcia awarii, h) telefoniczny kontakt z każdym uczestnikiem min. 2 razy w miesiącu, i) pośredniczenie w zamawianiu usługi Złotej Rączki (umawianie drobnych, bezpłatnych usług naprawczych świadczonych w domach Uczestników projektu przez podmioty wskazane przez Zamawiającego lub Partnera Zamawiającego), j) informowaniu Uczestników o imprezach, wydarzeniach czy przedsięwzięciach gminnych oraz zachęcanie do udziału w nich. 14) Wykonawca zobowiązany jest również do przeprowadzenie szkolenia z usługi teleopieki oraz korzystania z urządzeń do teleopieki dla osób wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wskaże miejsce i czas organizacji szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach