Przetargi.pl
Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu.

SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY W OŚWIĘCIMIU IM. ZOFII POSMYSZ ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Obozowa 31
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY W OŚWIĘCIMIU IM. ZOFII POSMYSZ
    ul. Obozowa 31
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    REGON: 000745326
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosw-oswiecim.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem" stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r., poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze Powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (t.j.: Dz.U. z 2022r., poz. 2230 ze zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. z 2023r., poz. 1801) wynikających z zadania 2.4, Priorytet II Programu: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i jego rodziny oraz porozumienia NR MEiN/2022/DWEW/1119 zawarte w dniu 21 kwietnia 2022 w Warszawie na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu ul. Obozowa 31, 32-600 Oświęcim przez Specjalistów:1) Logopedów/neurologopedia (część I) – 900 godzin,Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem" stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r., poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze Powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (t.j.: Dz.U. z 2022r., poz. 2230 ze zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. z 2023r., poz. 1801) wynikających z zadania 2.4, Priorytet II Programu: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i jego rodziny oraz porozumienia NR MEiN/2022/DWEW/1119 zawarte w dniu 21 kwietnia 2022 w Warszawie na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu ul. Obozowa 31, 32-600 Oświęcim przez Specjalistów:2) Rehabilitantów/fizjoterapeutów (część II) – 1 500 godzin,Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem" stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r., poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze Powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (t.j.: Dz.U. z 2022r., poz. 2230 ze zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. z 2023r., poz. 1801) wynikających z zadania 2.4, Priorytet II Programu: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i jego rodziny oraz porozumienia NR MEiN/2022/DWEW/1119 zawarte w dniu 21 kwietnia 2022 w Warszawie na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu ul. Obozowa 31, 32-600 Oświęcim przez Specjalistów:3) Pedagog / psycholog / inny terapeuta /inny specjalista: Pedagog specjalny różnych specjalności: surdopedagog,tyflopedagog, oligofrenopedagog, terapeuta komunika-cji alternatywnej (część III) - 580 godzin,Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem" stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r., poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze Powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (t.j.: Dz.U. z 2022r., poz. 2230 ze zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. z 2023r., poz. 1801) wynikających z zadania 2.4, Priorytet II Programu: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i jego rodziny oraz porozumienia NR MEiN/2022/DWEW/1119 zawarte w dniu 21 kwietnia 2022 w Warszawie na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu ul. Obozowa 31, 32-600 Oświęcim przez Specjalistów:4) Terapeuta integracji sensorycznej (część IV) – 600 godzin,Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem" stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r., poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze Powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (t.j.: Dz.U. z 2022r., poz. 2230 ze zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. z 2023r., poz. 1801) wynikających z zadania 2.4, Priorytet II Programu: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i jego rodziny oraz porozumienia NR MEiN/2022/DWEW/1119 zawarte w dniu 21 kwietnia 2022 w Warszawie na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu ul. Obozowa 31, 32-600 Oświęcim przez Specjalistów:5) Hipoterapia (część V) – 300 godzin,Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem" stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r., poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze Powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (t.j.: Dz.U. z 2022r., poz. 2230 ze zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. z 2023r., poz. 1801) wynikających z zadania 2.4, Priorytet II Programu: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i jego rodziny oraz porozumienia NR MEiN/2022/DWEW/1119 zawarte w dniu 21 kwietnia 2022 w Warszawie na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu ul. Obozowa 31, 32-600 Oświęcim przez Specjalistów:6) Zajęcia na basenie (część VI) – 200 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia):W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dysponują wykwalifikowanymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, dla następujących stanowisk według zał. nr 1.3 do swz:Dla części I-IV: Osoba do realizacji zamówienia musi posiadać:kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2023r. poz. 2102),Wykonawca spełni warunek, jeżeli dodatkowo wykaże, że co najmniej 1 osoba realizująca dane zamówienie posiada następujące kwalifikacje:dla części I Logopedia/neurologopedia:1. Studia jednolite studia magisterskie prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia na kierunku:a) logopedia i posiada przygotowanie pedagogiczne lubb) na którym jest realizowane wyłącznie kształcenie przygotowujące do wykonywania zawodu nauczyciela, w zakresie logopedii i posiada przygotowanie pedagogiczne, lubc) pedagogika specjalna w zakresie logopedii i posiada przygotowanie pedagogiczne, lubd) pedagogika specjalna w zakresie innym niż określony w lit. c i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyła studia podyplomowe prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia w zakresie logopedii, lube) na którym jest realizowane wyłącznie kształcenie przygotowujące do wykonywania zawodu nauczyciela, w zakresie pedagogiki resocjalizacyjnej, pedagogiki korekcyjnej (terapii pedagogicznej) lub wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyła studia podyplomowe prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia w zakresie logopedii lub2. Studia pierwszego i drugiego stopnia prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia na kierunku innym niż pedagogika specjalna, w zakresie:a) logopedii, i posiada przygotowanie pedagogiczne lubb) pedagogiki resocjalizacyjnej, pedagogiki korekcyjnej (terapii pedagogicznej) lub wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyła studia podyplomowe prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia w zakresie logopedii, lub3. Studia pierwszego i drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia na kierunku lub w zakresie innym niż określone w pkt 1 i 2 i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyła studia podyplomowe prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia w zakresie logopedii, lub4. Studia drugiego stopnia prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia na kierunku pedagogika specjalna, na podstawie § 39 ust. 2 pkt 2 i ust. 3 pkt 2 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018r. w sprawie studiów, w zakresie logopedii i posiada przygotowanie pedagogiczne, lub5. Studia prowadzone zgodnie z przepisami obowiązującymi przed dniem 3 sierpnia 2019r. na poziomie wymaganym do zajmowania stanowiska nauczyciela w przedszkolu, danym typie szkoły lub rodzaju placówki określonym w § 3 ust. 1 pkt 2 i ust. 2 pkt 1 lub § 4 pkt 2 i 4 w zakresie logopedii i posiada przygotowanie pedagogiczne, lub6. Studia prowadzone zgodnie z przepisami obowiązującymi przed dniem 3 sierpnia 2019 r. na poziomie wymaganym do zajmowania stanowiska nauczyciela w przedszkolu, danym typie szkoły lub rodzaju placówki określonym w § 3 ust. 1 pkt 2 i ust. 2 pkt 1 lub § 4 pkt 2 i 4 i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyła:a) studia pierwszego stopnia prowadzone zgodnie z przepisami obowiązującymi przed dniem 3 sierpnia 2019r. w zakresie logopedii lubb) studia podyplomowe w zakresie logopedii.dla części II Fizjoterapia/ rehabilitacja ruchowa:a) Musi posiadać kwalifikacje przewidziane w ustawie o zawodzie fizjoterapeuty, w tym wymagane w art. 13ww. ustawy wykształcenie i doświadczenie,b) Posiada wpis rejestrze fizjoterapeutów w Krajowej Radzie Fizjoterapeutów, (zgodnie z art. 24. ustawie o zawodzie fizjoterapeuty,dla części III Pedagog/Psycholog/Inny Terapeuta:Psycholog, ukończył:1. Studia pierwszego i drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie prowadzone zgodnie z:a) nowym standardem kształcenia na kierunku psychologia w zakresie odpowiadającym prowadzonym zajęciom i posiada przygotowanie pedagogiczne lubb) przepisami obowiązującymi przed dniem 3 sierpnia 2019r. na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom i posiada przygotowanie pedagogiczne lub2. spełnia warunki określone w art. 63 ust. 1 ustawy o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów i posiada przygotowanie pedagogiczne.Pedagog wczesnego wspomagania rozwoju, ukończył:1. jednolite studia magisterskie prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia na kierunku:a) pedagogika specjalna w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i posiada przygotowanie pedagogiczne lubb) pedagogika specjalna w zakresie innym niż określony w lit. a i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyła studia podyplomowe prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, lubc) na którym jest realizowane wyłącznie kształcenie przygotowujące do wykonywania zawodu nauczyciela w zakresie: – wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, i posiada przygotowanie pedagogiczne lub – pedagogiki resocjalizacyjnej, logopedii lub pedagogiki korekcyjnej (terapii pedagogicznej), i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyła studia podyplomowe prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub2. Studia pierwszego i drugiego stopnia prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia na kierunku innym niż pedagogika specjalna, w zakresie:a) wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, i posiada przygotowanie pedagogiczne lubb) pedagogiki resocjalizacyjnej, logopedii lub pedagogiki korekcyjnej (terapii pedagogicznej), i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyła studia podyplomowe pro-wadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, lub3. Studia pierwszego i drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia:a) na kierunku lub w zakresie innym niż określone w pkt 1 i 2 i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyła studia podyplomowe prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lubb) na kierunku psychologia w zakresie odpowiadającym prowadzonym zajęciom i posiada przygotowanie pedagogiczne, lub4. Studia drugiego stopnia prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia na kierunku pedagogika specjalna, na podstawie § 39 ust. 2 pkt 2 i ust. 3 pkt 2 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie studiów, w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i posiada przy-gotowanie pedagogiczne, lub5. Studia na kierunku fizjoterapia lub studia w zakresie fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej i posiada przygotowanie pedagogiczne, lub6. Studia pierwszego i drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie prowadzone zgodnie z przepisami obowiązującymi przed dniem 3 sierpnia 2019r. na kierunku psychologia w zakresie:a) wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i posiada przygotowanie pedagogiczne lubb) innym niż określony w lit. a i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyła studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzania psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka, lub7. Studia prowadzone zgodnie z przepisami obowiązującymi przed dniem 3 sierpnia 2019r. na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna w zakresie:a) wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i posiada przygotowanie pedagogiczne lubb) innym niż określony w lit. a i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyła studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzania psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka, lub8. Studia prowadzone zgodnie z przepisami obowiązującymi przed dniem 3 sierpnia 2019r. w zakresie terapii pedagogicznej i posiada przygotowanie pedagogiczne.9. Kwalifikacje do prowadzenia zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, o których mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. – Prawo oświatowe, posiada również osoba, która ma kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela logopedy określone w § 30.dla części IV Integracja Sensoryczna:a) ukończyła jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia, studia wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna, a ponadto ukończyła studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzania psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka oraz posiada przygotowanie pedagogiczneb) ma kwalifikacje do prowadzenia zajęć integracji sensorycznej. Ukończone studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznejPozostałe warunki udziału w informacjach dodatkowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach