Przetargi.pl
Świadczenie usługi telefonii komórkowej i Internetu mobilnego wraz z dostawą urządzeń na potrzeby pracowników Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.

Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 725 937, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny
    al. Kościuszki 4
    90-419 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 422 725 937, , fax. -
    REGON: 47307330800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi telefonii komórkowej i Internetu mobilnego wraz z dostawą urządzeń na potrzeby pracowników Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Świadczenie usługi telefonii komórkowej i Internetu mobilnego wraz z dostawą urządzeń na potrzeby pracowników Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Szczegółowy opis został zawarty w Przedmiocie zamówienia – w załączniku nr 2.1 (Świadczenie usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi) i 2.2 (Świadczenie usługi dostępu do mobilnego Internetu wraz z dostawą urządzeń mobilnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi) do SIWZ. Miejsce realizacji: Uniwersytet Medyczny w Łodzi. Prawo opcji: Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 Pzp. Prawo opcji jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. Rozliczenie za objęte zakresem prawa opcji ilości nastąpi na podstawie cen określonych w ofercie Wykonawcy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o zwiększeniu zakresu zamówienia. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak, te, które obowiązują przy realizacji podstawowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający poniżej określa ilości dla zamówienia podstawowego podając minimalną liczbę sztuk oraz dla zamówienia objętego prawem opcji podając maksymalną liczbę sztuk. • W Pakiecie I: Zamawiający zamówi minimum (w ramach zamówienia podstawowego): 1. Dostawa i aktywacja kart SIM wykonanych w technologii nano/micro/sim w liczbie jak niżej: a) 222 aktywnych kart SIM do telefonów komórkowych; b) 35 kart do innych terminali GSM umożliwiających realizację połączeń głosowych takich jak m. in.: bramki GSM, moduły GSM w windach oraz centralach alarmowych i innych (bez pakietu internetowego); c) 10 nieaktywnych kart SIM do telefonów komórkowych. 2. Dostawa nowych telefonów komórkowych nieposiadających blokady SIM-LOCK oraz posiadających oryginalne, niemodyfikowane przez Operatora oprogramowanie w ilości i zgodnie z poniższą specyfikacją techniczną. Telefony muszą spełniać wymagania zgodne z oceną zgodności wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w ilości łącznej: a) model A – 12 szt. b) model B – 2 szt. c) model C – 5 szt. d) model D – 67 szt. e) model E – 137 szt. Do końca 2020 r. Zamawiający zastrzega możliwość zakupienia (w ramach zamówienia objętego prawem opcji): 1. Dostawa i aktywacja kart SIM wykonanych w technologii nano/micro/sim w ilości jak niżej: a) 20 aktywnych kart SIM do telefonów komórkowych; b) 5 kart do innych terminali GSM umożliwiających realizację połączeń głosowych takich jak m. in.: bramki GSM, moduły GSM w windach oraz centralach alarmowych i innych (bez pakietu internetowego); 2. Dostawa nowych telefonów komórkowych nieposiadających blokady SIM-LOCK oraz posiadających oryginalne, niemodyfikowane przez Operatora oprogramowanie w ilości i zgodnie z poniższą specyfikacją techniczną. Telefony muszą spełniać wymagania zgodne z oceną zgodności wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w ilości łącznej: a) model A – 1 szt. b) model B – 1 szt. c) model C – 1 szt. d) model D – 5 szt. e) model E – 10 szt. • W Pakiecie II: Zamawiający zamówi minimum (w ramach zamówienia podstawowego): 1. Dostawa i aktywacja kart SIM wykonanych w technologii nano/micro/sim umożliwiających dostęp do Internetu oraz nowych tabletów multimedialnych (wraz z etui), nieposiadających blokady SIM-LOCK oraz posiadających oryginalne, niemodyfikowane przez Operatora oprogramowanie w ilości i zgodnie z poniższą specyfikacją techniczną jak niżej: Tablety muszą spełniać wymagania zgodne z oceną zgodności wynikające z obowiązujących przepisów prawa. a. – 124 aktywne karty SIM; b. – 25 tabletów multimedialnych Do końca 2020 r. Zamawiający zastrzega możliwość zakupienia (w ramach zamówienia objętego prawem opcji): 1. Dostawa i aktywacja kart SIM wykonanych w technologii nano/micro/sim umożliwiających dostęp do Internetu oraz nowych tabletów multimedialnych (wraz z etui), nieposiadających blokady SIM-LOCK oraz posiadających oryginalne, niemodyfikowane przez Operatora oprogramowanie w ilości i zgodnie z poniższą specyfikacją techniczną jak niżej: Tablety muszą spełniać wymagania zgodne z oceną zgodności wynikające z obowiązujących przepisów prawa. a. – 20 aktywnych karty SIM; b. – 10 tabletów multimedialnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64212000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: Pakiet I: 9.000,00 zł, słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100. Pakiet II: 3.000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych 00/100. W zależności od ilości Pakietów, na które składana jest oferta, wysokość wadium stanowić będzie suma wadiów wymaganych dla poszczególnych Pakietów, na które składa ofertę Wykonawca. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w ust. 3. pkt 2) – 5) (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI W ŁODZI 21 10501461 1000 0022 8237 8799 - z zaznaczeniem Wadium ZP/105/2019 – Świadczenie usługi telefonii komórkowej i Internetu mobilnego wraz z dostawą urządzeń. Pakiet … Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w ust. 3. pkt 2) – 5) (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) Wykonawca składa wraz z ofertą. 8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenia wymienione w ust. 8.1 – 8.3. SIWZ wg załącznika nr 3 do SIWZ. 3) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 4) Pełnomocnictwo - jeśli występuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach