Przetargi.pl
Świadczenie usługi stałego kompleksowego utrzymywania porządku w Budynku „S” oraz terenie okalającym, położonym w Krakowie przy ul. Ujastek 1

Nowe Centrum Administracyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 31-752 Kraków, ul. Ujastek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 694 734 573 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nowe Centrum Administracyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Ujastek 1
    31-752 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 694 734 573, fax. -
    REGON: 12323468800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: nca.malopolska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Biorąc pod uwagę strukturę właścicielską spółki Nowe Centrum Administracyjne sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie należy wskazać, że jest to podmiot, o którym stanowi art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi stałego kompleksowego utrzymywania porządku w Budynku „S” oraz terenie okalającym, położonym w Krakowie przy ul. Ujastek 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz spółki Nowe Centrum Administracyjne sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie – Zamawiającego, w zakresie bieżącego kompleksowego utrzymania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym pomieszczeń Budynku „S”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający wskazanie powierzchni oraz częstotliwości danych działań, stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. SZCZEGÓŁOWY WYKAZ CZYNNOŚCI WCHODZĄCYCH W ZAKRES USŁUG „Świadczenie usługi stałego kompleksowego utrzymywania porządku w Budynku „S” oraz terenie okalającym, położonym w Krakowie przy ul. Ujastek 1” polegać będzie na: 1. Prace porządkowe będą wykonywane w dniach tygodnia i godzinach ustalonych z Zamawiającym 2. Usługa sprzątania w strefach niedostępnych jest wykonywana w godzinach od 8.00 do 15.00 uzgodnionych z Zamawiającym, w obecności pracowników ze względu na bezpieczeństwo dokumentów tajnych i poufnych. 3. Sprzątanie sali teatralnej i przynależnych korytarzy hali i łazienek, oraz sal bankietowych i konferencyjnych, odbywać się będzie raz w miesiącu w ustalonym z Zamawiającym dniu. W przypadku konieczności sprzątania częściej niż raz w miesiącu w/w pomieszczeń będzie to każdorazowo zgłaszana przez Zamawiającego. 4. Zgłaszanie na bieżąco portierowi usterek technicznych zauważonych w trakcie wykonywanych czynności, m.in. uszkodzeń instalacji wodnej, elektrycznej oraz innych uszkodzeń 5. Pracownicy zatrudnieni przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wykonują powierzoną im pracę samodzielnie bez możliwości wprowadzenia do sprzątanego obiektu osób trzecich. 6. Klucze wydawane będą przez portiera z portierni lub upoważnionego pracownika Zamawiającego. 7. Po wykonanych czynnościach w danym pomieszczeniu, osoby wykonujące usługę zobowiązana jest do zamknięcia okien, wyłączenia światła (także na korytarzach i w toaletach), zamknięcia pomieszczeń. 8. Osoby wykonujące usługę zobowiązane są w trakcie realizacji zamówienia do noszenia jednolitych strojów (zgodnych z wymogami BHP) z nazwą/logo Wykonawcy. 9. Osoby wykonujące usługę zobowiązane są do bieżącej segregacji odpadów usuwanych z koszy do pojemników ustawionych w wiacie śmietnikowej wg następujących zasad: a. pojemnik żółty - metal, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, b. pojemnik zielony (szkło) — opakowania szklane, c. pojemnik niebieski brązowy- odpady biodegradowalne d. pojemnik niebieski- papier i tektura e. pojemni czarny- zmieszane odpady komunalne Wymagane jest usunięcie śmieci, szczególnie makulatury, do odpowiednio oznaczonych pojemników znajdujących się na zewnątrz budynku, Makulatura w postaci ścinek z niszczarek winna zostać zapakowana w worki dostarczone przez Wykonawcę. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sprzętu oraz środków chemicznych, myjących i czyszczących, dezynfekujących, prątkobójczych, bakteriobójczych i higienicznych w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektów w stałej czystości, a w szczególności: papieru toaletowego białego, ręczników papierowych w listkach, szczotek do wc, mydła w płynie - dostosowanych do urządzeń Zamawiającego, środków myjących, czyszczących, dezynfekujących, neutralizujących zapachy. Odzież roboczą, środki higieny dla pracowników, środki ochrony osobistej (rękawiczki, jednolite stroje) zabezpiecza Wykonawca. Wykonawca dostarczy oraz zapewni wymianę (w przypadku zepsucia) dozowników na w/w środki higieniczne. 11. Kryterium doboru preparatów myjących oraz środków dezynfekujących: Wszystkie używane przez Wykonawcę preparaty myjące i środki dezynfekujące powinny posiadać atesty. a. preparaty myjące powinny posiadać:  łatwość wypłukiwania pozostałości preparatu z mytej powierzchni;  brak ujemnego wpływu na myte powierzchnie;  brak ujemnego wpływu na środowisko naturalne;  roztwory nie powinny mieć niekorzystnego wpływu na zdrowie (brak toksyczności)  posiadać karty charakterystyki substancji niebezpiecznych; b. preparaty do konserwacji powierzchni powinny;  być dopuszczone do stosowania w pomieszczeniach, gdzie przebywają pracownicy,  posiadać właściwości antypoślizgowe,  posiadać dobrą tolerancję na substancje chemiczne, zawarte w środkach do dezynfekcji powierzchni. c. preparaty dezynfekcyjne: Wszystkie preparaty przeznaczone do dezynfekcji powierzchni nie mogą zawierać formaldehydów, glioksalu, aldehydu glutarowego. Czas działania nie może być dłuższy niż 15 minut. Środki dezynfekcyjne powinny być odpowiednie dla punktów sanitarnych (toalety, umywalki) oraz powierzchni stanowisk obsługi klientów. Preparaty do dezynfekcji powinny charakteryzować się:  właściwym spektrum działania w zależności od dezynfekowanych powierzchni;  wysoką skutecznością wobec drobnoustrojów, prątków, bakterii, wirusów — brak narastania oporności,  kompatybilnością w odniesieniu do powierzchni i przedmiotów dezynfekowanych,  brakiem niekorzystnego wpływu na personel (brak właściwości drażniących, uczulających),  jak najniższym stopniem toksyczności,  brakiem uciążliwego zapachu oraz wysokim stopniem biodegradacji. 12. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi wykaz środków chemicznych, jakie będą używane przy realizacji usług. 13. Używane przez Wykonawcę środki do realizacji zamówienia muszą spełniać kryteria doboru środków. Środki dezynfekcyjne muszą posiadać atesty PZH, certyfikaty CE, znaki bezpieczeństwa oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych. Wykonawca zobowiązany jest przed zawarciem umowy do okazania bądź atestów PZH, bądź kart charakterystyki, deklaracji zgodności, pozwolenia na wprowadzenia do obrotu lub wpisu do rejestru produktów biobójczych, jak również certyfikatów CE i znaków bezpieczeństwa wszystkich stosowanych preparatów wraz ze wskazaniem do jakich powierzchni będą stosowane. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do zmiany preparatów myjących i środków dezynfekujących w przypadku, gdy nie będą spełniały wymagań określonych przez Zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszelkich, obowiązujących na terenie objętym przedmiotem umowy przepisów w zakresie BHP, p/poż, stosowanych metod, procedur utrzymania czystości pomieszczeń, stosowanego odpowiedniego sprzętu i narzędzi do sprzątania. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:  wskazywania do sprzątania pomieszczeń po remontach,  zmiany rodzaju i ilości powierzchni do utrzymania w czystości w przypadku pomieszczeń remontowanych, modernizowanych, przebudowywanych i przylegających do nich,  w przypadku wykonywania przez Zamawiającego drobnych prac remontowych, modernizacyjnych, przebudowy itp. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sprzątania pomieszczeń sąsiadujących z remontowanymi,  po zakończeniu prac remontowych modernizacyjnych, przebudowy itp. Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania umożliwiającego podjęcie normalnej działalności w tych pomieszczeniach. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji usługi w uzgodnieniu z Wykonawcą w uzasadnionych przypadkach. 16. Zakres przedmiotu zamówienia będzie obejmował również dostarczenie i wymianę papieru toaletowego i ręczników jednorazowych w toaletach. Ponadto Zamawiający zleca Wykonawcy podczas sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Zamawiającego każdorazowe sprzątanie kuchni oraz mycie naczyń kuchennych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem – na rachunek bankowy nr 59 1240 4650 1111 0010 6027 7003 z dopiskiem „wadium – „Świadczenie usługi stałego kompleksowego utrzymywania porządku w Budynku „S” oraz terenie okalającym, położonym w Krakowie przy ul. Ujastek 1” przed upływem terminu składania ofert tak, aby przed upływem tego terminu wadium znajdowało się na ww. rachunku (za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku Zamawiającego), natomiast kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Kserokopię poświadcza Wykonawca za zgodność z oryginałem, 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych. 3. Dokumenty, o których mowa powyżej muszą być zdeponowane u Zamawiającego, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert. W tym celu należy nienaruszony, oryginalny dokument gwarancji lub poręczenia zamieścić w odrębnej kopercie opisanej nazwą Wykonawcy i przedmiotem zamówienia. 4. Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 5. Wadium złożone w formie poręczenia lub gwarancji musi być wystawione na Nowe Centrum Administracyjne spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, ul. Ujastek 1, 31-752 Kraków. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji Zamawiający wymaga, aby w treści takiego dokumentu znalazło się oświadczenie Gwaranta (Poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji (poręczenia) nie był krótszy niż okres związania ofertą. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami, powinny zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/ poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem), 3) kwotę gwarancji (poręczenia), 4) termin ważności gwarancji (poręczenia), 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano:  Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 8. 7. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia na warunkach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku depozytowego, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizje bankowe. Wadium wniesione inaczej niż w pieniądzu Zamawiający wyda (prześle) Wykonawcom za potwierdzeniem odbioru. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczenia lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający będzie żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 13. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, informacja o przynależności do grupy kapitałowej lub braku takiej przynależności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach