Przetargi.pl
„Świadczenie usługi sprzątania w trzech obiektach Muzeum Zabawek i Zabawy zlokalizowanych w Kielcach przy pl. Wolności 2,ul. Mickiewicza 1 i ul. Kościuszki 13”

Muzeum Zabawek i Zabawy ogłasza przetarg

  • Adres: 25-367 Kielce, pl. Wolności
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 444 078 , fax. 413 444 819
  • Data zamieszczenia: 2019-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Zabawek i Zabawy
    pl. Wolności 2
    25-367 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 444 078, fax. 413 444 819
    REGON: 11819720000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumzabawek.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usługi sprzątania w trzech obiektach Muzeum Zabawek i Zabawy zlokalizowanych w Kielcach przy pl. Wolności 2,ul. Mickiewicza 1 i ul. Kościuszki 13”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy codziennego sprzątania w: 1. siedzibie Muzeum Zabawek i Zabawy – OBIEKT A położony w Kielcach przy placu Wolności 2 2. w lokalu przy ul. Mickiewicza 1 OBIEKT B 3. w Oddziale MZiZ przy ul. Kościuszki 13 - OBIEKT C. Szczegółowy zakres usług sprzątania w obiektach A, B i C opisano w zał. nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 10 500,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy pięćset złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 Pzp dotyczące: a) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. b) Posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że wykonali - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonują - co najmniej:  trzy usługi sprzątania polegające na sprzątaniu w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto każda, (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz złożą dokumenty potwierdzające, że usługi objęte wykazem zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru określonego w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli z treści wykazu zrealizowanych zamówień (wg ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ) oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie będzie wynikało spełnienie przez Wykonawcę warunku postawionego przez Zamawiającego. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających należyte wykonanie, gdy usługi wskazane w wykazie (wg ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ) zostały wykonane lub są wykonywane na rzecz Zamawiającego. c) Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy (wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ), że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d) Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 mln. zł. Zgodnie z postanowieniami art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. e) Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzy- stania z nich przy wykonywaniu zamówienia Uwaga: Jeżeli w niniejszym postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawcy, który złożył oświadczenie, że przedmiot zamówienia wykona z udziałem Podwykonawcy w zakresie monitoringu z reakcją grupy interwencyjnej, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców dot. monitoringu z reakcją grupy interwencyjnej. Ponadto Wykonawca będzie musiał przedstawić Zamawiającemu aktualną koncesję tego Podwykonawcy na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 Pzp. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w rozdziale X pkt. 1a, 2,3 niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach