Przetargi.pl
Świadczenie usługi sprzątania w siedzibie Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych oraz w budynkach laboratoriów GIJHARS.

GŁÓWNY INSPEKTORAT JAKOŚCI HANDLOWEJ ARTYKUŁÓW ROLNO-SPOŻYWCZYCH ogłasza przetarg

  • Adres: 00-807 Warszawa, Al. Jerozolimskie 98
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22/255 78 00
  • Data zamieszczenia: 2022-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GŁÓWNY INSPEKTORAT JAKOŚCI HANDLOWEJ ARTYKUŁÓW ROLNO-SPOŻYWCZYCH
    Al. Jerozolimskie 98
    00-807 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22/255 78 00
    REGON: 015294620
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/ijhars

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi sprzątania w siedzibie Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych oraz w budynkach laboratoriów GIJHARS.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozdział 1 – utrzymanie czystości pomieszczeń w siedzibie Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Aleje Jerozolimskie 98, 00-807 WarszawaRozdział 2 – utrzymanie czystości pomieszczeń Centralnego Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Reymonta 11/13, 60-791 PoznańRozdział 3 - utrzymanie czystości pomieszczeń Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Ogrodowa 10, 15-027 BiałystokRozdział 4 - utrzymanie czystości pomieszczeń Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Al. Mar. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu, przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:1) Rozdział 1: 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100);2) Rozdział 2: 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100);3) Rozdział 3: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100);4) Rozdział 4: 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100).W przypadku składania ofert na więcej niż jeden rozdział, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie odpowiadającej sumie wadiów przewidzianych dla poszczególnych części zamówienia (rozdziałów), na które Wykonawca składa ofertę. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wskazać w dokumencie potwierdzającym wniesienie wadium numer rozdziału, którego wadium dotyczy.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, gdy zawarto umowę (art. 98 ust. 1 pkt 2 ustawy) albo unieważniono postępowanie (art. 98 ust. 1 pkt 3 ustawy) oraz złożono wniosek o zwrot wadium (art. 98 ust. 2 ustawy).Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku poniższych formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 punkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299, ze zm.).Szczegółowe informacje na temat wadium zostały zawarte w rozdziale XVIII SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający określa, odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia, minimalny poziom zdolności polegający na:Rozdział 1 – posiadaniu przez Wykonawcę doświadczenia polegającego na należytym wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług, z których każda świadczona była nieprzerwanie przez co najmniej 10 miesięcy i obejmowała wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych budynku, w tym pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitarnych, technicznych, magazynowych i ciągów komunikacyjnych, o powierzchni nie mniejszej niż 1800 m2 w ramach jednego budynku,Rozdział 2 – posiadaniu przez Wykonawcę doświadczenia polegającego na należytym wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług, z których każda świadczona była nieprzerwanie przez co najmniej 10 miesięcy i obejmowała wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych budynku laboratorium chemicznego lub służby zdrowia, w tym pomieszczeń pracowni laboratoryjnych lub diagnostycznych, biurowych, socjalnych, sanitarnych, technicznych i ciągów komunikacyjnych, o powierzchni nie mniejszej niż 1100 m2 w ramach jednego budynku,Rozdział 3 – posiadaniu przez Wykonawcę doświadczenia polegającego na należytym wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług, z których każda świadczona była nieprzerwanie przez co najmniej 10 miesięcy i obejmowała wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych budynku laboratorium chemicznego lub służby zdrowia, w tym pomieszczeń pracowni laboratoryjnych lub diagnostycznych, biurowych, socjalnych, sanitarnych, technicznych i ciągów komunikacyjnych, o powierzchni nie mniejszej niż 450 m2 w ramach jednego budynku,Rozdział 4 – posiadaniu przez Wykonawcę doświadczenia polegającego na należytym wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług, z których każda świadczona była nieprzerwanie przez co najmniej 10 miesięcy i obejmowała wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych budynku laboratorium chemicznego lub służby zdrowia, w tym pomieszczeń pracowni laboratoryjnych lub diagnostycznych, biurowych, socjalnych, sanitarnych, technicznych i ciągów komunikacyjnych, o powierzchni nie mniejszej niż 1450 m2 w ramach jednego budynku.Przez dwie usługi Zamawiający rozumie usługi świadczone w ramach dwóch odrębnych umów. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jeden rozdział, na potwierdzenie spełniania warunku posiadania zdolności technicznych i zawodowych obejmujących posiadanie doświadczenia niezbędnego do realizacji zamówienia, Wykonawca może wskazać tę samą usługę dla kilku części zamówienia, pod warunkiem, że spełnia ona wymagania dla tych części.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach