Przetargi.pl
Świadczenie usługi sprzątania posesji Sądu Okręgowego w Siedlcach oraz posesji Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim

Sąd Okręgowy w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-100 Siedlce, Sądowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 640 78 03, , fax. 25 640 78 85
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Siedlcach
    Sądowa 2
    08-100 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 640 78 03, , fax. 25 640 78 85
    REGON: 57150100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi sprzątania posesji Sądu Okręgowego w Siedlcach oraz posesji Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania posesji należącej do Sądu Okręgowego w Siedlcach oraz Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: CZĘŚĆ NR 1 - „Świadczenie usługi sprzątania posesji : a) Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ulicy Kazimierzowskiej 31, b) Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Piłsudskiego 16, ul. Sądowej 2, ul. Bpa Świrskiego 17 (kompleks 3 budynków stanowiących jeden obiekt), c) Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. B-pa Świrskiego 23. CZĘŚĆ NR 2 – „Świadczenie usługi sprzątania posesji Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim przy ul. ks. Bosco 3”. Uwaga: Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części i w związku tym dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wybrane zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Każda część stanowi odrębny przedmiot zamówienia i będzie podlegała odrębnej procedurze związanej z wyborem oferty. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U z 2018 r., poz. 2177 j.t) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia osób biorących bezpośredni udział w realizacji zamówienia (sprzątających tereny zewnętrzne). Zatrudnienie na umowę o pracę musi obejmować co najmniej okres realizacji przez te osoby niniejszego zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający może żądać w szczególności: 1) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę; 2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika; 3) innych dokumentów - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymagań określonych powyżej Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Osoby, które będą wykonywały bezpośrednio usługi na rzecz Zamawiającego nie mogą być skazane za popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. Do świadczenia usługi nie mogą być dopuszczone osoby, które figurują w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego. Zamawiający zaleca Wykonawcom, przed złożeniem ofert, obejrzenie lokalizacji, których dotyczy niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Oględzin można dokonać w godzinach pracy Zamawiającego, po wcześniejszym ustaleniu terminu z osobą wyznaczoną do kontaktów (patrz Rozdział 7 ust. 9 SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Termin realizacji zamówienia - 01 styczeń 2020 r. - 31 grudzień 2020 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest, najpóźniej do upływu ostatecznego terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: a) CZĘŚĆ NR 1 : 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). b) CZĘŚĆ NR 2: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych) Każdy z Wykonawców ma obowiązek wnieść wadium przetargowe w wysokości sumy kwot wskazanych dla części, na które składa ofertę. 2. Wadium musi obejmować co najmniej okres związania ofertą tj. 30 dni od upływu ostatecznego terminu składnia ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kliku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK 65 1130 1017 0021 1001 2290 0004, z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu Zpn-261-5/19”.W treści przelewu należy podać nazwę Wykonawcy. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W ofercie należy podać numer rachunku bankowego, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wniesione w pieniądzu. 7. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale w formie pisemnej w oddzielnej kopercie (koszulce) wraz z ofertą. Nie należy zszywać dokumentu wadialnego na trwałe z ofertą. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem. Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać zobowiązanie gwaranta /poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. bez obowiązku ich potwierdzania. Gwarancja /poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela gwaranta/poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (imię i nazwisko). 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) z treści gwarancji/ poręczenia powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 10. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia i sporządzonego w języku obcym Zamawiający żąda, aby do oferty zostało złożone tłumaczenie na język polski. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ z tym zastrzeżeniem, iż podmiot, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Informacja z rejestru powinna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 2 pkt 2 ppkt a) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2. Dokumenty podmiotów trzecich, na zasobach których polega Wykonawca: Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp następujących dokumentów: a) zamieszczenia informacji o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 1 SIWZ; b)przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 2 pkt. 2 ppkt. a) - c) SIWZ. 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22a ustawy Pzp. 4. Oświadczenie o grupie kapitałowej według wzoru załącznika nr 7 do SIWZ. 5. Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) w szczególności do złożenia oferty wraz z załącznikami, do złożenia oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub ustanawiające pełnomocnika dla wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach