Przetargi.pl
Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynku i utrzymania terenu zewnętrznego Sądu Rejonowego w Brzegu

Sąd Rejonowy w Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Chrobrego 31
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4442340 , fax. 77 4442326
  • Data zamieszczenia: 2013-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Brzegu
    ul. Chrobrego 31 31
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 77 4442340, fax. 77 4442326
    REGON: 00032367700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeg.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynku i utrzymania terenu zewnętrznego Sądu Rejonowego w Brzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    (numeracja według SIWZ) 3.2 Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynku i utrzymania terenu zewnętrznego Sądu Rejonowego w Brzegu przy ul. Bolesława Chrobrego 31, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 i 2 do niniejszej specyfikacji. 3.3 Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 3.3.1. Usługę sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynku i utrzymania terenu zewnętrznego wokół budynku Wykonawca zobowiązany jest wykonać przy użyciu własnego sprzętu, środków myjących, czyszczących, konserwujących, pielęgnacyjnych i materiałów (np. kostka WC, papier toaletowy, ręczniki, worki do pojemników na odpady, płyn do naczyń, kostki do zmywarki naczyń, worki na liście, środki antypoślizgowe, środki do nawożenia roślin) oraz swoimi pracownikami, za których działania jest odpowiedzialny. Wykonawca może nieodpłatnie korzystać z wody i energii elektrycznej Zamawiającego na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia. 3.3.2. Zamawiający dopuszcza powierzenie wyodrębnionych prac (wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ, poz. 14, 15, 16, 28 ¸ 33) podwykonawcom. Wykonawca jest odpowiedzialny za zlecone do podwykonania prace oraz skutki działania podwykonawcy. 3.3.3. Usługa powinna być wykonywana, przy zastosowaniu atestowanych profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu ręcznego i mechanicznego, dostarczonego przez Wykonawcę. Dostarczane artykuły higieniczne i środki czyszczące, myjące, konserwujące i pielęgnacyjne używane przez Wykonawcę i ewentualnych podwykonawców do realizacji zamówienia winny posiadać atesty tzn. spełniać wymagania bezpieczeństwa użytkowania, nie stanowić zagrożenia dla życia, mienia i środowiska naturalnego oraz posiadać aktualny termin ważności. 3.3.4. Usługa sprzątania wykonywana będzie w dni robocze w godz. od 15:00 do 21:00, oraz przez jedną osobę dyżurującą w godzinach od 08.00 do 12.00, w celu realizacji bieżących prac, z zastrzeżeniem pkt 3.3.5., natomiast teren wokół budynku powinien być utrzymany w czystości do godz. 7.30. 3.3.5. W porozumieniu z Zamawiającym prace okresowe, o których mowa w pkt 3.3.7 będą mogły być wykonywane w dniach wolnych od pracy, szczególnie jeśli wymaga tego technologia (np. czas schnięcia czyszczonych powierzchni). 3.3.6. Do realizacji wszelkich prac objętych niniejszym postępowaniem przetargowym Wykonawca zobowiązany jest skierować pracowników posiadających aktualne świadectwo niekaralności. 3.3.7. Wykonawca musi zapewnić dodatkowych pracowników na czas realizacji zadań okresowych (np. czyszczenie polimeryzacja podłóg, pranie dywanów i tapicerki krzeseł, utrzymanie terenów zielonych) w ilości wystarczającej do prawidłowego i terminowego wykonania tych prac. Zapisy pkt 3.3.6 stosuje się odpowiednio. 3.3.8. Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do dostarczania i uzupełniania w sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych następujących środków czystości: a) papier toaletowy celulozowy, min. 2-warstwowy, b) ręczniki papierowe (typu ZZ, składanka), c) mydło w płynie kolagenowe ph 5.5, d) odświeżacze powietrza w żelu, kostki WC do muszli i pisuarów, e) worki na śmieci w koszach (dotyczy wszystkich pomieszczeń sądu), f) płyn do mycia naczyń typu Ludwik lub równoważny, g) tabletki do zmywarki do naczyń, h) gąbki do mycia naczyń. 3.3.9. Zatrudnieni pracownicy wykonawcy winni być ubrani jednolicie i posiadać umieszczone w widocznym miejscu identyfikatory. 3.3.10. Wszyscy pracownicy zatrudnieni do wykonania usługi będą musieli okazać Zamawiającemu zaświadczenie o niekaralności najpóźniej jeden dzień przed przystąpieniem do pracy. 3.3.11. Wszystkie prace porządkowe będą podlegać cotygodniowemu (w każdy piątek) sprawdzaniu przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy przy pomocy obiektywnych parametrów stanu czystości, elementów wyposażenia lub ocen stanu zabrudzenia, dywanów, wykładzin i podłóg. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zostanie spisany protokół, w którym zostaną one wskazane i ustalony zostanie termin ich usunięcia. 3.3.12. Wykonawca jest zobowiązany w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosić odpowiedzialność za szkody powstałe wobec pracowników Zamawiającego, osób trzecich (zewnętrznych) oraz majątku Zamawiającego w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 3.3.13. Zamawiający wymaga, aby usługa odbywała się na warunkach określonych w zawartej umowie, której projekt stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3.4 Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie i na warunkach określonych w Załączniku 4 do SIWZ (projekt umowy). 3.5 Zamawiający nie przewiduje organizacji spotkania informacyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeg.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach