Przetargi.pl
Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku przy ul. Wojciecha Bogusławskiego 1 oraz utrzymanie czystości przyległego terenu zewnętrznego

Gdański Teatr Szekspirowski ogłasza przetarg

  • Adres: 80-818 Gdańsk, ul. Wojciecha Bogusławskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 35 10 151 , fax. 58 35 10 150
  • Data zamieszczenia: 2020-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdański Teatr Szekspirowski
    ul. Wojciecha Bogusławskiego 1
    80-818 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 35 10 151, fax. 58 35 10 150
    REGON: 22056153800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrszekspirowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku przy ul. Wojciecha Bogusławskiego 1 oraz utrzymanie czystości przyległego terenu zewnętrznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku (80-818), ul. Wojciecha Bogusławskiego nr 1 oraz utrzymanie czystości przyległego terenu zewnętrznego. 1. Pełen zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi z następującą częstotliwością: 1) grupa pomieszczeń I – codziennie: a) biura, b) hol główny, wiatrołapy c) kasa, d) toalety, e) ciągi komunikacyjne w części administracyjnej budynku (korytarze, klatki schodowe, windy), f) zaplecze socjalne pracowników technicznych, ochrony i Biura Obsługi Widza, g) ciągi komunikacyjne pomiędzy częścią administracyjną i częścią teatralną budynku (klatka schodowa, windy – wejście na poziomie 15,14 m), h) wejścia do teatru i dziedzińce, i) ciągi komunikacyjne piesze wokół teatru, j) tarasy zewnętrzne wraz z komunikacją, k) miejsca parkingowe, l) Klub Widza i Aktora -Green Room wraz z zapleczem kuchennym. 2) grupa pomieszczeń II – każdorazowo po zakończeniu wydarzenia odbywającego się w teatrze i uzupełniająco przed rozpoczęciem następnego (zgodnie z harmonogramem wydarzeń, średnio w miesiącu planuje się ok. 15 wydarzeń) a) widownia, b) galerie wokół widowni - trzy poziomy, c) scena, d) zascenie, e) charakteryzatornie, f) sala konferencyjna (foyer drewniane), g) garderoby, h) szatnia, i) ciągi komunikacyjne w części teatralnej budynku (korytarze, klatki schodowe, windy), j)dziedzińce – każdorazowo po zakończeniu wydarzenia i uzupełniająco przed rozpoczęciem następnego, k) czyszczenie wycieraczek zewnętrznych przy wejściach do budynku, l) strefa archeo – wystawiennicza i gastronomiczna 3) grupa pomieszczeń III - raz na kwartał: a) ciągi komunikacyjne na poziomie -5,00 m, b) garaż, c) doczyszczanie posadzek w toaletach i pomieszczeniach socjalnych, d) ciągi komunikacyjne w murach (klatki schodowe korytarze ewakuacyjne), e) taras i ciągi komunikacyjne na murach łącznie z odkurzaniem i doczyszczaniem balustrad, f) mycie okien z odkurzaniem rolet (okna – 200 m2 - obmiar od strony elewacji, okna skrzynkowe podwójne) g) garaż - mycie maszynowe na mokro, h) mycie bram wejściowych zamontowanych w murach, bramy do garażu, bramy rolowanej na zascenie oraz wszystkich drzwi zewnętrznych (115 m2), i) doczyszczanie, usuwanie plam olejowych, itp. na miejscach parkingowych usytuowanych na działce GTS wzdłuż budynku od strony ul. Wojciecha Bogusławskiego, j) czyszczenie kratek, nawiewników i wywiewników wentylacyjnych, k) czyszczenie kratek odpływu wody na dziedzińcach, ciągach komunikacyjnych na murach oraz pokryw studzienek burzowych usytuowanych przy wejściach do teatru oraz na dziedzińcach, l) usuwanie zabrudzeń typu: farba, błoto, kurz, wykwity, plamy po ptasich odchodach na elewacji budynku oraz zewnętrznych ciągach komunikacyjnych i dziedzińcach, 4) grupa prac IV – 1 raz w ciągu 18 miesięcy, w okresie przerwy technicznej: a) doczyszczanie posadzek wewnątrz budynku oraz na zewnętrznych ciągach pieszych wykonanych z kamienia naturalnego Vratza, impregnowanie preparatem zaakceptowanym przez Zamawiającego (zgodnie z zaleceniami producenta) – polimeryzacja (2.548 m2), b) czyszczenie i lakierowanie (2.600 m2) podłóg drewnianych - pomieszczenia i ciągi komunikacyjne w części KC (część administracyjna budynku Teatru: biura, garderoby, charakteryzatornie, Green-Room - Klub Widza i Aktora, sala kolumnowa, pomieszczenia techniczne i sanitarne, korytarze), galerie w Sali głównej, Foyer, c) czyszczenie i olejowanie podłóg drewnianych na widowni i scenie (500 m2) - sala główna, scena i zascenie, przyległe schody, korytarze i przedsionki. 5) teren zewnętrzny: - prace realizowane na bieżąco w zależności od potrzeb i sytuacji a) oczyszczanie i mycie na bieżąco (od 1 kwietnia do 31 października) powierzchni dziedzińców i murów (z mchów, zabrudzeń, wykwitów) przy użyciu odpowiednio dobranych preparatów chemicznych nie powodujących destrukcji cegieł i bruku na dziedzińcach i murach, b) skuteczne odśnieżanie, odladzanie i posypywanie ciągów komunikacyjnych i wejść do budynku - na bieżąco w zależności od potrzeb - przy zapewnieniu odpowiedniej ilości pracowników, c) odśnieżanie dachów płaskich (1.500 m2 tarasu nad częścią administracyjną budynku) i pryzmowanie śniegu w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym, d) wywożenie zalegającego śniegu z dziedzińców, miejsc parkingowych, ciągów komunikacyjnych – na bieżąco. e) śmietnik. 2. W okresie stanu epidemii, stanu zagrożenia epidemicznego, stanu wyjątkowego lub w innych nadzwyczajnych okolicznościach zewnętrznych skutkujących ograniczeniem działalności zamawiającego, świadczenie usługi będzie się odbywało w zmniejszonym składzie osobowym (1-2 osoby), z częstotliwością ustaloną po zaistnieniu okoliczności nadzwyczajnych, zaś przedmiot zamówienia będzie realizowany w jedynie w niezbędnym zakresie, obejmującym: 1) pomieszczenia administracyjne: a) wejście do biur z holem, pomieszczenia biurowe, pomieszczenie ochrony, Klub Widza i Aktora -Green Room wraz z zapleczem kuchennym, sanitariaty ciągi komunikacyjne, klatki schodowe – na parterze w części administracyjnej, b) pomieszczenia biurowe, ciągi komunikacyjne, sanitariaty na 1 piętrze w części administracyjnej, c) winda w części administracyjnej, d) ciągi komunikacyjne między częścią administracyjną a częścią teatralną budynku, e) pomieszczenie kasy wraz drogami dojścia do niej, f) sanitariaty przy foyer oraz szatni wraz drogami dojścia do nich , g) zaplecze socjalne pracowników technicznych. 2) pomieszczenia i obszary zewnętrzne: a) wejście do części administracyjnej budynku teatru i przyległy dziedziniec, b) ciągi komunikacyjne i trawniki wokół teatru, c) miejsca parkingowe zewnętrzne, d) podjazdy do bram garażowej i dostaw e) skuteczne odśnieżanie, odladzanie i posypywanie ciągów komunikacyjnych i wejścia części administracyjnej - na bieżąco wg potrzeb koniecznych dla zachowania bezpieczeństwa ludzi f) odśnieżanie dachów płaskich i wywożenie zalegającego śniegu z dziedzińców, miejsc parkingowych, ciągów pieszych - na bieżąco wg potrzeb koniecznych dla zachowania bezpieczeństwa ludzi g) sprzątanie pomieszczenia śmietnika 3) inne: prace realizowane na bieżąco w zależności od potrzeb i sytuacji, w tym: przeprowadzenie kompleksowej dezynfekcji tradycyjnymi metodami /fizyczną lub chemiczną/, obejmującej m.in.: -powierzchnie ogólnodostępne -posadzki -powierzchnie biurek, szaf, komód, blaty stołów itp. -klamki, poręcze, pochwyty, blaty, włączniki prądu -kabiny wind oraz przyciski przywoławcze /wewnątrz i na zewnątrz/ -armatury ( toaleta/ umywalka/ krany/ prysznice) -korytarze, kuchnie, wszystkie powierzchnie wspólne -klawiatury, myszki, sprzęt -blaty kuchenne, lodówki zewnątrz, fronty szafek kuchennych -fotele, krzesła, siedziska, kanapy, ławy -telefony, zestawy słuchawkowe -dywany, wykładziny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona złoży: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z którym, z postępowania wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 369, ze zm.), złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach