Gdański Teatr Szekspirowski ogłasza przetarg
- Adres: 80818 Gdańsk, ul. Wojciecha Bogusławskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 35 10 151 , fax. 58 35 10 150
- Data zamieszczenia: 2017-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gdański Teatr Szekspirowski
ul. Wojciecha Bogusławskiego 1
80818 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 35 10 151, fax. 58 35 10 150
REGON: 22056153800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku przy ul. Wojciecha Bogusławskiego 1 oraz utrzymanie czystości przyległego terenu zewnętrznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku (80-818), ul. Wojciecha Bogusławskiego nr 1 oraz utrzymanie czystości przyległego terenu zewnętrznego. 2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie ponadto: 1) zakup i dostawa materiałów i środków niezbędnych do wykonania usługi sprzątania oraz utrzymania ww. pomieszczeń w należytej czystości (na koszt Wykonawcy). Wykonawca zapewni również środki myjące oraz czyszczące, odświeżające lub konserwujące (płyny, emulsje, pasty, odświeżacze zapachowe powietrza itp.) odpowiednie do danego rodzaju powierzchni i niezbędne do prawidłowego wykonania usługi – zgodnie z instrukcjami użytkowania i konserwacji, 2) zapewnienie dostępności personelu Wykonawcy w godzinach pracy Zamawiającego, 3) zapewnienie dodatkowych osób, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, podczas wydarzeń organizowanych przez Zamawiającego, w tym w godzinach nocnych, zgodnie z bieżącym harmonogramem i zasadami ustalanymi każdorazowo przez Zamawiającego, 4) zapewnienie nadzoru - koordynatora (kierownika ekipy sprzątającej) pełniącego nadzór nad osobami, o których mowa powyżej, odpowiedzialnego za koordynację, kontrolę jakości usług i kontakty z Zamawiającym oraz innej osoby z ekipy sprzątającej w przypadku braku możliwości skontaktowania się z koordynatorem, 5) dysponowanie minimum dwoma dodatkowymi osobami na zastępstwo członków ekipy sprzątającej, poza osobami wskazanymi w warunkach udziału w postępowaniu, 6) dokonywanie przez Wykonawcę kontroli pracy koordynatora (kierownika ekipy sprzątającej), minimum raz w tygodniu, 7) niezwłoczną reakcję w sytuacjach nagłych, tj. przybycie dodatkowego personelu w przeciągu 60 minut po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego, 8) wyposażenie personelu Wykonawcy w profesjonalne środki, osprzęt, maszyny i urządzenia zapewniające wysoki poziom wykonywanych usług, 9) zapewnienie pracownikom Wykonawcy wykonującym przedmiot Umowy, ubrań roboczych z logo Wykonawcy oraz widocznego identyfikatora z imieniem i nazwiskiem pracownika, 10) prowadzenie ewidencji wykonywania usługi sprzątania oraz kontroli – raporty tygodniowe akceptowane przez wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego, 11) dokonywanie raz w miesiącu (oraz doraźnie na prośbę Zamawiającego) kontroli Obiektu pod kątem należytego wykonywania usługi sprzątania, wraz ze sporządzeniem protokołu pokontrolnego w dwóch egzemplarzach (po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy), 12) osobiste stawiennictwo koordynatora (osoby nadzorującej prace osób sprzątających), w ciągu 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego wszelkich widocznych nieprawidłowości w stanie czystości poszczególnych pomieszczeń, urządzeń, umeblowania lub w związku z dynamicznymi zmianami wymagającymi dostosowania harmonogramu prac do bieżących potrzeb, 13) Wykonawca zobowiązuje do zapewnienia kontaktu telefonicznego z koordynatorem, lub z jego zastępcą siedem dni w tygodniu 24 h/dobę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w dwóch siedzibach WFOŚiGW w Gdańsku w okresie 12 miesięcy.
Dodano: 2024-02-21 - Świadczenie usług w zakresie prac porządkowych, utrzymania zieleni i innych prac gospodarczych wykonywanych w budynkach i przy siedzibie Nadleśnictwa Rytel w roku 2024.
Dodano: 2024-01-26 - Usługa sprzątania dwóch budynków oraz terenu zewnętrznego Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku, przy ul. Łąkowej 1-2
Dodano: 2024-01-18 - Utrzymanie czystości w obiektach SPZOZ "Uzdrowisko Sopot" w Sopocie oraz na terenie przylegającym do Sanatorium Uzdrowiskowego "Leśnik" w Sopocie przy ul. 23 Marca 105.
Dodano: 2023-12-28 - Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku przy ul. Wojciecha Bogusławskiego 1 oraz utrzymanie czystości przyległego terenu zewnętrznego
Dodano: 2023-12-27 - Utrzymanie czystości w obiektach SPZOZ "Uzdrowisko Sopot" w Sopocie oraz na terenie przylegającym do Sanatorium Uzdrowiskowego "Leśnik" w Sopocie przy ul. 23 Marca 105.
Dodano: 2023-12-18 - Świadczenie usług w zakresie prac porządkowych, utrzymania zieleni i innych prac gospodarczych wykonywanych w budynkach i przy siedzibie Nadleśnictwa Rytel w roku 2024.
Dodano: 2023-12-13 - Sprzątanie pomieszczeń szkolno – biurowych w budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Słupsku w 2024 r.
Dodano: 2023-10-23 - „Usługa sprzątania wewnętrznego w pomieszczeniach zajmowanych przez Gdański Urząd Pracy (GUP) – Centrum Rozwoju Talentów, w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 472D w Gdańsku.”
Dodano: 2023-09-01 - Świadczenie usług w zakresie prac porządkowych, utrzymania zieleni i innych prac gospodarczych wykonywanych w budynkach i przy siedzibie Nadleśnictwa Rytel w roku 2023
Dodano: 2022-12-15