Przetargi.pl
Świadczenie usługi sprzątania obiektów w użytkowaniu ZUS Oddział w Elblągu.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych z siedzibą w Warszawie, ul. Szamocka 3,5, 01-748 Warszawa, Oddział w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82300 Elbląg, ul. Teatralna
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 64 13 674 , fax. 55 64 13 695
  • Data zamieszczenia: 2016-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych z siedzibą w Warszawie, ul. Szamocka 3,5, 01-748 Warszawa, Oddział w Elblągu
    ul. Teatralna 4
    82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 64 13 674, fax. 55 64 13 695
    REGON: 1775600585
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi sprzątania obiektów w użytkowaniu ZUS Oddział w Elblągu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń oraz terenu wokół budynków Oddziału ZUS w Elblągu wraz z podległymi jednostkami terenowymi: 1.1. Oddział ZUS w Elblągu ul. Teatralna 4; 1.2. Oddział ZUS w Elblągu ul. Mazurska 5; 1.3. Inspektorat ZUS w Iławie ul. Wiejska 1; 1.4. Inspektorat ZUS w Ostródzie ul. Czarnieckiego 50; 1.5. Biuro Terenowe ZUS w Braniewie ul. Moniuszki 20; 2. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej w rozumieniu art.2 pkt. 6) ustawy Pzp; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji, obowiązki Wykonawcy zawiera załącznik nr 1 do SIWZ/umowy oraz wzór umowy wraz z załącznikami. 4. PROPONOWANE KRYTERIUM WYBORU OFERT: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował jej ceną ofertową brutto, Znaczenie kryterium -100 %: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów zewnętrznych. Rodzaj tych usług jest powszechnie wskazywany, jako przykład usług powszechnie dostępnych i o ustalonych standardach jakościowych. W przypadku usług tego rodzaju oczywistym jest, ze usługi te są usługami bieżącego użytku oraz służą zaspokojeniu podstawowej potrzeby, jaka jest utrzymanie w czystości obiektów biurowych (wewnątrz i na zewnątrz) i ich bezpośredniego otoczenia. Usługi te są jak najbardziej usługami powszechnymi oferowanymi przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych dóbr przez praktycznie nieograniczona grupę konsumentów. W niniejszym postepowaniu w treści SIWZ nie zdefiniowano w sposób indywidualny oczekiwanego od wykonawców standardu jakości usług sprzątania, czy też specjalnych technik, jakie powinny być zastosowane przy sprzątaniu poszczególnych powierzchni. Zamawiający oczekuje realizacji usługi sprzątania na poziomie przeciętnie oferowanym w obrocie. O każdej z czynności składającej się na przedmiot zamówienia można stwierdzić, ze ma ustalony na rynku tego typu usług standard jakościowy, który w tym przypadku sprowadza się do tego, ze wiadomo jest, jaki ma być jej rezultat – czysta podłoga, schody, glazura, okna, drzwi, umywalka itd., czy tez wypielęgnowane tereny zielone, brak błota, śniegu, lodu i zanieczyszczeń na terenach zewnętrznych. W opisie przedmiotu zamówienia określono wszystkie parametry zamówienia mające wpływ na cenę realizacji przedmiotu zamówienia i dotyczą one jedynie okresu realizacji umowy. Usługa sprzątania kończy się z upływem czasu wskazanego w umowie i nie występują konsekwencje finansowe po jej zakończeniu. Podstawa prawna : art. 91 ust. 2a Prawo Zamówień Publicznych /tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z póź. zm./.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.300,00 zł. 3. Wadium może być wniesione w: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz.1804 – t.j. z późn.zm.). 3.5.1. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 09 1020 5590 0000 0802 9080 7010, z tytułem przelewu: „Wadium na usługę sprzątania – ZUS Oddział w Elblągu w sprawie 520000/271/3/8000156088/2016–ADG”, 4. Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium: 5.1. w formie pieniężnej - zaleca się, aby dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, 5.2. w pozostałych dopuszczalnych formach należy złożyć oryginał dokumentu przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Elblągu, ul. Mazurska 5, piętro III, pok. 412 (kopię zaleca się dołączyć do oferty). 5.3. z dokumentu wniesionego w formie gwarancji bankowej /ubezpieczeniowej/poręczeniu powinno jednoznacznie wynikać gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 5.4. Wadium wniesione w formach określonych w ust. 5.3. musi zawierać następujące elementy: a) określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji, nie krótszego niż termin związania ofertą, b) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji, c) wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji, d) wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji ( Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Elblągu ul. Teatralna 4, 83-300 Elbląg), e) bezwarunkowość dysponowania poręczeniem lub gwarancją (poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji – na pierwsze żądanie – na konto wskazane przez beneficjenta poręczenia lub gwarancji), f) płatność na pierwsze żądanie (poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji, zawierające oświadczenie dotyczące okoliczności wymienionych w ust. 9.1.- 9.4. g) nieodwołalność poręczenia lub gwarancji (poręczyciel lub gwarant nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonego poręczenia lub gwarancji). 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 8.1. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach