Przetargi.pl
Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania

DZIELNICOWY OŚRODEK SPORTU I REKREACJI DZIELNICY PRAGA-PÓŁNOC M.ST. WARSZAWY ogłasza przetarg

  • Adres: 03-770 Warszawa, ul. Kawęczyńska 44
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225112014
  • Data zamieszczenia: 2022-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: DZIELNICOWY OŚRODEK SPORTU I REKREACJI DZIELNICY PRAGA-PÓŁNOC M.ST. WARSZAWY
    ul. Kawęczyńska 44
    03-770 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225112014
    REGON: 012663694
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dosir.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego OśrodkaSportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania:Zadanie nr 1 – usługi sprzątania w budynku przy ul. Jagiellońskiej 7. Dokładny opis przedmiotuzamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1a do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego OśrodkaSportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania:Zadanie nr 2 – usługi sprzątania w budynku przy ul. Kawęczyńskiej 44. Dokładny opisprzedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku 1b (dla Zadania nr 2) do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego OśrodkaSportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania:Zadanie nr 3 – usługi sprzątania w budynku przy ul. Szanajcy 17/19.” Dokładny opis przedmiotuzamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1c (dla Zadania nr 3) do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę na Zadanie nr 1 zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 4.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowejw zakresie Zadania nr 1. Wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje minimum dwa zamówienia polegające na kompleksowym sprzątaniu krytych obiektów basenowo – rekreacyjnych lub krytych zespołów basenowych lub krytych pływalni o wartości zamówienia minimum 250.000 zł brutto (wymagania odnośnie wartości dotyczą każdego z wykazywanych zamówień oddzielnie).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach