Przetargi.pl
„Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Akademii Mazowieckiej w Płocku w 2023 roku”

Akademia Mazowiecka w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Mazowiecka w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    REGON: 611038403
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowiecka.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Akademii Mazowieckiej w Płocku w 2023 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Akademii Mazowieckiej w Płocku w 2023 r. Usługa wykonywana będzie na następujących obiektach Uczelni:- budynek przy Placu Dąbrowskiego 2 w Płocku (Segment A - Wydział Nauk o Zdrowiu i Segment B - Rektorat), - budynek przy Placu Dąbrowskiego 2C w Płocku (budynek nowobudowany)- budynek dydaktyczny oraz (HALA) - Studium Wychowania Fizycznego i Sportu przy ul. Gałczyńskiego 28 w Płocku,- budynek auli i dworku w Nowym Trzepowie 55,- budynek przy ul. Kościuszki 20 w Płocku – Akademickie Liceum Ogólnokształcące,- Dom Studenta przy ul. Nowowiejskiego 6 w Płocku,- budynek mieszkalny przy ul. Drętkiewicza 8 w Płocku.Na usługę składa się:- usługa sprzątania i utrzymania czystości wykonywana wewnątrz obiektów,- utrzymanie czystości i sprzątanie terenu zewnętrznego,- na terenie zewnętrznym w okresie jesienno-zimowym w zakres usługi wchodzi odśnieżanie wszystkich obiektów,- zaopatrzenie i uzupełnianie w artykuły chemiczne, środki: czystości, dezynfekcyjne i gospodarcze zgodnie z wytycznymi w Opisie przedmiotu zamówienia.W ramach realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w zakresie wykonywania usługi odśnieżania oraz usługi sprzątania i utrzymania czystości w sobotę lub w niedziele.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący DZIAŁ II SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy – Akademia Mazowiecka w Płocku, PKO Bank Polski S.A. 46 1020 3974 0000 5102 0084 8077 – w tytule „Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Akademii Mazowieckiej w Płocku w 2023 roku”Zaleca się dołączyć kopię dowodu wpłaty wadium do oferty.2. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.9. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, którzy wykażą, że:jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).4) zdolności technicznej lub zawodowej – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:a) dysponuje minimum 1 osobą pełniącą funkcję koordynatora,b) dysponuje minimum 20 osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia,c) posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługę polegającą na sprzątaniu pomieszczeń w obiektach użyteczności publicznej, o wartości nie niższej niż 600 000,00 zł brutto (słownie: sześćset tysięcy złotych 00/100).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach