Przetargi.pl
Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku w 2017 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09402 Płock, Pl. Dąbrowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 243 665 400 , fax. 243 665 421
  • Data zamieszczenia: 2016-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2
    09402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 243 665 400, fax. 243 665 421
    REGON: 61103840300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku w 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku w 2017 r. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza dokonał wizji lokalnej w miejscach realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi DZIAŁ II SIWZ. 3.2. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia zamówienia: a) wykonania usługi odśnieżania, której zakres został określony w pkt 3 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, dodatkowo przez jeszcze 90 dni, tj. w okresie 105 dni. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację usługi odśnieżania w okresie 15 dni, których cena zostanie określona w Formularzu cenowym – Załącznik nr 2 do SIWZ. Natomiast przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji – zwiększenia liczby dni w czasie których wykonywana będzie usługa odśnieżania o 90 dni po stawce wskazanej w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku opadów śniegu przez więcej niż 15 dni i zaistnienia w związku z tym potrzeby odśnieżania, b) w przypadku zaistnienia konieczności odbywania się zajęć na obiektach przy Placu Dąbrowskiego 2 oraz Studium Wychowania Fizycznego i Sportu ul. Gałczyńskiego 28 w soboty lub niedziele, dodatkowo do 698 godzin, tj. łącznie z ilością gwarantowaną 708 godzin pracy w sobotę lub w niedzielę. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację usługi sprzątania i utrzymania czystości w soboty lub niedzielę na w/w obiektach w ilości 10 godzin w przypadku odbywających się zajęć. Zwiększenie godzin nastąpi po stawce wskazanej w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy. 3.3. Wykonawca nie może domagać się dodatkowego wynagrodzenia lub odszkodowania, w przypadku gdy Zamawiający nie skorzysta z przewidzianego prawa opcji. 3.4. Prawo opcji jest realizowane na podstawie umowy, w związku z tym nie wiąże się z koniecznością zawierania aneksu do umowy. Umowa zawarta z Wykonawcą regulować będzie zarówno wykonanie części zamówienia objętego zakresem zadeklarowanym przez Zamawiającego (część minimalna zagwarantowana przez Zamawiającego), jak i zastosowanie oraz warunki realizacji prawa opcji. Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać w terminie obowiązywania umowy z Wykonawcą. 3.5. Zamawiający zobowiązany jest do pisemnego bądź mailowego poinformowania Wykonawcy o decyzji skorzystania z prawa opcji, zgodnie z warunkami umownymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych ) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy – Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, PKO Bank Polski S.A. 46 1020 3974 0000 5102 0084 8077 - kopię dowodu wpłaty załączyć do oferty. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 10. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach