Przetargi.pl
Świadczenie usługi sprzątania budynków Zespołu Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie

Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Pułaskiego 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 324 12 28, 324 12 06 , fax. (034) 343 241 035
  • Data zamieszczenia: 2014-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego
    ul. Pułaskiego 15 15
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 324 12 28, 324 12 06, fax. (034) 343 241 035
    REGON: 15207650200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi sprzątania budynków Zespołu Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi sprzątania i bieżącego utrzymania czystości budynków Zespołu Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie o łącznej powierzchnio użytkowej - 7721,09 m2 Szczegółowy opis zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń lekcyjnych, biurowych, gospodarczych i sanitarnych przy użyciu własnych środków technicznych i chemicznych oraz własnych pracowników w budynkach Szkoły Plastycznych w Częstochowie, bieżące wyposażenie sanitariatów w środki higieny osobistej. a) sprzątanie codzienne ok 3722,46 m2 - odkurzanie i mycie podłóg (ceramicznych, kamiennych, drewnianych, wykładziny PCV) - odpowiednimi środkami zgodnie z instrukcja - czyszczenia i konserwacji danych wykładzin, w pracowniach mycie odpowiednimi środkami dopasowanymi do danej pracowni, mycie sztalug, podestów, usuwanie pozostałości po farbach - mycie drzwi wejściowych do budynku i schodów przed wejściem, mycie wszystkich przeszkleń do 2,3 m - mycie windy, schodów i balustrad, - odkurzanie mebli tapicerowanych i wykładzin dywanowych, - usuwanie śmieci i wymiana worków w koszach oraz pojemnikach niszczarek - wycieranie mebli, aparatów telefonicznych, komputerów, stolików, krzeseł, parapetów, - wietrzenie sprzątanych pomieszczeń, mycie tablic i gablot ogłoszeniowych, utrzymywanie w czystości tablic szkolnych, gąbek i ścierek, - mycie sali gimnastycznej, siłowni, szatni, - mycie i dezynfekcja toalet (muszle, pisuary, umywalki, kratki ściekowe), mycie ścian wykładanych glazurą, mycie luster. - dostawa oraz wymiana środków czystości (kostki zapachowe, odświeżacze powietrza, mydła w płynie nawilżającego). - papieru toaletowego białego miękkiego trzywarstwowego, ręczników typu zz białych w ilości zapewniającej zapotrzebowanie. - codzienne mycie maszynowe korytarzy - Wykonawca zapewni codzienne utrzymanie czystości terenu wokół szkoły w okresie letnim i zimowym (odśnieżanie) (nawierzchnie twarde tj. drogi wewnętrzne, chodniki, rampy, podesty, studzienki, droga pożarowa, parkingi - powierzchnia - 2601, 7 m2 b) sprzątanie cotygodniowe ok 997,98 m2: - czyszczenie wycieraczek przy wejściach - nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu - mycie grzejników - mycie na mokro wszystkich drzwi wraz ze świetlikami i framugą - mycie gaśnic i odkurzanie pajęczyn - mycie i wycieranie kurzu z wyłączników oświetleniowych i korytek kablowych - mycie lamp i wentylatorów - mycie lamperii z klinkieru - mycie luksferów c) czynności wykonywane raz na kwartał: - mycie okien wraz z ramami wewnętrznymi i zewnętrznymi jak również z parapetami - 329 sztuk. - mycie alpinistyczne świetlików - mycie okien i przeszkleń na klatkach schodowych metodą alpinistyczną - mycie elewacji budynku - mycie okien na Sali gimnastycznej z obu stron - pranie dywanów - szorowanie podłóg maszynowo - polimeryzacja podłóg odpowiednimi środkami z atestem i zapewniającymi zachowanie gwarancji na czyszczone powierzchnie zgodnie z instrukcja czyszczenia i pielęgnacji. d) czynności wykonywane dwa razy w roku 7721,09 m2 - gruntowne sprzątanie całej szkoły ( 1 sprzątanie zimowo - wiosenne w terminie w zależności od terminu ferii zimowych oraz warunków klimatycznych oraz drugie sprzątanie sierpień tj. wakacje letnie) e) Pozostałe wymagania: - Wykonawca winien posiadać własne narzędzia i urządzenia. - szorowarka - polerka wysokoobrotowa - Odkurzacz o mocy nie mniejszej niż 3000W - 4 szt. - wózki serwisowe - codzienny kontakt przedstawiciela wykonawcy z zamawiającym przez wyznaczoną do tego osobę - zamawiający wymaga, aby stosowane przez wykonawcę środki chemiczne posiadały odpowiednie certyfikaty i atesty dopuszczające je do użytku oraz aby ich jakość i rodzaj stosowanego sprzętu zapewniały utrzymanie czystości i higieny w budynkach. - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przynajmniej jednoosobowy serwis w godzinach 7.00- 15.00 od poniedziałku do piątku w celu utrzymania ogólnej czystości i bieżącej interwencji w zakresie powstawania wszelkiego rodzaju zabrudzeń. - Zamawiający wymaga, aby usługa sprzątania była wykonywana, przez co najmniej 10 osób i dodatkowo jedna osoba na serwisie dziennym w godzinach 7.00- 15.00 od poniedziałku do piątku. - Zamawiający zapewni Wykonawcy napięcie elektryczne, wodę. - W załączniku nr 9 do siwz przestawiono zestawienie powierzchni budynków oraz terminy sprzątania poszczególnych pomieszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące zł.00/100 PLN)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plsp.ids.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach