Przetargi.pl
Świadczenie usługi sprzątania budynków Zespołu Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie

Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Pułaskiego 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 324 12 28, 324 12 06 , fax. (034) 343 241 035
  • Data zamieszczenia: 2014-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego
    ul. Pułaskiego 15 15
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 324 12 28, 324 12 06, fax. (034) 343 241 035
    REGON: 15207650200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi sprzątania budynków Zespołu Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi sprzątania i bieżącego utrzymania czystości budynków Zespołu Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie o łącznej powierzchnio użytkowej 7721,09 m2 Szczegółowy opis zamówienia obejmuje Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń lekcyjnych, biurowych, gospodarczych i sanitarnych przy użyciu własnych środków technicznych i chemicznych oraz własnych pracowników w budynkach Szkoły Plastycznych w Częstochowie, bieżące wyposażenie sanitariatów w środki higieny osobistej. a sprzątanie codzienne ok 3722,46 m2 odkurzanie i mycie podłóg ceramicznych, kamiennych, drewnianych, wykładziny PCV odpowiednimi środkami zgodnie z instrukcja czyszczenia i konserwacji danych wykładzin, w pracowniach mycie odpowiednimi środkami dopasowanymi do danej pracowni, mycie sztalug, podestów, usuwanie pozostałości po farbach mycie drzwi wejściowych do budynku i schodów przed wejściem, mycie wszystkich przeszkleń do 2,3 m mycie windy, schodów i balustrad, odkurzanie mebli tapicerowanych i wykładzin dywanowych, usuwanie śmieci i wymiana worków w koszach oraz pojemnikach niszczarek wycieranie mebli, aparatów telefonicznych, komputerów, stolików, krzeseł, parapetów, wietrzenie sprzątanych pomieszczeń, mycie tablic i gablot ogłoszeniowych, utrzymywanie w czystości tablic szkolnych, gąbek i ścierek, mycie sali gimnastycznej, siłowni, szatni, mycie i dezynfekcja toalet muszle, pisuary, umywalki, kratki ściekowe, mycie ścian wykładanych glazurą, mycie luster. dostawa oraz wymiana środków czystości kostki zapachowe, odświeżacze powietrza, mydła w płynie nawilżającego. papieru toaletowego białego miękkiego trzywarstwowego, ręczników białych w ilości zapewniającej zapotrzebowanie. codzienne mycie maszynowe korytarzy Wykonawca zapewni codzienne utrzymanie czystości terenu wokół szkoły w okresie letnim i zimowym odśnieżanie nawierzchnie twarde tj. drogi wewnętrzne, chodniki, rampy, podesty, studzienki, droga pożarowa, parkingi powierzchnia 2601,7 m2 b sprzątanie cotygodniowe ok 997,98 m2 czyszczenie wycieraczek przy wejściach nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu mycie grzejników mycie na mokro wszystkich drzwi wraz ze świetlikami i framugą mycie gaśnic i odkurzanie pajęczyn mycie i wycieranie kurzu z wyłączników oświetleniowych i korytek kablowych mycie lamp i wentylatorów mycie lamperii z klinkieru mycie luksferów c czynności wykonywane raz na kwartał mycie okien wraz z ramami wewnętrznymi i zewnętrznymi jak również z parapetami 329 sztuk. mycie alpinistyczne świetlików mycie okien i przeszkleń na klatkach schodowych metodą alpinistyczną mycie elewacji budynku mycie okien na Sali gimnastycznej z obu stron pranie dywanów szorowanie podłóg maszynowo polimeryzacja podłóg odpowiednimi środkami z atestem i zapewniającymi zachowanie gwarancji na czyszczone powierzchnie zgodnie z instrukcja czyszczenia i pielęgnacji. d czynności wykonywane dwa razy w roku 7721,09 m2 gruntowne sprzątanie całej szkoły 1 sprzątanie zimowo wiosenne w terminie w zależności od terminu ferii zimowych oraz warunków klimatycznych oraz drugie sprzątanie sierpień tj. wakacje letnie e Pozostałe wymagania Wykonawca winien posiadać własne narzędzia i urządzenia. szorowarka polerka wysokoobrotowa Odkurzacz o mocy nie mniejszej niż 3000v 4 szt wózki serwisowe codzienny kontakt przedstawiciela wykonawcy z zamawiającym przez wyznaczoną do tego osobę zamawiający wymaga, aby stosowane przez wykonawcę środki chemiczne posiadały odpowiednie certyfikaty i atesty dopuszczające je do użytku oraz aby ich jakość i rodzaj stosowanego sprzętu zapewniały utrzymanie czystości i higieny w budynkach. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przynajmniej jednoosobowy serwis w godzinach 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku w celu utrzymania ogólnej czystości i bieżącej interwencji w zakresie powstawania wszelkiego rodzaju zabrudzeń. Zamawiający wymaga, aby usługa sprzątania była wykonywana, przez co najmniej 10 osób i dodatkowo jedna osoba na serwisie dziennym w godzinach 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku. Zamawiający zapewni Wykonawcy napięcie elektryczne, wodę. W załączniku nr 9 do siwz przestawiono zestawienie powierzchni budynków oraz terminy sprzątania poszczególnych pomieszczeń. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące zł.00/100 PLN).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plsp.ids.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach