Przetargi.pl
Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących w Oddziałach ZUS w Białymstoku, Olsztynie i Siedlcach w 2018 r.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10959 Olsztyn, Plac Konsulatu Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 212 457 , fax. 895 350 228
  • Data zamieszczenia: 2018-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie
    Plac Konsulatu Polskiego 4
    10959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 212 457, fax. 895 350 228
    REGON: 1775600370
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących w Oddziałach ZUS w Białymstoku, Olsztynie i Siedlcach w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących (drukarek laserowych Kyocera i HP oraz urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera, Canon i Samsung) w Oddziałach ZUS w Białymstoku, Olsztynie i Siedlcach w 2018 r. zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik do SIWZ oraz podziałem zamówienia na części: Część 1: świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących w Oddziale ZUS w Olsztynie, Część 2: świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących w Oddziale ZUS w Białymstoku, Część 3: świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących w Oddziale ZUS w Siedlcach. 2. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia najbardziej efektywnego, sprawnego i prawidłowego działania wszystkich funkcjonalności urządzeń (utrzymania urządzeń w stałej sprawności techniczno-użytkowej), a tym samym do: a)zapewnienia wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, (z wyłączeniem papieru), w tym tonerów czarnych, a w przypadku urządzenia Kyocera TaskAlfa 2551ci także tonerów kolorowych i zszywek SH-12 do finishera, oraz pojemników na zużyty toner, jeśli producent urządzenia takich wymaga, zalecanych przez producenta urządzeń (dostarczenie nastąpi w terminie do 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia na adres e mail lub nr faksu wskazany w umowie), b)usuwania wszelkich awarii urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, zgłoszonych przez Zamawiającego (włącznie z awariami oprogramowania tych urządzeń), c)sporządzania, w ramach wynagrodzenia, na żądanie Zamawiającego, ekspertyz dotyczących stanu technicznego urządzeń drukujących, d)udzielania, w ramach wynagrodzenia, w godzinach pracy Zamawiającego, porad technicznych i rozwiązywania problemów występujących w trakcie eksploatacji urządzeń objętych przedmiotem zamówienia przesłanych na adres e-mail Wykonawcy w terminie 2 dni roboczych. 3.Prognozowana ilość wydruków w poszczególnych częściach zamówienia przedstawia się następująco: Część 1: 2 425 612 wydruków/kopii, Część 2: 1 748 107 wydruków/kopii, Część 3: 1 230 250 wydruków/kopii. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego dziale XI SIWZ. 2.Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Dla części 1 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł, 00/100); Dla części 2 – 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset zł, 00/100); Dla części 3 – 1 000,00 zł (słownie: tysiąc zł, 00/100). 3.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby na przelewie umieścić informację dla jakiego postępowania wniesiono wadium oraz dla jakiej części. 4.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: -Pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego: PKO BP SA I Regionalny Oddział Korporacyjny w Warszawie nr 08 1020 5590 0000 0002 9200 7019, -Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -Gwarancjach bankowych, -Gwarancjach ubezpieczeniowych, -Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1.Formularz Ofertowy – wzór wg załącznika do SIWZ. 2.Formularz Cenowy – wzór wg załącznika nr do Formularza Ofertowego. 3.Na podstawie art. 25a ust. 1 oraz ust. 3 pkt 2) ustawy w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert: -oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ; -oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum) oświadczenia, o których mowa w pkt 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5.Ewentualne upoważnienie innych osób do złożenia oferty musi być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone wyłącznie w formie oryginału bądź też kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 3. 7.Uwaga: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór wg załącznika do SIWZ. 8. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 8.1) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 8.2) Wykonawca składa wyżej wskazane oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór wg załącznika do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach