Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, Żwirki i Wigury
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261 847 818, , fax. 261 847 145
- Data zamieszczenia: 2020-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych
Żwirki i Wigury 9/13
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 261 847 818, , fax. 261 847 145
REGON: 14033854900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://czcsz.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego systemu „SARA”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego systemu „SARA”. Opis oraz szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załączniku nr 5, 5a (Istotne postanowienia umowy). Zamawiający wymaga, aby osoby bezpośrednio wykonujące usługę zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016, poz. 1666 ze zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia realizowania tego obowiązku przez Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia pracowników Wykonawcy bądź podwykonawcy na podstawie umowy o pracę. Wykonawca oświadcza, że od zatrudnionych osób uzyska każdorazowo stosowną zgodę na udostępnienie ich danych osobowych tj. imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu. W przypadku stwierdzenia niezgodności informacji podanych w oświadczeniu Zamawiający jest uprawniony do naliczania kary umownej określonej w Załączniku nr 5 oraz 5a do SIWZ Istotne postanowienia umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (wzór załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokument bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa utrzymania i konsultacji wraz z rozwojem systemu ENOVA
Dodano: 2024-03-25 - Usługa świadczenia Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) oraz modernizacji systemów informatycznych SI PROSTA-C i PODATEK
Dodano: 2024-03-15 - Świadczenie usług w zakresie przedłużenia gwarancji, wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania do urządzeń posiadanych przez Zamawiającego – w podziale na dwie części
Dodano: 2024-02-27 - 12-miesięczna opieka serwisowa oprogramowania medycznego Optimed NXT dla Warszawskiego Centrum Opieki Medycznej „Kopernik” Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-23 - Opieka serwisowa oraz nadzór autorski systemu SIMPLE.ERP dla UCKWUM
Dodano: 2024-02-07 - Utrzymanie Systemu Telemetrycznego.
Dodano: 2024-01-11 - Usługa zapewnienia wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń HUAWEI
Dodano: 2023-11-22 - Usługa utrzymania SOLM
Dodano: 2023-10-19 - Świadczenie usług serwisowych sprzętu i oprogramowania dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2023-09-26 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego i utrzymania ciągłości działania systemu Kliper przez okres 24 miesięcy.
Dodano: 2023-09-14