Przetargi.pl
Świadczenie usługi serwisowej Oprogramowania Aplikacyjnego i Bazodanowego InfoMedica/AMMS

Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 08110 Siedlce, ul. Poniatowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 64 03 299 , fax. 25 64 03 263
  • Data zamieszczenia: 2018-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o.
    ul. Poniatowskiego 26
    08110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 64 03 299, fax. 25 64 03 263
    REGON: 14194475000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.siedlce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi serwisowej Oprogramowania Aplikacyjnego i Bazodanowego InfoMedica/AMMS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Świadczenie opieki serwisowej nad Oprogramowaniem Aplikacyjnym InfoMedica/AMMS, wsparcie Zamawiającego w zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania Oprogramowania Aplikacyjnego w przypadku zmian struktury organizacyjnej Zamawiającego, zmian infrastruktury informatycznej Zamawiającego oraz w rozwiązywaniu sytuacji awaryjnych. 2. Wykonawca wykona oferowaną ilość wizyt serwisowych w miesiącu (nie mniej niż 10 po 6 godzin każda) w dni robocze w siedzibie Zamawiającego z możliwością zamiany na pracę zdalne. 3. Obsługę serwisową Oprogramowania Aplikacyjnego będzie realizował podmiot, dysponujący pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana osób, realizujących zamówienie ze strony Wykonawcy, nie wymaga aneksu do umowy i jest skuteczna z chwilą powiadomienia Zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej. 4. W ramach obsługi serwisowej Wykonawca zapewnia: 4.1. Instalację i konfigurację Oprogramowania Aplikacyjnego na wskazanych przez Zamawiającego stacjach roboczych i serwerach. 4.2. Dostosowywanie konfiguracji oprogramowania aplikacyjnego do potrzeb Zamawiającego, pomoc w definiowaniu szablonów pism, sprawozdań, słowników itp.. 4.3. Udzielanie, w razie potrzeby, instrukcji w zakresie przygotowania różnorodnych raportów, sprawozdań, wg. potrzeb użytkownika. 4.4. Konsultacje uzupełniające, w tym pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowania aplikacyjnego. 4.5. Szkolenia dla użytkowników i administratorów realizowane zgodnie z zgłaszanym zapotrzebowaniem Kierownika Działu IT. 4.6. Zainstalowanie, wdrożenie oraz produkcyjne uruchomienie pełnej funkcjonalności modułów do których Zamawiający posiada prawo użytkowania i które otrzymał w ramach nadzoru autorskiego od producenta Oprogramowania Aplikacyjnego. W przypadku zaistnienia potrzeby Wykonawca przeprowadzi niezbędne prace konfiguracyjne oprogramowania, pozwalające na bieżącą pracę w poszczególnych modułach oraz w razie potrzeby dokona szkolenia użytkowników i administratorów. 4.7. Wykonywanie planowanych aktualizacji Oprogramowania Aplikacyjnego po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym terminu ich wykonania. 4.8. Nadzór nad bazą danych Oprogramowania Aplikacyjnego w tym bieżące monitorowanie parametrów wykonywanie skryptów serwisowych, modyfikacje i zmiany konfiguracyjne służące zwiększeniu wydajności motoru bazy danych. 4.9. Bieżące optymalizowanie konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego, uwzględniające potrzeby Zamawiającego. 4.10. Pomoc w przygotowaniu danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej. 4.11. Doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego. 4.12. Pomoc w zapewnieniu ciągłości pracy systemu. 4.13. Wykonywanie w imieniu Zamawiającego zgłoszeń błędów, propozycji modyfikacji lub rozszerzenia funkcjonalności do producenta Oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica/AMMS. 4.14. Nadzór nad integracjami Oprogramowania Aplikacyjnego z systemami zewnętrznymi działającymi w szpitalu, w tym prowadzenie w imieniu Zamawiającego rozmów z producentami systemów zewnętrznych w celu prawidłowej konfiguracji komunikatów. 4.15. Podjęcie starań w celu usunięcia awarii Oprogramowania Aplikacyjnego, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych; 4.16. Pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Oprogramowania Aplikacyjnego i zgromadzonych w bazie danych. 4.17. Obsługa zgłoszeń serwisowych realizowana będzie za pomocą systemu zgłaszania Wykonawcy oraz poczty elektronicznej, telefonu. 5. Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych. 5.1. Zgłoszenia mogą być składane przez upoważnionych użytkowników modułów oraz Dział IT Zamawiającego telefonicznie, poprzez pocztę elektroniczną oraz stronę www Wykonawcy. Wszelkie niezbędne dane kontaktowe zostaną dostarczone przez Wykonawcę. 5.2. Wykonawca bez zbędnej zwłoki przystępuje do realizacji wykonanego zgłoszenia. 5.3. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie — max. 4 godziny. 5.4. Obsługa konsultacji telefonicznych (hot-line) z wyznaczonymi przez upoważnionych użytkowników modułów. 6. Obsługa sytuacji awaryjnych (całkowitego zatrzymania systemu) na następujących zasadach: 6.1. Sytuację awaryjne będą zgłaszane poprzez system zgłaszania awarii, pocztę elektroniczną lub telefon przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 6.2. Wykonawca będzie obsługiwał awarię 24 godz./7 dni w tygodniu w zakresie baz danych oraz zatrzymania działania Oprogramowania Aplikacyjnego. Zamawiający jest odpowiedzialny za konfigurację i bezpieczeństwo zdalnego dostępu do baz danych i Oprogramowania Aplikacyjnego (Zamawiający zapewni fizyczne funkcjonowanie sprzętu informatycznego i infrastruktury teleinformatycznej pozwalającej na zdalny dostęp do systemu informatycznego). 6.3. Czas reakcji Wykonawcy w sytuacjach awaryjnych tj. całkowitego zatrzymania systemu —nie dłuższy niż 2 godziny. 7. Prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania mające wpływ na działanie Oprogramowania. 3. Wymagania ogólne dla wykonania przedmiotu zamówienia 1. Minimalną jednostką rozliczeniową prac zdalnych jest 1/2 h. 2. Godziny i wizyty serwisowe pomiędzy miesiącami mogą być przenoszone w ramach trwającej umowy. 3. Po każdej wizycie serwisowej w siedzibie Zamawiającego zostanie sporządzony stosowny protokół z wizyty serwisowej potwierdzający wykonanie usługi. 4. O wykonaniu usług serwisowych decyduje obustronne podpisanie stosownego protokołu. 5. O wykonaniu usług zdalnych decyduje obustronne podpisanie miesięcznego raportu z wykonanych usług. 6. Każda z osób prowadząca w imieniu Wykonawcy prace serwisowe winna dostarczyć podpisane oświadczenie o zachowaniu tajemnicy, który będzie stanowił stanowiące załącznik do zawartej umowy. 7. Usługi serwisu świadczone będą przez Wykonawcę w zakresie ilości osobodni zaoferowanych w ofercie. O wyczerpaniu limitu Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo informować Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50324100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca figuruje w odpowiednim rejestrze zawodowym lub handlowym

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach