Przetargi.pl
Świadczenie usługi rozliczania kosztów centralnego ogrzewania w budynkach i lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2019-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 00051578000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi rozliczania kosztów centralnego ogrzewania w budynkach i lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi rozliczania kosztów centralnego ogrzewania dla nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) montaż elektronicznych, dwuczujnikowych podzielników kosztów centralnego ogrzewania z modułem odczytu radiowego w poszczególnych węzłach (budynkach) wymienionych w załączniku nr 1 do wzoru umowy. Dwuczujnikowe podzielniki kosztów centralnego ogrzewania to podzielniki wyposażone w dwa czujniki, z których jeden mierzy temperaturę grzejnika a drugi temperaturę panującą w pomieszczeniu. UWAGA! Podzielniki powinny posiadać dwukierunkowy system zdalnego (radiowego) odczytu danych. SYSTEM DWUKIERUNKOWY POLEGA NA TYM, ŻE ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PRZEPROGRAMOWANIA I SERWISOWANIA PODZIELNIKÓW Z ZEWNĄTRZ LOKALU. UWAGA! Podzielniki powinny posiadać system transferu historii danych dotyczących zużycia z dokładnością min. 1 miesiąca. UWAGA! Podana w załączniku nr 1 do umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ) ilość podzielników (9643 SZT.) to ilość aktualna na dzień wszczęcia postępowania, która może ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji zamówienia w przypadku, gdy cześć użytkowników lokali nie udostępni ich w celu montażu podzielników oraz w przypadku skorzystania z prawa opcji opisanego w pkt 4 niniejszego rozdziału. b) odczyt podzielników i rozliczenie kosztów zużytego ciepła – zgodnie z zakresem obowiązków określonych w załączniku nr 2 do wzoru umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz Regulaminem rozliczania kosztów zużycia ciepła obowiązującym w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach; UWAGA! Wykonawca będzie koszty zużytego ciepła rozliczał w poszczególnych węzłach oraz wystawiał faktury na poszczególne węzły. Przez węzeł Zamawiający rozumie budynek lub zespół budynków powiązanych ze sobą technologicznie. c) rozliczanie kosztów zużytego ciepła w lokalach nie wyposażonych w podzielniki (nieopomiarowane) – zgodnie z zakresem obowiązków określonych w załączniku nr 2 do wzoru umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz Regulaminem rozliczania kosztów zużycia ciepła obowiązującym w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach. UWAGA! Ilość lokali nieopomiarowanych będzie wielkością wynikową, zależną od tego ilu użytkowników lokali nie udostępni ich do montażu podzielników (jeden lokal nieopomiarowany = 1 podzielnik). UWAGA! Za rozliczenie kosztów zużytego ciepła w lokalach nieopomiarowanych przysługiwać będzie wynagrodzenie jak za odczyt i rozliczenie 1 podzielnika zgodnie z § 3 ust. 1 lit. a. 3. Prawo opcji: Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu/wielkości przedmiotu zamówienia w trakcie obowiązywania umowy i następujący zakres przedmiotu zamówienia obejmuje prawem opcji poprzez: a) zwiększenie bądź zmniejszenie ilości podzielników, dla których świadczone będą usługi w trakcie realizacji zamówienia. Z powodu niemożności dokładnego określenia liczby podzielników objętych przedmiotem zamówienia w całym okresie realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega, że liczba ta może ulec zmianie +/- 1000 szt. podzielników (odczytywanych i rozliczanych przez 6 okresów rozliczeniowych. Zamawiający gwarantuje, że usługa ta będzie obejmować montaż i rozliczanie 8643 szt. podzielników. Maksymalna wielkość przedmiotu zamówienia w tym zakresie nie będzie większa niż 10.643 szt. podzielników Minimalna wielkość przedmiotu zamówienia w tym zakresie nie będzie mniejsza niż 8643 szt. podzielników; b) usługi serwisowe polegające na wymianie podzielników, których uszkodzenie lub zniszczenie powstało z winy Zamawiającego, jego najemcy lub biorącego w użytkowanie lokal; UWAGA! Przewidywana ilość podzielników mogących podlegać wymianie w ramach serwisu wynosi minimalnie 0 szt., maksymalnie 533 szt. na cały okres trwania umowy. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić liczby wskazane w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SIWZ. Górną granicą zobowiązania (największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji) stanowi montaż i rozliczenie 10.643 szt. podzielników oraz serwis polegający na wymianie maksymalnie 533 szt. podzielników. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Warunki skorzystania z prawa opcji zostały opisane we wzorze umowy. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego określone we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania wszystkich ilości wynikających z prawa opcji a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. 4. Adresy budynków/węzłów wraz z informacją o planowanej ilości podzielników na poszczególnych węzłąch , których zamówienie dotyczy określono w załączniku 1 do wzoru umowy (zał. nr 4 do SIWZ). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych (tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały lub urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis pozycji równoważnych z podaniem wytwórcy, parametrów technicznych i jakościowych, potwierdzonych kartami technicznymi wyrobu wydanymi przez producenta. W przypadku wątpliwości, co do równoważności oferowanych wyrobów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50721000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie składa każdy Wykonawca wspólnie składający ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach