Instytut Adama Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 00-560 Warszawa, ul. Mokotowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 224 476 100 , fax. 224 476 152
- Data zamieszczenia: 2019-05-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Adama Mickiewicza
ul. Mokotowska 25
00-560 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 224 476 100, fax. 224 476 152
REGON: 14047007100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi public relations- dotyczących promocji wydarzeń realizowanych przez Program Polska Design w 2019 w Europie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługi PR w Europie dla projektów Programu Design, poświęconych designowi oraz architekturze, realizowanych przez Instytut Adama Mickiewicza w okresie od czerwca do grudnia 2019 roku obejmują w szczególności: 1. Budowanie i wzmacnianie wiedzy na temat polskiego wzornictwa i architektury w Europie. 2. Promowanie polskiej obecności podczas wydarzeń poświęconych designowi i architekturze takich Triennale Museum di Milano, London Design Festival. 3. Generowanie i utrzymywanie zainteresowania polskim wzornictwem i architekturą wśród prasy międzynarodowej, zwłaszcza we Włoszech i Wielkiej Brytanii. 4. Promowanie i komunikowanie IAM jako wiodącą polską i europejską instytucję zajmującą się promocją polskiego designu i architektury na całym świecie (zwłaszcza w Europie) 5. Przygotowanie i wdrożenie długoterminowej strategii promocji polskiego wzornictwa i architektury na całym świecie (zwłaszcza w Europie) 6. tworzenie list dziennikarskich zatwierdzanych przez Zamawiającego oraz podejmowanie działań prowadzących do sprowadzania osób opiniotwórczych na wskazane przez Zamawiającego wydarzenia. 7. współpracę z najważniejszymi magazynami branżowymi wybranymi przez Zamawiającego zgodnie ze strategią promocji polskiego wzornictwa i architektury za granicą. 8. tworzenie komunikatów prasowych, podsumowań i zapowiedzi wydarzeń na potrzeby realizowanych przez Program Design projektów. 9. lokowanie informacji o Zamawiającym w formie wywiadów i artykułów tematycznych poświęconych Instytutowi mających na celu zwiększenie rozpoznawalności i uznania dla działalności Zamawiającego. 10. Przygotowanie wizyt studyjnych do Polski (co najmniej 4 w okresie obowiązywania umowy) dla międzynarodowych dziennikarzy branżowych (min.3) specjalizujących się w tematyce designu, architektury i lifestylu (wybór dziennikarzy z kluczowych tytułów dla branży każdorazowo akceptowany przez Zamawiającego)). 11. Promowanie polskich projektantów i architektów gdzie w europejskich mediach. 12. Dystrybucja i promocja projektów multimedialnych stworzonych przez IAM ( w tym przewodnika po polskim designie), 13. miesięczne raportowanie realizacji zleconych prac 14. promocja i komunikacja zorganizowanych przez IAM wystaw, w szczególności podczas dwóch wydarzeń MYCOsystem podczas Triennale di Milano czerwiec-wrzesień.2019 oraz London Design Festival 14-22.09.2019 w szczególności poprzez: a. Przygotowanie strategii promocji w mediach dla poszczególnych projektów b. Przygotowanie i dystrybucja komunikatów prasowych do prasy międzynarodowej c. Zaproszenie dziennikarzy na otwarcie wystawy, wsparcie dla dziennikarzy d. Organizacja wywiadów z kuratorami wystaw, organizatorami, projektantami e. Follow up po zakończeniu wydarzenia (monitorowanie mediów, raport prasowy i analiza) 15. Zamawiający wymaga stałej obecności osób przewidzianych do realizacji usługi podczas wydarzeń, o których mowa w pkt.14. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79416200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi doradczo-komunikacyjne w obszarze strategii działania ARM w trakcie kryzysu zawiązanego z COVID-19.
Dodano: 2021-05-19 - Świadczenie usług doradczych w zakresie przygotowania kampanii medialnej w ramach projektu Kampania Kolejowe ABC II
Dodano: 2021-02-10 - Świadczenie usług doradczych w zakresie przygotowania kampanii medialnej w ramach projektu Kampania Kolejowe ABC II
Dodano: 2020-12-08 - Świadczenie usług doradczych w zakresie przygotowania kampanii medialnej w ramach projektu Kampania Kolejowe ABC II
Dodano: 2020-10-09 - Świadczenie eksperckich usług kreowania wizerunku i usług konsultingowych dla Instytutu Adama Mickiewicza w odniesieniu do projektów z dziedziny muzyki dawnej, klasycznej i współczesnej we wszystkich obszarach międzynarodowej prasy i mediów
Dodano: 2020-08-19 - Świadczenie usługi public relations- dotyczących promocji wydarzeń organizowanych przez Instytut Adama Mickiewicza (IAM) w Japonii, związanych z obchodami 100-lecia relacji dyplomatycznych polsko - japońskich, realizowanych przez program Azja w 2019
Dodano: 2019-06-06 - Świadczenie usługi public relations- dotyczących promocji wydarzeń realizowanych przez Program Polska Design w 2019 w USA
Dodano: 2019-05-10 - Świadczenie eksperckich usług kreowania wizerunku i usług konsultingowych dla programu Polska Music oraz programu Polska 100 związanych z filarowymi działaniami programów we wszystkich obszarach międzynarodowej prasy i mediów.
Dodano: 2019-04-08 - Przygotowanie obsługi medialnej, wizerunkowej i komunikacyjnej Działu Komercjalizacji Narodowego Centrum Badań i Rozwoju
Dodano: 2017-09-05 - Świadczenie eksperckich usług kreowania wizerunku i usług konsultingowych dla programu Polska Music, I, CULTURE Orchestra oraz programu „Niepodległa” związanych z filarowymi działaniami programów we wszystkich obszarach międzynarodowej prasy i mediów.
Dodano: 2017-08-04