Przetargi.pl
Świadczenie usługi public relations- dotyczących promocji wydarzeń organizowanych przez Instytut Adama Mickiewicza (IAM) w Japonii, związanych z obchodami 100-lecia relacji dyplomatycznych polsko - japońskich, realizowanych przez program Azja w 2019

Instytut Adama Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 00-560 Warszawa, ul. Mokotowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 476 100 , fax. 224 476 152
  • Data zamieszczenia: 2019-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Adama Mickiewicza
    ul. Mokotowska 25
    00-560 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 476 100, fax. 224 476 152
    REGON: 14047007100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi public relations- dotyczących promocji wydarzeń organizowanych przez Instytut Adama Mickiewicza (IAM) w Japonii, związanych z obchodami 100-lecia relacji dyplomatycznych polsko - japońskich, realizowanych przez program Azja w 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usługi public relations- dotyczących promocji wydarzeń organizowanych przez Instytut Adama Mickiewicza (IAM) w Japonii, związanych z obchodami 100-lecia relacji dyplomatycznych polsko - japońskich, realizowanych przez program Azja w 2019 obejmują w szczególności: 1. Budowanie i wzmacnianie stałej świadomości polskiej kultury w Japonii, 2. Promowanie projektów IAM: „Celebration” - prezentacja polskich i japońskich artystów w galeriach japońskich i polskich, polsko-japońska koprodukcja teatralna „Always coming home” Magdy Szpecht na Festiwal/Tokio 2019, wystawa polskich artystek video od lat 70. do współczesności w TOP Museum / Tokio, obecności IAM podczas Festiwalu Kultury Polskiej w ramach Japan Arts oraz podczas Polskiego Festiwalu Filmowego, 3. Budowanie zainteresowania polską kulturą w japońskich mediach (prasa, telewizja, media internetowe), 4. Promowanie i komunikowanie IAM jako wiodącej polskiej i europejskiej instytucji zajmującej się promocją polskiej kultury na świecie, 5. Promowanie każdego z projektów IAM poprzez: a. Przygotowanie strategii promocji w mediach dla wymienionych poniżej wydarzeń, b. Przygotowanie i dystrybucja komunikatów prasowych do mediów w Japonii. c. Zaproszenie dziennikarzy na wydarzenia IAM, wsparcie dla dziennikarzy d. Przygotowanie wywiadów z kuratorami, twórcami, organizatorami e. Follow up po każdym wydarzeniu (monitoring mediów, raport prasowy i analiza) f. Promocja Polski jako atrakcyjnego kierunku turystycznego, g. Prowadzenie na Facebooku profilu IAM: Culture.pl JP h. Monitorowanie tekstów na stronie Culture.pl/JP 6. Miesięczne raportowanie realizacji zleconych prac 7. Zamawiający wymaga stałej obecności osób przewidzianych do realizacji usługi podczas wydarzeń, o których mowa poniżej. Opis wydarzeń 1. Japan Arts – Festiwal Kultury Polskiej Festiwal Kultury Polskiej to spektakularne jubileuszowe wydarzenie muzyczne organizowane przez najbardziej rozpoznawalny japoński impresariat muzyki klasycznej Japan Arts. Na festiwal składają się koncerty światowej sławy polskich muzyków i kompozytorów w prestiżowych salach koncertowych na terenie całej Japonii, m.in. Tournee Filharmonii Narodowej po Japonii, koncerty Krystiana Zimermana oraz Cho Seong-jin w Tokyo Suntory Hall 2. „Celebration” – polsko-japoński projekt poświęcony sztuce współczesnej Zbiorowa wystawa polskich i japońskich współczesnych artystów w galeriach Kioto, Poznania i Szczecina, we współpracy z Kyoto Art. Center, UAP, Trafostacja Sztuki. Wystawa ma na celu ukazanie niejednorodnych fenomenów polskiej i japońskiej sceny artystycznej. Ma również pokazać najbardziej wyraziste aspekty życia społecznego obu krajów, które nie rodzą się w metropoliach, ale mogą również powstawać odległych zakątków danego kraju w mniejszych strukturach życia społecznego, oderwane od uprzywilejowanego centrum. Wiele z prac prezentowanych na wystawie zostanie przygotowana specjalnie na ten cel. Wystawę kuratorują prof. Akiko Kasuya i Piotr Pachciarek. 3. „Polskie artystki wideo we współczesnej sztuce polskiej od lat 70. - tych do współczesności” – wystawa Wystawa polskiej sztuki współczesnej w TOP Museum w Tokio. Punktem wyjścia będzie przedstawienie aktywności polskich artystek w obszarze fotografii i wideo. Wystawa zaprezentuje pracę czołowych artystek wideo od początków w latach 70.-tych, opowie o erze transformacji lat 90.-tych i zaprezentuje obecny stan polskiej feministycznej sztuki wideo. Projekt nawigowany jest przez IAM od 2016 roku we współpracy z współczesnej Muzeum Fotografii w Tokio, jednej z najbardziej rozpoznawalnych instytucji kulturalnych Tokio. Wystawa pokaże prace pionierek sztuki wideo, takich jak Natalia LL czy Eva Partum, artystek rozpoznawalnych na całym świecie (np. Katarzyny Kozyry, Joanny Rajkowskiej) czy artystek młodego i średniego pokolenia, takich jak chociażby Anna Molska czy Karolina Breguła. 4. Poland Film Festival 2019 Specjalna, jubileuszowa edycja Festiwalu Polskich Filmów. Festiwal filmów polskich zorganizowany został raz pierwszy w 2012 roku przez japońskiego promotora kina europejskiego, Nobuo Muratę i odbywa się co roku. IAM wspiera festiwal od samych początków. Festiwal promuje zarówno polską klasykę filmową i światowej renomy reżyserów, jak również wschodzące gwiazd i nowe produkcje. Od 2017 roku festiwal odbywa się w Muzeum Fotografii (TOP Museum); po uroczystym otwarciu festiwal wędruje dalej. W poprzednim roku odbył się dodatkowo w Osace i Kyoto, a w tym roku dotrze również do Sapporo na Hokkaido. 5. Polsko-japońska koprodukcja teatralna na Festival/Tokyo Największy japoński festiwal teatralny wyprodukuje wspólnie z IAM i TR Warszawa nową sztukę w reżyserii Magdy Szpecht z dramaturgią Łukasza Wojtysko i Kena Takiguchi. Przedstawienie powstanie na podstawie motywów prozy Ursuli K. Le Guin oraz wywiadów przeprowadzonych z mieszkankami Tokio. Spektakl pod tytułem „Wciąż wracając do domu” będzie otwierającym wydarzeniem Festival/Tokyo 2019. Od roku 2020 produkcja ma wejść na stałe do repertuaru TR Warszawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79416200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach