Przetargi.pl
Świadczenie usługi przewozu uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów w latach szkolnych 2014 -2016

Gmina Brzeg Dolny ogłasza przetarg

  • Adres: 56-120 Brzeg Dolny, ul. Kolejowa 29
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 319 51 17 , fax. 71 319 56 83
  • Data zamieszczenia: 2014-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg Dolny
    ul. Kolejowa 29
    56-120 Brzeg Dolny, woj. dolnośląskie
    tel. 71 319 51 17, fax. 71 319 56 83
    REGON: 93193493400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi przewozu uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów w latach szkolnych 2014 -2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest świadczenie usługi przewozu uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów w latach szkolnych 2014 -2016. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przewóz uczniów z punktu zbiorczego w miejscu ich zamieszkania, do wskazanej przez Zamawiającego placówki oświatowej oraz odwiezienie uczniów z tej placówki do miejsca zamieszkania, wraz z zapewnieniem uczniom opieki w trakcie przewozu; 2) dowóz i odwóz uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 5 w Brzegu Dolnym, ul. Zwycięstwa 10 do pływalni AQUASPORT ul. Wilcza 8. Przewóz odbywać się będzie dwoma kursami (ok. godz. 9 i 11), od poniedziałku do piątku; 3) świadczenie usługi przewozu uczniów na wycieczki szkolne, zawody oraz inne przedsięwzięcia organizowane przez szkoły będące jednostkami organizacyjnymi Gminy Brzeg Dolny, obsługiwanych poza regularnymi przewozami. Do wyceny należy przyjąć przewozy na trasach w łącznej ilości do 6 000 km, w granicach Polski, w okresie trwania umowy, do rozdysponowania na dowolną szkołę. Wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia: 1. Pojęcie przewozów szkolnych obejmuje : 1) dowozy dzieci z punktu zbiorczego (przystanku) w miejscu zamieszkania, do wskazanej szkoły; 2) odwozy ze szkół do punktu zbiorczego w miejscu zamieszkania. 2. Dowóz uczniów do szkół nie może rozpocząć się wcześniej niż na jedną godzinę przed godziną wyznaczoną przez Zamawiającego jako termin dowozu do danej szkoły, z zastrzeżeniem, że Wykonawca ma obowiązek zabrać wszystkich uczniów oczekujących w danej miejscowości na dowóz do poszczególnych szkół - jednym kursem. 3. Odwóz uczniów po zakończeniu zajęć lekcyjnych odbywać się będzie w godzinach, ustalonych zgodnie z harmonogramem pracy szkoły, z zastrzeżeniem, że odwozy dla: 1) Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Wołowie - odbywać się będą jednym kursem, 2) Publicznego Gimnazjum nr 2 Powiatowego Zespołu Szkół w Brzegu Dolnym oraz Publicznego Gimnazjum nr 1 w Brzegu Dolnym - odbywać się będą maksymalnie trzema kursami, 3) Szkół Podstawowych - odbywać się będą maksymalnie trzema kursami. 4. Wykonawca zabezpieczy odpowiednią ilość pojazdów z potrzebną liczbą miejsc siedzących dla wszystkich pasażerów, tzn. 1 pasażer - 1 miejsce siedzące na obsługę regularnych tras oraz na obsługę wycieczek. 5. Wykonawca w celu odpowiedniej realizacji zamówienia ma obowiązek zapewnić odpowiednią ilość kierowców posiadających stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy odpowiedniej kategorii, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. 6. Wykonawca, w czasie w regularnych przewozów szkolnych (z miejsca zamieszkania do szkoły i z powrotem) zapewnia opiekę nad przewożonymi uczniami na własny koszt. Opiekę nad uczniami sprawować będzie co najmniej 1 opiekun w każdym z pojazdów. Opiekunem nie może być kierowca prowadzący pojazd. Wykonawca zapewni opiekunów w porozumieniu z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeszkolenia opiekunów. 7. Przewozy szkolne obejmują wszystkie dni nauki szkolnej określone przez Ministra Edukacji Narodowej oraz dni odrabiania zajęć szkolnych. 8. Przystanki docelowe znajdują się przy szkołach natomiast przystanki (punkty zbiorcze) na trasie, w każdej z objętych dowozem miejscowości, zostaną ustalone z wyłonionym wykonawcą. 9. Wykaz dzieci z podziałem na szkoły i miejscowości, przyjęte wartości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie. Zmiana liczby dzieci objętych dowozem, nie większa niż do 10% w stosunku do liczby podanej przez Zamawiającego (353 uczniów), nie stanowi zmiany umowy. 10. Łączna, szacunkowa ilość dzieci dowożonych wynosi 353 uczniów. 11. Obsługa przewozów szkolnych winna być wykonywana przez odpowiednie pojazdy, oznaczone zgodnie z art. 57 ust.1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. 12. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działaniem lub zaniechaniem działania Wykonawcy w czasie przewozów szkolnych. 13. Wykonawca jest zobowiązany dbać o właściwy stan techniczny pojazdów. 14. Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność. 15. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci. 16. W sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zapewnienia transportu zastępczego. 17. Wykonawca winien współpracować z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia. 18. Wykonawca winien wyposażyć każdego kierowcę oraz opiekuna w sprawny i aktywny telefon komórkowy. 19. Wykonawca wyposaży każdego ucznia w imienny identyfikator, uprawniający do przejazdu na określonej trasie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do ogłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 2. Wadium można wnieść w formie: 1) pieniężnej; 2) poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowej; 4) gwarancji ubezpieczeniowej; 5) poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 42, poz 275). 3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Oborniki Śląskie Oddział Brzeg Dolny nr 25 9583 1022 0100 0130 2001 0015 4. W przypadku zamiaru wniesienia wadium w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5, oryginał dokumentu należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie do licytacji elektronicznej. Wadium wniesione w tych formach musi spełniać następujące wymogi: 1) musi być wystawione na Gminę Brzeg Dolny, ul. Kolejowa 29, 56-10 Brzeg Dolny, 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach