Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEWOZU OSÓB W RAMACH KOMUNIKACJI MIĘDZYGMINNEJ

Gmina Stryków ogłasza przetarg

  • Adres: 95-010 Stryków, ul. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427 198 002 , fax. 427 198 193
  • Data zamieszczenia: 2020-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stryków
    ul. Kościuszki 27
    95-010 Stryków, woj. łódzkie
    tel. 427 198 002, fax. 427 198 193
    REGON: 47205783300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEWOZU OSÓB W RAMACH KOMUNIKACJI MIĘDZYGMINNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozu osób w ramach komunikacji gminnej na terenie Gminy Stryków oraz komunikacji międzygminnej na terenie Gminy Stryków i Gminy Głowno, na wyznaczonych czterech trasach, zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym zał. Nr 12 do SIWZ (odpowiednio załącznik nr 3 do umowy) oraz proponowanym przebiegiem poszczególnych tras wraz z godzinami odjazdów stanowiący zał. nr 11 do SIWZ (odpowiednio załącznik nr 4 do umowy). Świadczenie usług przewozu osób odbywać się będzie w dni robocze w okresie od 2.03.2020 r. do 31.12.2021 r. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany tras i rozkładu jazdy w zależności od zgłaszanych potrzeb. Ewentualne korekty w rozkładach jazdy zgłaszane przez Zamawiającego przy tej samej liczbie kursów i kilometrów nie będą powodowały zmiany kosztów związanych z funkcjonowaniem komunikacji. Zmiany w rozkładach jazdy będą każdorazowo uzgadniane. Obsługa linii lokalnej komunikacji publicznej będzie prowadzona co najmniej dwoma busami, jednym co najmniej z 23 miejscami siedzącymi (trasa nr ST-1 i ST-2) oraz jednym busem/autobusem z minimum 28 miejscami siedzącymi (trasa nr ST-3 i St-4). Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany busa na autobus o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 35 osób w przypadku zwiększonego zapotrzebowania na danej linii. Pojazdy skierowane do realizacji przedmiotowej usługi powinny spełniać poziom emisji spalin minimum EURO 3. Zamawiający nie dopuszcza pobierania przez przewoźnika opłat od pasażerów za przejazdy na żadnej z tras wskazanych przez Zamawiającego w ramach przedmiotu zamówienia. Linie autobusowe zostały podzielone na cztery trasy: ST-1 Trasa 1 PKP Stryków (odjazd 5:20) – RABEN (ul. Ozorkowska) – Stryków ul. Kopernika – Stryków Pl. Łukasińskiego (Centrum) – Tulipan Park (Smolice) – Smolice – Swędów – LIDL Dobra – Sosnowiec / SPEDIMEX – LIDL Dobra – Tulipan Park (Smolice) – Stryków Pl. Łukasińskiego – Stryków ul. Kopernika – Raben ul. Ozorkowska – PKP Stryków – Stryków Pl. Łukasińskiego (odjazd 6.35)– Cesarka – Warszewice – Anielin – Lipka – Niesułków Kolonia – Niesułków (DW 708) – Nowostawy Górne – Nowy Kalinów – Kalinów (świetlica) – Wyskoki – Bratoszewice Pl. Staszica – Rokitnica (staw) – Rokitnica (świetlica) – Stryków Pl. Łukasińskiego(odjazd 7.34) – Smolice (RABEN) – Anielin Swędowski ul. Strykowska/Swędowska – Anielin Swędowski (Ogródki Osa) – Anielin Swędowski ul. Strykowska/Słoneczna – Stryków ul. Żeromskiego (Szkoła Podstawowa nr 1) – Stryków ul. Targowa (Szkoła Podstawowa nr 2) – Stryków Pl. Łukasińskiego(odjazd 7.53) – Sosnowiec – Zelgoszcz LIDL – Klęk Park – Klęk – Klęk Park – Kiełmina – Dobra (Szkoła Podstawowa) – Zelgoszcz – Sosnowiec - Stryków Pl. Łukasińskiego (odjazd 8.30) – Cesarka – Warszewice – Anielin – Lipka – Niesułków Kolonia – Niesułków – Stryków Pl. Łukasińskiego (odjazd 8.58) – Ługi – Dobieszków – Stary Imielnik Łódź ul. Strykowska Imielnik Nowy – Dobra Nowiny – Dobra – Sosnowiec – Stryków Pl. Łukasińskiego. Przewidywana godz. odjazdu ze Strykowa: 5:20, Przybliżona orientacyjna długość trasy: 140,5 km ST-2 Trasa 2 Stryków Pl. Łukasińskiego (odjazd 12:25) – Ługi – Dobieszków – Stary Imielnik - Łódź ul. Strykowska Imielnik Nowy– Dobra Nowiny – Dobra – Sosnowiec – Stryków Pl. Łukasińskiego(odjazd 13.15) – Niesułków – Niesułków Kolonia – Lipka – Anielin – Warszewice – Cesarka – Stryków Pl. Łukasińskiego – Stryków PKP(odjazd 13.35) – RABEN ul. Ozorkowska – Stryków ul. Kopernika – Stryków Pl. Łukasińskiego – Tulipan Park – Smolice – Swędów – LIDL Dobra – Sosnowiec/SPEDIMEX (odjazd 14.10) – LIDL Dobra – Tulipan Park (Smolice) – RABEN ul. Ozorkowska – PKP Stryków – Stryków Pl. Łukasińskiego (odjazd 14.40)– Sosnowiec – Zelgoszcz LIDL – Klęk Park – Klęk – Klęk Park – Kiełmina – Dobra (Szkoła Podstawowa) – Zelgoszcz – Sosnowiec – Stryków Pl. Łukasińskiego(odjazd 15.15) – Rokitnica (świetlica) – Rokitnica (staw) – Bratoszewice Pl. Staszica – Wyskoki – Kalinów (świetlica) – Nowy Kalinów – Nowostawy Górne – Niesułków – Niesułków Kolonia – Lipka – Anielin – Warszewice – Cesarka – Stryków Pl. Łukasińskiego. Przewidywana godz. odjazdu ze Strykowa: 12:25, Przybliżona orientacyjna długość trasy: 119,7 km ST-3 Trasa 3 (odjazd godz. 5:20 : Stryków Centrum Plac Łukasińskiego – Tymianka (Podlipie) – Tymianka (sklep) – Osse – Zagłoba(świetlica) – Zagłoba (granica gminy) – Bronin – Wrzask – Gozdów – Wola Mąkolska1 (pos.88) – Makolice1 (pos.8)- Mąkolice Pierwsze – Mąkolice (OSP) – Mąkolice Drugie 1 (pos. 140) – Mąkolice Drugie 2 (pos. 120) – Wola Mąkolska 2 (pos.25) – Pieńki Popowskie – Władysławów Popowski – Popów – Wola Mąkolska 3 – Pludwiny (pos,.45) – Pludwiny (pos.25) – Sadówka – Nowa Sadówka – Koźle – Koźle (szkoła) – Wola Błędowa – Bratoszewice (plac Staszica) - Bratoszewice ul. Ogrodnicza – Rokitnica (świetlica) – Rokitnica (staw) – Stryków Centrum (odjazd godz. 6.55) – Sosnowiec – Zelgoszcz Lidl – Zelgoszcz Kolonia – Stara Zelgoszcz – Nowa Zelgoszcz – Dobra (Szkoła Podstawowa) – Zelgoszcz (świetlica) – Zelgoszcz (wiadukt) – Swędów (wiadukt) – Swędów ul. Południowa/ul. Polna – Swędów PKP – Swędów ul. Strykowska (Norty) – Smolice – Stryków Centrum – Rokitnica (staw) – Rokitnica (świetlica) – Bratoszewice ul. Ogrodnicza – Bratoszewice (Pl. Staszica) – Stryków Centrum. Przewidywana godz. odjazdu ze Strykowa: 5:20, Przybliżona orientacyjna długość trasy: 93,00 km, w tym Gmina Stryków: 73,0 km – Gmina Głowno: 20 km. ST-4 Trasa 4 (Stryków Pl. Łukasińskiego (odjazd 15:10) – Rokitnica – Bratoszewice Pl. Staszica – Wola Błędowa – Koźle – Szkoła Podstawowa) – Koźle – Sadówka – Pludwiny – Wola Mąkolska 3 - Popów - Władysławów Popowski - Pieńki Popowskie - Wola Mąkolska 2 (pos.25) - Mąkolice Drugie 2 (pos. 120) – Mąkolice Drugie 1 (pos. 140) - Mąkolice (OSP) - Mąkolice Pierwsze - Makolice1 (pos.8) - Wola Mąkolska1 (pos.88) – Gozdów – Wrzask – Bronin – Zagłoba – Osse – Tymianka 1 – Tymianka 2 – Stryków Pl. Łukasińskiego – Smolice – Swędów PKP – Swędów – Swędów wiadukt – Zelgoszcz wiadukt – Zelgoszcz świetlica – Stara Zelgoszcz – Zelgoszcz Kolonia – Zelgoszcz LIDL – Sosnowiec – Stryków Pl. Łukasińskiego – Niesułków – Niesułków Kolonia – Lipka – Anielin – Warszewice – Cesarka – Stryków Pl. Łukasińskiego – Tymianka 1 – Tymianka 2 – Osse – Zagłoba – Bronin – Wrzask – Gozdów – Pludwiny – Sadówka – Koźle – Koźle Szkoła Podstawowa – Wola Błędowa – Bratoszewice – Brzedza – Stryków Pl. Łukasińskiego. Przewidywana godz. odjazdu ze Strykowa: 15:10, Przybliżona orientacyjna długość trasy: 121,0 km, w tym Gmina Stryków: 101,0 km – Gmina Głowno: 20 km. Łączna przewidywana długość tras wynosi: 474,2 km Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca. Przewóz osób będzie odbywał się środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób, odpowiadającymi wymaganym ze względu na rodzaj przewozu warunkom technicznym. Środki transportu, którymi będzie wykonywana usługa powinny być oznakowane w sposób widoczny dla pasażera, poprzez zamieszczenie herbu Strykowa oraz nazwy przewoźnika. Wykonawca ma obowiązek podawania do publicznej wiadomości rozkładów jazdy na wszystkich wymienionych w rozkładzie jazdy przystankach komunikacyjnych. Rozkłady jazdy mogą być poddawane aktualizacji. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp - Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy) 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia czynności. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji przedmiotowego zamówienia osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, które będą kierowały pojazdami przeznaczonymi do przewozu osób (kierowcy busa/autobusu). Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę lub Podwykonawcę do przedstawienia najpóźniej na dzień przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia oraz na każdym etapie realizacji zamówienia – aktualnego wykazu osób, lub/i liczby etatów lub/i przewidywanej liczby etatów, które będą wykonywały ww. czynności w trakcie realizacji zamówienia. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności (kierowcy busa/autobusu) w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, wysokości wynagrodzenia oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 1781) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.; 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia osób wykonujących zamówienie na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz ze wskazaniem przez wykonawcę firm podwykonawców i danych kontaktowych podwykonawcy (o ile są już znane). Stosownie do treści art. 34 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje prawo opcji wraz z określeniem okoliczności, w których nastąpi realizacja prawa opcji. Zamawiający dopuszcza zmianę przewidywanej ilości wozokilometrów będących przedmiotem usługi w przedziale -15% do +15% (wartości zamówienia podstawowego) w następujących okolicznościach: - zmniejszenie ilości wozokilometrów na istniejących trasach; - zwiększenie ilości wozokilometrów na istniejących trasach; - rozszerzenia zadania o dodatkowe trasy (w sytuacji zawarcia porozumienia z gminami ościennymi lub na terenie Gminy Stryków). Ponieważ zamówienie na usługę przewiduje prawo opcji, przy ustaleniu wartości zamówienia uwzględniono największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w okresie realizacji zamówienia podstawowego oraz do 12 m-cy po jego zakończeniu z zachowaniem warunków wykonywania usługi obowiązujących w zamówieniu podstawowym w czasie uruchomienia prawa opcji. Zachowanie warunków dotyczy również odpowiedniego zachowania warunków finansowych obowiązujących w okresie skorzystania z prawa opcji z zastrzeżeniem art. 142 ust. 5 ustawy Pzp . W ramach prawa opcji mogą być realizowane usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego zarówno na trasach odpowiadających trasom zamówienia podstawowego, jak i z uwzględnieniem możliwości ich modyfikacji np. w związku z wydłużeniem trasy do m. Stare Skoszewy i innych miejscowości, a także uruchomieniem nowych tras. Skorzystanie z prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie i oczekiwanie skorzystania z prawa opcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości 15.000,00 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy). 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Strykowie 52 8785 0002 2001 0000 1993 0006 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Treść dokumentu gwarancyjnego powinna jednoznacznie wskazywać, że ma on charakter bezwarunkowy oraz nieodwołalny. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 8. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3, lub nieprawidłowo zabezpieczonej, będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania. 10. W przypadku gwarancji wadialnych składanych przez wykonawców składających ofertę wspólną (tzw. konsorcjum), Zamawiający wymaga, aby w treści gwarancji znalazły się zapisy świadczące o tym, że Gwarant (bank, ubezpieczyciel) ma wiedzę, że zabezpiecza ofertę wspólną składaną przez tzw. konsorcjum. Zamawiający nie określa konkretnych zapisów Gwarancji w przedmiotowym zakresie. Zamawiający wskazuje jedynie, że z treści gwarancji ma wynikać w sposób niebudzący wątpliwości, iż Gwarant zabezpiecza ofertę wspólną składaną w konkretnym postępowaniu. Dopuszczalne jest również określenie w treści gwarancji wadialnej liczby i/lub firm wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wskazanie lidera tzw. konsorcjum itp. Brak tego typu zapisów w gwarancji złożonej przez konsorcjum, będzie skutkował odrzuceniem oferty (art. 89 ust. 1 pkt. 7b). 11.Wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium można dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert siedzibie Zamawiającego, pokój nr 5 (kasa urzędu), lub dołączyć np. w koszulce do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019, poz. 2140).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę podpisaną i zgodną z formularzem ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ (m.in. zamawiający oczekuje wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm tych podwykonawców zgodnie z art. 36b. ust. 1 ustawy Pzp); 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Pisemne zobowiązanie tzw. podmiotów trzecich/innych podmiotów - jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ . W sytuacji, o której mowa w art. 22a ust.2 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada w szczególności zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokumenty, w szczególności zobowiązanie innego podmiotu, musi określać zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 4. Dowód wniesienia wadium (postanowienia odnośnie formy składania wadium opisano w §17 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach