Przetargi.pl
Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów dowożonych do przedszkoli i szkół na terenie Gminy Gidle w roku szkolnym 2024/2025

GMINA GIDLE ogłasza przetarg

  • Adres: 97-540 Gidle, ul. Pławińska 22
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 34 327 20 27
  • Data zamieszczenia: 2024-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GIDLE
    ul. Pławińska 22
    97-540 Gidle, woj. łódzkie
    tel. 34 327 20 27
    REGON: 151398675
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów dowożonych do przedszkoli i szkół na terenie Gminy Gidle w roku szkolnym 2024/2025
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest:Przedmiotem zamówienia jest Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów dowożonych do przedszkoli i szkół na terenie Gminy Gidle w roku szkolnym 2024/2025.Opiekę podczas przewozu nad dziećmi będą sprawować wyznaczeni opiekunowie:1. Zamawiający zapewnia opiekę nad przewożonymi dziećmi do przedszkoli i uczniów szkół na czas trwania przewozu na trasie nr 1, 4, 5, 6 i 7.2. Wykonawca zapewnia opiekę nad przewożonymi dziećmi do przedszkoli i uczniów szkół na czas trwania przewozu na trasie nr 2 i 3. Dyrektor placówki lub osoba przez niego upoważniona przygotowuje comiesięczne zestawienia ilościowe biletów. Dyrektor danej placówki przekaże Wykonawcy imienną listę z adresami zamieszkania uczniów i opiekunów uprawnionych do przejazdu na trasie dotyczącej przedmiotowego zadania. Przedmiot zamówienia świadczony będzie w okresie od 02.09.2024r. do 27.06.2025r. W ramach zakupionych biletów miesięcznych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dowóz i odwóz dzieci i uczniów do następujących placówek oświatowych: 1. Publiczna Szkoła Podstawowa w Gidlach,2. Publiczne Przedszkole w Gidlach,3. Szkoła Podstawowa w Pławnie,4. Publiczne Przedszkole w Pławnie,5. Publiczna Szkoła Podstawowa w Ciężkowicach,Usługa realizowana autobusami Wykonawcy w liczbie zapewniającej sprawną realizację przewozów (minimum trzy autokary o liczbie miejsc siedzących minimum 25, 30 i 40). Szczegółowy wykaz tras dowozu dzieci i młodzieży do placówek oświatowych i odwóz do miejsca zamieszkania zawiera załącznik Nr 1 do umowy (Załącznik Nr 8 do SWZ – wzór umowy).Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047) i innymi przepisami związanymi z przewozem osób w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym ( t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 728).3.2. Trasy przewozu uczniów podzielone na 3 autobusy (nr 1, nr 2 i nr 3):DowozyTrasa nr 1 – autobus nr 1Gidle (szkoła) – Kotfin – Włynice – Ojrzeń – Gidle ( Szkoła)Ilość przystanków: 5Rozpoczęcie kursu: 6:50Trasa nr 2 – autobus nr 2Gidle (szkoła) – Borowa ( Kocelne Niwy) – Skrzypiec – Stęszów - Gidle (szkoła)Ilość przystanków : 5Rozpoczęcie kursu: 7:00Trasa nr 3 – autobus nr 2Gidle ( szkoła) – Gowarzów – Ludwików – Górki – Wygoda – Pławno (szkoła)Ilość przystanków: 6Rozpoczęcie kursu: 7:25Trasa nr 4 – autobus nr 3Gidle (szkoła) – Górka – Ciężkowice – Zabrodzie – Graby – Michałopol – Młynek – Ciężkowice (szkoła)Ilość przystanków: 9Rozpoczęcie kursu: 6:40Trasa nr 5 – autobus nr 3Ciężkowice (szkoła) – Wojnowice – Górka – Gidle (szkoła)Ilość przystanków: 4Rozpoczęcie kursu: 7:25OdwozyTrasa nr 1 – autobus nr 1Pławno (szkoła) – Wygoda – Ludwików – Gowarzów – Gidle ( szkoła)Ilość przystanków: 5Rozpoczęcie kursu: 12:50Trasa nr 2 – autobus nr 2Gidle (szkoła) – Stęszów – Skrzypiec – Borowa – Gidle (szkoła)Ilość przystanków: 5Rozpoczęcie kursu: 13:40Trasa nr 3 – autobus nr 2Gidle ( szkoła) – Stęszów – Skrzypiec – Borowa – Gidle (Szkoła)Ilość przystanków: 5Rozpoczęcie kursu: 14:25Trasa nr 4 – autobus nr 1Gidle ( szkoła) – Ojrzeń – Włynice – Kotfin – Pławno(szkoła)Ilość przystanków: 5Rozpoczęcie kursu: 14:25Trasa nr 5 – autobus nr 1Pławno ( szkoła) – Wygoda – Ludwików – Gowarzów – Gidle ( szkoła)Ilość przystanków: 5Rozpoczęcie kursu: 15:00Trasa nr 5 – autobus nr 3Gidle (szkoła) – Górka – Wojnowice – Ciężkowice (szkoła) – Zabrodzie – Graby – Michałopol – Młynek – Gidle (szkoła)Ilość przystanków: 9Rozpoczęcie kursu: 12:10Trasa nr 6 – autobus nr 3 Gidle (szkoła) – Górka – Wojnowice – Ciężkowice (szkoła) –Zabrodzie – Graby – Michałopol – Młynek – Gidle (szkoła)Ilość przystanków: 9Rozpoczęcie kursu: 13:40Trasa nr 7 – autobus nr 3 Gidle (szkoła) – Górka – Wojnowice – Ciężkowice (szkoła) – Zabrodzie – Graby – Michałopol – Młynek – Gidle (szkoła)Ilość przystanków: 9Rozpoczęcie kursu: 14:40Szacunkowa liczba kilometrów do pokonania w celu wykonania usługi w ciągu dnia na w/w trasach wynosi około 260 km.Szacunkowa liczba biletów miesięcznych całych - 117 szt. Szacunkowa liczba biletów miesięcznych połówek - 33 szt. 3.3. Dowóz uczniów odbywa się w dni nauki szkolnej tj. od 2 września 2024 roku do 27 czerwca 2025 roku, z wyłączeniem ferii zimowych i wiosennych oraz przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego 2024/2025 tj. 188 dni nauki. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, dowóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze zgłoszenie dyrektora szkoły. Wykonawca zapewni przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jady ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z dowozu. 3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany trasy przewozu uczniów, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonania oraz liczby uczniów, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły.3.5. Do obsługi realizacji dowozu uczniów należy zapewnić 3 autobusy o ilości min. 25, 30 i 40 miejsc siedzących.3.6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekuna nad uczniami w czasie przewozu na trasie nr 2 i 3.3.7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpłatnego transportu opiekunów dowozu (na trasie nr 1, 4, 5, 6 i 7), których zabezpiecza Zamawiający.3.8. Podstawowy zakres obowiązków ciężących na opiekunie podczas przewozu uczniów to w szczególności:1) Odpowiedzialność za bezpieczeństwo podróżujących uczniów w pojeździe, w drodze z domu do szkoły i ze szkoły do domu,2) Dopilnowanie zajęcia miejsc siedzących przez uczniów w pojeździe, 3) Sprawdzenie przed rozpoczęciem jazdy zamknięcia drzwi w pojeździe, 4) Pomoc uczniom przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu z pojazdu,5) Sprawdzenie czy dziecko zostało odebrane przez rodzica/opiekuna u przez pracownika szkoły 3.9. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy PZP, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:1) Kierowców pojazdów, 2) Opiekuna (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy pracę te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. Samozatrudnienia, jako podwykonawcy). 3.10. Nadzór nad prawidłowa realizacją zamówienia sprawować będzie z ramienia Gminy Pani Iwona Borek - Kucharzewska oraz dyrektorzy szkół, do których dowożeni będą uczniowie oraz ustanowiony przedstawiciel Wykonawcy.3.11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.3.12. Warunki realizacji zamówienia:a) Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać Standardy Ochrony Małoletnich przed krzywdzeniem wprowadzonych Zarządzeniem Wójta Gminy Gidle z dnia 16 maja 2024r. - stanowiące załącznik nr 9 do SWZ.b) Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia osób, które będą brały udział przy realizacji zamówienia, czy są wpisane w Rejestr Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Wykonawca zobowiązany będzie przed realizacją umowy, do złożenia oświadczenia, że pracownicy skierowani do realizacji umowy nie znajdują się w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.c) Wykonawca zobowiązany jest do codziennego kontrolowania trzeźwości osób skierowanych do wykonywania zamówienia, tj. kierowcy prowadzącego pojazdy który przewozi uczniów oraz opiekuna. 3.13. Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia został opisany w SWZ i postanowieniach umowy (zał. nr 8 do SWZ ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 2 000,00 złotych.10.2. Wadium wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.10.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r, poz. 299).10.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego.Nr rachunku: 92 8267 1019 2101 0000 0127 0002z dopiskiem: Wadium – Postępowanie Nr IZP.271.9.2024„Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów dowożonych do przedszkoli i szkół na terenie Gminy Gidle w roku szkolnym 2024/2025”10.5. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.10.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.10.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 10.3 ppkt, 2-4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.10.8. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy) (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zaleca się wymienienie wszystkich wykonawców), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (np. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,3) kwotę gwarancji lub poręczenia,4) termin ważności gwarancji lub poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą),5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:a) wykonawca, którego ofertę wybrano: (i) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub (ii) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub (iii) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana;b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 Pzp lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej6) oznaczenie postępowania, którego wadium dotyczy.10.9. Warunki zatrzymania lub zwrotu wadium określone zostały w art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie spełniania tego warunku.Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że, posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 728 ze zm.).6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolnościa) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie osób, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj. którzy dysponują lub będą dysponować osobą/mi zdolną/ymi do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, że będzie dysponował min. 3 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami, wymaganymi do realizacji zamówienia i min. 1 osobą sprawującą opiekę nad uczniami podczas dowozu i odwozu uczniów.b) Wykonawca winien wykazać zdolności techniczne, poprzez wykazanie, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 pojazdami przystosowanymi do przewozu dzieci o liczbie miejsc siedzących min. 25, 30 i 40 aktualnie zarejestrowanych, posiadających ważny przegląd techniczny pojazdów, oraz polisę OC i NNW.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach