Przetargi.pl
Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości oraz opróżnianiu wraz z myciem i konserwacją koszy i kontenerów na śmieci na terenach administrowanych przez KOSiR

Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, Dębowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717151200, 691733972
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji
    Dębowa 20
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 717151200, 691733972
    REGON: 36723860000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sport-kobierzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości oraz opróżnianiu wraz z myciem i konserwacją koszy i kontenerów na śmieci na terenach administrowanych przez KOSiR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na utrzymaniu w czystości oraz opróżnianiu, wraz z myciem i konserwacją koszy i kontenerów na śmieci na terenach administrowanych przez KOSiR (przez opróżnianie koszy rozumie się zbieranie i pozbywanie się odpadów z przeznaczonych do tego celu pojemników ustawionych na chodnikach, parkingach, terenach utwardzonych, terenach rekreacyjno – sportowych, boiskach sportowych, placach zabaw oraz przy budynkach sportowych oraz przekazywanie odpadów do uprawnionego podmiotu zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami.). 2. W zakres usługi wchodzi: 1) odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów opakowaniowych z kontenerów o pojemności 1100L z terenów zarządzanych przez KOSiR na terenie Gminy Kobierzyce. a) Kod odpadów: 200301 (niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne) b) Lokalizację obiektów, ilość kontenerów oraz okres stałego podstawienia kontenerów na terenach administrowanych przez KOSiR i częstotliwość odbioru odpadów zawiera Załącznik nr 9 do SIWZ c) Opróżnianie kontenerów ma nastąpić z częstotliwością 2 x w miesiącu; dni w których będzie następowało opróżnianie kontenerów określa Wykonawca w Załączniku nr 1a do Formularza oferty d) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w ramach wykonywania zamówienia wyposażył obiekty zawarte w Załączniku nr 9 do SWIZ w puste pojemniki na zmieszane odpady opakowaniowe (kolor kontenera o poj. 1100L „żółty” lub inny do ustalenia z Zamawiającym), a po zakończeniu trwania umowy – odebrał je we własnym zakresie, własną siła roboczą oraz własnym staraniem i na własny koszt. 2) opróżnianie koszy na śmieci (ustawionych na chodnikach, parkingach, terenach utwardzonych, terenach rekreacyjno – sportowych, boiskach sportowych, placach zabaw) o pojemności 30 litrów w ilości 6 sztuk, o pojemności 35 litrów w ilości 209 sztuk, o pojemności 40 litrów w ilości 64 sztuk, o pojemności 50 litrów w ilości 102 sztuk oraz o pojemności 80 litrów w ilości 12 sztuk a) Kod odpadów: 200301 (niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne) 200303 (odpady z czyszczenia ulic i placów). b) Lokalizację koszy z wyszczególnieniem miejscowości zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ c) opróżnianie 354 koszy ma nastąpić z częstotliwością 1 x w tygodniu w piątek w godz. 700-1500, za wyjątkiem: ● opróżniania 39 koszy (7 szt. o pojemności 35 litrów, 16 szt. o pojemności 40 litrów, 4 szt. o pojemności 50 litrów, 12 szt. o pojemności 80 litrów) zlokalizowanych w Bielanach Wrocławskich przy ul. Fiołkowej (teren Arkalandii) zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWIZ – opróżnianie koszy 2 x w tygodniu w poniedziałek i piątek w godz. 700-1500 3) umycie kontenerów oraz koszy na śmieci myjką ciśnieniową na gorąco, wodą min. 80oC wraz z detergentami czyszczącymi 1 x na kwartał (lub 2 x na kwartał zgodnie z ofertą Wykonawcy) oraz niedopuszczenie do przepełnienia koszy, przez co rozumie się opróżnienie pojemników, w razie stwierdzenie przepełnienia, częściej niż wykazano wyżej, 4) uprzątnięcie nieczystości zlokalizowanych w zasięgu 10 metrów od kontenera oraz kosza podczas wykonywania czynności opróżniania koszy, 5) bieżącą konserwację koszy, polegającą na prostowaniu elementów wygiętych, spawaniu elementów urwanych oraz ponownym zamontowaniu koszy wyrwanych. W przypadku, gdy kontener zostanie uszkodzony co będzie powodowało wysypywanie się śmieci, Wykonawca podstawi nowy kontener na własny koszt. 3. Wytwórcą odpadów komunalnych jest podmiot wykonujący usługę opróżniania koszy. 4. Wykonawca w cenie miesięcznego ryczałtowego wynagrodzenia zobowiązany będzie do wykonania usług rodzajowo wyżej wymienionych także w przypadku zwiększenia odpowiednio do 10 % ilości każdego asortymentu: koszy, kontenerów przez Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania posiadanego przez Wykonawcę m.in. potencjału sprzętowego, osobowego przed rozstrzygnięciem postępowania przetargowego. 6. Zamawiający zastrzega, że do realizacji przedmiotu zamówienia niezbędne jest świadczenie usługi zgodnie ze wskazaną w SIWZ częstotliwością przez min. dwie ekipy zgodnie z warunkiem potencjału osobowego oraz sprzętowego wskazanego w SIWZ Rozdz.V pkt. 1.3 lit. b) tiret 3 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę lub podwykonawcę: a) Zamawiający wymaga, aby czynności związane ze świadczeniem przedmiotowej usługi tj. pracownicy fizyczni były wykonywane przez osoby tj. pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020.1320 ze zm.). b) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 sierpnia 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781) i rozporządzenia RODO (Dz.U.EU.L.2016.119.1) (tj. bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. c) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. b) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. d) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 500 zł za każdorazowe nieprzedłożenie kopii umów na wezwanie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12)-23) ustawy Pzp ustawy Pzp. 1.2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) i 8) Pzp,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (gdzie minimalny okres dotychczasowego świadczenia usługi w ramach jednej umowy ciągłej wynosił na dzień składania ofert 6 miesięcy) - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; obejmujący co najmniej:  Jedną usługę porządkową, w zakresie obejmującym co najmniej opróżnianie koszy na śmieci wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 5) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych zastosowanych w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami obejmujący:  min. 2 sztuki myjek ciśnieniowych z możliwością mycia gorącą wodą o temp. 80 – 100 stopni C,  min. 1 sztukę agregatu prądotwórczego umożliwiającego pracę myjki ciśnieniowej,  min. 2 pojazdy z dopuszczalną ładownością do 3,5 tony, przystosowane do przewożenia odpadów z koszy i kontenerów - stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. 6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. obejmującego: co najmniej dwie niezależne ekipy obejmujące łącznie min. 6 pracowników fizycznych, w tym co najmniej 2 kierowców z uprawnieniami kat. B - stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. 7) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego: min. 100.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach