Przetargi.pl
Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu koncepcji, redakcji i wydaniu trzech dodatków promocyjnych związanych z działalnością Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-071 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4210100 , fax. 22 8288773
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
    ul. Krakowskie Przedmieście 15/17
    00-071 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4210100, fax. 22 8288773
    REGON: 00027406800010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu koncepcji, redakcji i wydaniu trzech dodatków promocyjnych związanych z działalnością Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zmówienia „Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu koncepcji, redakcji i wydaniu trzech 12-16 stronicowych dodatków promocyjnych związanych z działalnością Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w obszarze ochrony zabytków i dbałości o dziedzictwo, które ukażą się w ogólnopolskim tygodniku opinii w terminie do końca września 2019 r.”. Wskazane ilości oraz rodzaje ogłoszeń są ilościami orientacyjnymi służącymi do wyceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości oraz rodzaju ogłoszeń pod warunkiem nieprzekroczenia maksymalnej wartości zawartej umowy. Maksymalną wartością umowy jest kwota, którą Zamawiający przeznaczył na wykonanie zamówienia obejmująca koszt opłat transakcyjnych oraz publikacji ogłoszeń. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). Zatrudnienie na umowę o pracę. Zgodnie z art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie wskazanym w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ, były zatrudnione/zatrudniane przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prace w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, w co najmniej ½ etatu przez cały okres trwania umowy na warunkach, o których mowa we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Aspekt społeczny – promocja godnej pracy. W celu zmaksymalizowania pozytywnego wpływu społecznego, Zamawiający wymaga aby Wykonawca realizując świadczenie zatrudnienia osób na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, stosował co najmniej stawki najniższego wynagrodzenia za pracę oraz stawki godzinowe przez cały czas trwania umowy, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 września 2018 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinnej w 2019 r. (Dz.U. 2018 poz. 1794). Na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania obowiązują stawki ustalone Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 września 2018 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2019 r. (Dz.U. 2018 poz. 1794) w następujących wysokościach: - minimalne wynagrodzenie za pracę w wysokości 2250 zł, - minimalna stawka godzinowa w wysokości 14,70 zł. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania minimalnych stawek najniższego wynagrodzenia oraz stawki godzinowej, przez cały okres trwania umowy uwzględniając każdorazowo zmiany przepisów w zakresie zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji z tytułu niespełniania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79970000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (Wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Formularz należy złożyć w formie oryginału. 2. Zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów – jeżeli dotyczy (propozycję treści takiego oświadczenia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ). Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. 3. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa – oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert), przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach