Przetargi.pl
Postępowanie dotyczy świadczenia usług: obsługa szatni, obsługa dozoru w budynkach Wydziału Elektrycznego PW – Gmach Elektrotechniki, Gmach Mechaniki, Gmach Starej Kotłowni, Budynek Pod Kominem na terenie głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie

Wydział Elektryczny Politechniki Warszawskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-661 Warszawa, Pl. Politechniki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 292 531 , fax. 226 257 524
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wydział Elektryczny Politechniki Warszawskiej
    Pl. Politechniki 1
    00-661 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226 292 531, fax. 226 257 524
    REGON: 15540000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: w
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie dotyczy świadczenia usług: obsługa szatni, obsługa dozoru w budynkach Wydziału Elektrycznego PW – Gmach Elektrotechniki, Gmach Mechaniki, Gmach Starej Kotłowni, Budynek Pod Kominem na terenie głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usług: obsługa szatni, obsługa dozoru w budynkach Wydziału Elektrycznego PW – Gmach Elektrotechniki, Gmach Mechaniki, Gmach Starej Kotłowni, Budynek Pod Kominem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyspecyfikowano w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312310-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: – 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. IV O/Warszawa NUMER: 81 1240 1053 1111 0000 0500 5664 z dopiskiem – „wadium do postępowania WE.ZP.261.4.19” W przypadku wnoszenia wadium przelewem liczy się moment wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości wymaganej oraz w formie o których mowa w pkt. 13, zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. Dokument potwierdzający wpłatę wadium powinien być czytelny i posiadać wszystkie informacje potrzebne do zwrotu wadium (nazwę firmy, adres, kwotę, nr konta bankowego). Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 , 3A do SIWZ, podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu rejestrowego, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Powinno ono określać zakres umocowania i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą zamiast pełnomocnictwa mogą złozyć umowę spółki cywilnej. Forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wspólników spółki. 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1C do SIWZ. W przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca powinien przedłożyć stosowne zobowiązanie tegoż podmiotu lub inny dowód na udostępnienie potencjału wraz z ofertą (w formie oryginału). 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma dokumentu: Oryginał. 3. Załącznik nr 10 do SIWZ. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach