Przetargi.pl
Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu czynności Inwestora Zastępczego nad realizacją projektu inwestycyjnego pn. Rozbudowa Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Wyszkowie

Zarząd Powiatu Wyszkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, al. Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7420750 , fax. (029) 742 25 10
  • Data zamieszczenia: 2012-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego
    al. Róż 2 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7420750, fax. (029) 742 25 10
    REGON: 55066846200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu czynności Inwestora Zastępczego nad realizacją projektu inwestycyjnego pn. Rozbudowa Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Wyszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu czynności Inwestora Zastępczego nad realizacją projektu inwestycyjnego pn. Rozbudowa Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Wyszkowie. ZAKRES PRAC: Przedmiotem ww zadania inwestycyjnego jest rozbudowa Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Wyszkowie przy ulicy Zakolejowej, polegająca na budowie budynku wolnostojącego, dwukondygnacyjnego z użytkowym poddaszem, niepodpiwniczonego o wysokości 11,4 m wraz z wyposażeniem pomieszczeń, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik Nr 19 do SIWZ. Dane liczbowe: Powierzchni zabudowy - 1594,6 m2 Powierzchnia użytkowa parteru - 1348 m2 Powierzchnia użytkowa piętra - 1024 m2 Kubatura - 18181,6 m3 W chwili obecnej na terenie kompleksu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego znajdują się dwa budynki. Przewiduje się wycinkę drzew oraz wyburzenie istniejącego budynku, w którym znajduje się kuchnia i stołówka. Na parterze znajdować się będzie: -szkoła podstawowa - 6 sal, -gimnazjum - 3 sale, -szkoła przysposabiająca do pracy - 3 sale, -sala doświadczania świata, -pomieszczenie zespołu rewalidacyjno-wychowawczego, -pracownia kucharza małej gastronomii, -jadalnia dla 60 uczniów (posiłki będą dowożone w termosach, nakładane na talerze w rozdzielni), -pomieszczenia administracyjne, -szatnia uczniów, -pokój socjalny obsługi, -szatnia okryć wierzchnich dla uczniów, -sala gimnastyczna z zapleczem, -sanitariaty. Na piętrze znajdować się będzie: -gimnazjum - 3 sale, -zasadnicza szkoła zawodowa - 3 sale, -sala komputerowa, -sala integracji sensorycznej, -sala rehabilitacji, -świetlica, -pomieszczenie biblioteczne, -pokój wychowawców, -gabinet logopedy, -gabinet psychologa, -gabinet zastępcy dyrektora, -internat, -sanitariaty. Wszystkie części obiektu będą dostępne dla osób niepełnosprawnych. W celu dostania się z terenu na parter wykonana będzie pochylnia, natomiast pomiędzy parterem a piętrem zainstalowany będzie dźwig platformowy. Budynek wyposażony będzie w następujące instalacje: - instalacje ciepłej i zimnej wody, - instalacje kanalizacji sanitarnej, - instalacje co, - instalacje wentylacji mechanicznej, - instalacje elektryczną, - instalacje telefoniczną, - instalacje odgromową. 1. Budynek zaprojektowano w konstrukcji murowanej z cegły wapienno - cementowej, kryty dachówką bitumiczną na pełnym deskowaniu. Natomiast dach nad salą gimnastyczną zaprojektowano na dźwigarach z drewna klejonego, kryty blachą fałdową. Projekt architektoniczny - załącznik Nr 6 do SIWZ oraz branża: konstrukcja - załącznik Nr 7 do SIWZ. 2. Budynek zasilany będzie w ciepło z projektowanej kotłowni gazowej, zlokalizowanej na parterze budynku. Szczegóły instalacji grzewczych zawiera projekt branża instalacje ogrzewcze i kotłownia gazowa - załącznik Nr 8 do SIWZ. 3. Budynek zostanie wyposażony w wentylację: grawitacyjną, mechaniczną (parter - stołówka, rozdzielnia, zmywalnia, sala gimnastyczna, rozbieralnie, szatnia; piętro - sala gimnastyki korekcyjnej) i hybrydową (sale lekcyjne, pracownie komputerowe, pokój nauczycielski, sala integracji sensorycznej, zespół rewalidacyjno-wychowawczy). Dodatkowo pomieszczenia sanitarne posiadać będą niezależne układy wywiewne wspomagane wentylatorami typu łazienkowego. Ich praca zblokowana będzie elektrycznie z oświetleniem. Szczegóły zawiera projekt branża: wentylacja - załącznik Nr 9 do SIWZ. 4. Instalacje zimnej i ciepłej wody wraz z cyrkulacyjną, instalację przeciwpożarową i gazową oraz instalację kanalizacji sanitarnej i technologicznej. Rozwiązania projektowe zawiera projekt branża: instalacje wod - kan i gaz - załącznik Nr 10 do SIWZ. 5. Budynek zasilany będzie z istniejącej stacji transformatorowej słupowej linią napowietrzną. Zakres prac związanych z instalacją wewnętrzną elektryczną obejmuje wykonanie: -rozdzielnicy głównej, -tablic elektrycznych strefowych, -instalacji siłowej, -instalacji gniazd elektrycznych wtykowych, -instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego, -instalacji oświetlenia ewakuacyjnego, -instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych, -ochrony przeciwporażeniowej. Instalacje wewnętrzne branża: elektryczna - załącznik 11 do SIWZ. 6.Linie kablowe zasilające budynek oraz oświetlenie terenu wraz z linią zasilającą oprawy oświetleniowe przedstawia projekt branża: sieci zewnętrzne elektryczne - załącznik 12 do SIWZ. 7. Instalacje teletechniczne zastosowane w budynku to: -instalacja komputerowo-telefoniczna, -instalacja telewizyjna, -instalacja monitoringu video, -instalacja dzwonkowa, -instalacja sygnalizacji pożaru, -instalacja oddymiania, -instalacja automatyki drzwi pożarowych, -instalacja sygnalizacji włamania i napadu. Rozwiązania techniczne poszczególnych instalacji zawiera projekt branża teletechniczna - załącznik 13 do SIWZ. 8. Rozwiązania projektowe związane z budową przyłącza wodociągowego, przyłącza kanalizacji sanitarnej (odprowadzenie ścieków bytowo-gospodarczych do kanalizacji miejskiej), odtłuszczacza ścieków z kuchni, przyłącza kanalizacji deszczowej oraz instalacji gazowej od punktu redukcyjno - pomiarowego do budynku zawiera projekt branża: instalacje zewnętrzne wod - kan i gazu - załącznik 14 do SIWZ. 9. Przebudowa istniejącego punktu redukcyjno-pomiarowego dostosowująca go do zwiększonego poboru gazu przedstawiona jest w projekcie branża: Instalacje gazu - punkt redukcyjno-pomiarowy - załącznik 15 do SIWZ. Inwestor Zastępczy będzie sprawował nadzór inwestorski nad realizacją projektu pn. Rozbudowa Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Wyszkowie w okresie: -od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru końcowego zadania od Wykonawcy robót i przedstawienia Zamawiającemu rozliczenia kosztów oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, -rękojmi za wady i usterki udzielonej przez Wykonawcę robót - od dnia dokonania odbioru końcowego od Wykonawcy robót do dnia, w którym upłynie okres rękojmi i udzielonej gwarancji lub dnia usunięcia usterek przez Wykonawcę robót, w zależności od tego, który termin później się kończy. Pozwolenie na budowę: Decyzja Starosty Powiatu Wyszkowskiego Nr 497/2012 z dnia 24.07.2012 r. - rozbudowa kompleksu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego na działkach nr 2235/3, 2235/4, 2235/12 w Wyszkowie, gmina Wyszków - załącznik 16 do SIWZ. Etapy realizacji projektu: 1) Etap I Przeprowadzenie postępowania w sprawie zamówienia publicznego dotyczącego wyboru Wykonawcy Inwestycji oraz dostawcy wyposażenia zakończone podpisaniem umowy o roboty budowlane, dostawy w terminie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy z Inwestorem Zastępczym. 2) Etap II Przejęcie placu budowy od Zamawiającego i przekazanie go Wykonawcy Inwestycji oraz nadzór nad realizacją i wykonywanie wszelkich czynności związanych z Inwestycją, aż do chwili podpisania protokołu odbioru końcowego przez Zamawiającego oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie od stosownych władz administracyjnych w terminie do 30 września 2014 r. 3) Etap III Rozliczenie końcowe rzeczowo - finansowe inwestycji przez Inwestora Zastępczego w terminie do 20 października 2014.r. Zakres obowiązków i czynności Inwestora Zastępczego: Powiat Wyszkowski powierzy Inwestorowi Zastępczemu obowiązki wykonywania czynności zastępstwa inwestycyjnego przy realizacji niniejszego projektu. Po rozpoczęciu robót budowlanych Inwestor Zastępczy zobowiązany jest świadczyć kompleksowy nadzór inwestorski we wszystkich branżach wynikających z projektu inwestycyjnego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik od Nr 6 do Nr 19 do SIWZ na Zastępstwo Inwestycyjne oraz czynności związane z rozliczeniem rzeczowym i finansowym zadania inwestycyjnego. Inwestor Zastępczy będzie wykonywał czynności zastępstwa inwestycyjnego w imieniu i na rachunek Zamawiającego. Inwestor zastępczy zobowiązany jest wykonywać wszystkie czynności, które nakłada na inwestora bezpośredniego Prawo budowla?ne. Jest to przede wszystkim zgłoszenie rozpoczęcia robót bu?dowlanych, zapewnienie właściwych osób do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego, zgłoszenie zakończenia robót budowlanych, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Ponadto Inwestor Zastępczy rozliczy wszystkie umowy, które obsługuje (z wykonawcami i z instytucjami współfinansującymi). Inwestor Zastępczy reprezentuje inwestora bezpośredniego przed różnymi pod?miotami. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie w imieniu Zamawiającego czynności prawnych i faktycznych w zakresie pełnienia obowiązków Inwestora Zastępczego przy realizacji i zarządzaniu całością zadań mających za cel realizację projektu pn. Rozbudowa Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Wyszkowie. Szczegółowy zakres obowiązków Inwestora Zastępczego określa załącznik Nr 4 do SIWZ - wzór umowy. Wyszczególnione obowiązki Inwestora Zastępczego nie stanowią podstawy do odmowy wykonania przez Inwestora Zastępczego jakichkolwiek czynności nie wymienionych wprost w umowie a potrzebnych do należytego wykonania przedmiotu umowy, których strony nie mogły przewidzieć na etapie postępowania. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 71.31.00.00-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane, 71.54.00.00-5 - Usługi zarządzania budową, 71.52.00.00-9 - Nadzór nad robotami budowlanymi. IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin realizacji zamówienia: a)rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy; b)zakończenie: po końcowym odbiorze wszelkich wykonanych robót budowlanych, całkowitym rozliczeniu inwestycji z wykonawcami robót i wszystkimi instytucjami finansu?jącymi i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie oraz wykonywaniu przez 3 lata od odbioru końcowego, w imieniu inwestora, uprawnień z tytułu rękojmi za wady i usterki udzielonych przez wykonawców robót lub dostawców. Przewidywany termin rozpoczęcia robót budowlanych - 01.04 2013 r. Przewidywany termin zakończenia realizacji robót budowlanych wraz z pełnym wyposażeniem - 30.09.2014 r. Przewidywany termin zakończenia inwestycji i jej rozliczenie - 20.10.2014 r. Przewidywany termin zakończenia wykonywania w imieniu Inwestora uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi udzielonych przez wykonawców robót - 31.10.2017 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, c)z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; d)gwarancjach bankowych; e)gwarancjach ubezpieczeniowych; f)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 15 8931 0003 0000 9191 2022 0020, z dopiskiem Wadium - świadczenie usługi Inwestora Zastępczego. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być uznane przez bank na koncie Zamawiającego przed terminem (dniem i godziną) składania ofert. 4.Kopia dowodu wniesienia wadium potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, niezależnie od formy wniesienia wadium. Dodatkowo w przypadku, gdy wadium złożone jest w innej formie niż pieniężna, to oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z oferta, ale nie związany z nią trwale, aby Zamawiający mógł zwrócić je w sposób nie powodujący naruszenia oferty. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6.Zamawiający zwraca wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy PZP. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodnił, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wyszkowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach