Przetargi.pl
Świadczenie usługi pełnienia funkcji kierownika projektu EuRegioVital(e)2011

Gmina Stara Kamienica ogłasza przetarg

  • Adres: 58-512 Stara Kamienica, Stara Kamienica 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 75 14 337 , fax. 75 75 14 337
  • Data zamieszczenia: 2012-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stara Kamienica
    Stara Kamienica 41 41
    58-512 Stara Kamienica, woj. dolnośląskie
    tel. 75 75 14 337, fax. 75 75 14 337
    REGON: 23082173000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.new.bazagnim.pl/bip_stara_kamienica
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi pełnienia funkcji kierownika projektu EuRegioVital(e)2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi pełnienia funkcji kierownika projektu EuRegioVitale2011 realizowanym w ramach programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska Saksonia 2007-2013 Partnerem Wiodącym jest Gmina Stara Kamienica Partnerzy Projektu Izerskie Centrum Pulmonologii i Chemioterapii NZOZ w Szklarskiej Porębie, ABS Robur Zittau GmbH , Gmina Oybin Funkcja Kierownika Projektu obejmuje następujący zakres rzeczowy bieżące kontakty z Instytucją Wdrażającą - Zarządzającą, przygotowywanie pism i udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi we wszystkich kwestiach związanych z oceną Projektu przez właściwe instytucje wszelkiego szczebla, monitorowanie rzeczowej i finansowej realizacji Projektu w oparciu o Harmonogram rzeczowo -finansowy i zatwierdzony budżet, przygotowywanie oferty aneksu do Umowy o dofinansowanie i doprowadzenie do jego podpisania, koordynowanie współpracy z Instytucją Zarządzającą w ramach aktualizacji Umowy o dofinansowanie i Harmonogramów Realizacji Projektu, Harmonogramów składania wniosków o płatność,systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz informowanie niezwłoczne Zamawiającego oraz Instytucji Zarządzającej o zaistniałych nieprawidłowościach, pomiar wartości wskaźników osiągniętych dzięki realizacji Projektu zgodnie z określonymi wskaźnikami monitoringu dla Projektu,nadzór nad realizacją działań projektu zawartych w opisie projektu,nadzór nad wspólną realizacją projektu zgodnie z koncepcją wdrażania według pakietów roboczych określoną we wniosku o dofinansowanie,nadzór nad sporządzaniem dwujęzycznych sprawozdań okresowych i sprawozdania końcowego z postępu realizacji projektu opracowanie Zasad Współpracy Zespołu Kierującego Projektem oraz Zasad Współpracy Wspólnego Personelu Projektu i ich przestrzeganie w trakcie wspólnej realizacji projektu,opracowanie planów pracy dla Zespołu Kierującego Projektem i dla Grup Roboczych oraz merytoryczny nadzór nad ich wdrażaniem,udział w spotkaniach Zespołu Kierującego Projektem oraz organizacja logistyczna spotkań oraz organizacja logistyczna spotkań Zespołu Kierującego,nadzór nad wykonywaniem obowiązków dotyczących informacji i promocji oraz koordynacja serwisów informacyjnych dotyczących realizacji projektu przygotowywanych dla mediów po obu stronach granicy ,monitorowanie realizacji projektu pod kątem ewentualnych potrzeb w zakresie dokonywania zmian w projekcie wypracowanie programów merytorycznych i harmonogramu dla 10 spotkań studyjno-roboczych mających na celu wypracowanie wspólnych transgranicznych standardów turystyki zdrowotnej,merytoryczny nadzór nad przeprowadzeniem spotkań 10 studyjno- roboczych oraz nadzór nad ich logistycznym przeprowadzeniem ,dokonywanie wyboru oraz zapraszanie ekspertów zewnętrznych z obu stron granicy do udziału w spotkaniach studyjno-roboczych współpraca z Saksońskim Związkiem Uzdrowisk - instytucją wyznaczoną przez Wspólny Sekretariat Techniczny do nadzoru merytorycznego nad realizacją projektu,monitorowanie zmian dotyczących transgranicznego charakteru projektu w stosunku do planowanego i zawartego w umowie o dofinansowanie monitorowanie działań partnerów projektu pod kątem zapewnienia osiągnięcia rezultatów projektu, wartości wskaźników monitorujących wypracowanie programu konferencji podsumowującej projekt oraz zasad rekrutacji uczestników, listy zaproszonych ekspertów zewnętrznych z obu stron granicy i nadzór nad logistycznym przeprowadzeniem konferencji ,nadzór i weryfikacja merytoryczna materiałów zamieszczonych na platformie internetowej projektu administrowanej przez Zamawiającego,nadzór nad przygotowaniem i weryfikacja merytoryczna materiałów zamieszczanych w dwujęzycznych folderach promocyjnych edytowanych przez Zamawiającego,weryfikacja materiałów przygotowanych przez ekspertów zewnętrznych zaangażowanych przez Zamawiającego w realizację projektu ,współpraca z właściwymi strukturami administracji w Polsce i Saksonii ,nadzór nad wykonywaniem usługi tłumaczeniowej w zakresie poprawnych i terminowych tłumaczeń ustnych i pisemnych w celu zapewnienia zrozumienia językowego,stała współpraca z mediami lokalnymi po obu stronach granicy,niezwłoczne informowanie Zamawiającego o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmian w projekcie, mogących mieć wpływ na prawidłową realizację ,przygotowywanie bieżącej korespondencji związanej z wdrażaniem projektu wynikającej z pełnienia przez Zamawiającego roli Partnera Wiodącego,przygotowanie programu działań transgranicznych na okres trwałości projektu,obecność przy kontrolach związanych z realizacją projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stara-kamienica.bazagmin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach