Przetargi.pl
Świadczenie usługi oświetlenia dróg na terenie Gminy Mietków.

Gmina Mietków ogłasza przetarg

  • Adres: 55-081 Mietków, ul. Kolejowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 168 113 , fax. 713 168 184
  • Data zamieszczenia: 2021-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mietków
    ul. Kolejowa 35
    55-081 Mietków, woj. dolnośląskie
    tel. 713 168 113, fax. 713 168 184
    REGON: 93193509800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi oświetlenia dróg na terenie Gminy Mietków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usługi oświetlenia dróg, ulic i placów zlokalizowanych na terenie Gminy Mietków urządzeniami stanowiącymi własność TAURON Nowe Technologie S.A. Kod CPV 50232100-1 Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 3. Zakres czynności wykonywanych w ramach świadczenia usługi: - Oględziny infrastruktury oświetleniowej. - Wykonywanie wymaganych pomiarów infrastruktury oświetleniowej. - Wymiana niesprawnych źródeł światła. - Utylizacja zużytych źródeł światła pochodzących z wymiany. - Lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej, wymiana uszkodzonych odcinków sieci. - Wymiana uszkodzonych opraw oświetleniowych. - Utrzymywanie tabliczek zaciskowo -bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności technicznej z uniemożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym oraz wymiana uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych. - Utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę ich poszczególnych elementów (dławików, układów zapłonowych, kondensatorów, itp.) - Wymiana uszkodzonych przewodów zasilających w słupach oświetleniowych i wysięgnikach. - Wymiana uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe oraz dostosowanie zabezpieczeń do poboru mocy. - Bieżąca kontrola i utrzymywanie rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych i zabezpieczających. - Kontrola prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych elementów urządzeń sterowania. - Odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych na latarniach i szafkach sterowniczo – zabezpieczeniowych. - Prowadzenie dokumentacji techniczno - ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego. - Utrzymanie opraw w należytej czystości. – Zmiany i regulacja, na wniosek Zamawiającego, czasów załączania / wyłączania oświetlenia oraz wyłączania oświetlenia w godzinach nocnych określonych przez Zamawiającego. 4. Zakres czynności związanych z podniesieniem standardu usługi: – wymiana lamp sodowych na lampy LED: 110 szt. 5. Ilość punktów świetlnych: 547 szt. 6. Wymagania w zakresie usuwania usterek i uszkodzeń infrastruktury oświetleniowej: - usuwanie usterek i niesprawności punktów świetlnych w czasie od stwierdzenia przez Wykonawcę lub zgłoszenia przez Zamawiającego, liczonym w następujący sposób: a) do 96 godzin od zgłoszenia w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt, b) do 96 godzin liczonych od początku pierwszego dnia powszedniego po dniu ustawowo wolnym od pracy w przypadkach, gdy usterka została zgłoszona (wykryta) w dniu poprzedzającym dzień wolny. - Zawiadamianie Zamawiającego o awariach infrastruktury oświetleniowej, których usunięcie w/w terminach jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. - Bezzwłoczne podejmowanie działań interwencyjnych w sytuacjach wyjątkowych, takich jak: a) kolizja drogowa w wyniku, której uszkodzeniu uległa sieć oświetleniowa, b) stan infrastruktury oświetleniowej stwarzający zagrożenie dla otoczenia, c) niesprawność fragmentów infrastruktury oświetleniowej stanowiących obszar zasilania stacji transformatorowej SN/0,4kV; d) inne przypadki spowodowane np. działaniem żywiołów oraz osób trzecich. 6. Przewidywany okres na jaki zostanie zawarta umowa: od 01.12.2020 r. do 30.11.2024 r.. 7. Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że Wykonawca zbowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. Koszty bezpośrednie. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót - osób wy-konujących wskazane powyżej przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamó-wienia, czyli pracowników fizycznych wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach