Przetargi.pl
Świadczenie usługi organizacji i obsługi wyjazdowego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie na temat Nowe standardy i warunki prowadzenia usług rynku pracy oraz ich dokumentowanie po wejściu w życie rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193)

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. 1 Maja 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2673003 , fax. 032 2674444
  • Data zamieszczenia: 2010-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
    ul. 1 Maja 2 2
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 032 2673003, fax. 032 2674444
    REGON: 27671823200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.bedzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi organizacji i obsługi wyjazdowego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie na temat Nowe standardy i warunki prowadzenia usług rynku pracy oraz ich dokumentowanie po wejściu w życie rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres usługi: 1) Przeprowadzenie i obsługa dwóch edycji wyjazdowego szkolenia w formie kursu stacjonarnego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie na temat Nowe standardy i warunki prowadzenia usług rynku pracy oraz ich dokumentowanie po wejściu w życie rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193). 2) Szkoleniem będzie objętych 28 pracowników, uczestników projektu pn. Inwestycja w kadrę 2010 - 2011 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z zastrzeżeniem Rozdziału II ust. 3 pkt 3 SIWZ. 3) Szkolenie, o którym mowa w Rozdziale II ust. 1 SIWZ realizowane będzie w dwóch edycjach, które odbędą się w dwóch różnych terminach i obejmować będzie 14 uczestników (w ramach pierwszej edycji) oraz 14 uczestników (w ramach drugiej edycji), przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby uczestników planowanych do objęcia szkoleniem o nie więcej niż 5 osób oraz zmniejszenia liczby uczestników w ramach poszczególnych edycji w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. choroba uczestnika szkolenia, sprawowanie opieki nad chorym członkiem rodziny, rozwiązanie stosunku pracy, itp.). 4) Szkolenie, o którym mowa w Rozdziale II ust. 1 SIWZ obejmować będzie łącznie 12 godzin zajęć szkoleniowych, z których 8 godzin przeznaczonych będzie na zajęcia teoretyczne, a 4 godziny na zajęcia praktyczne. Godzina zegarowa zajęć praktycznych szkolenia liczy 60 minut, a godzina zegarowa zajęć teoretycznych szkolenia liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy, przy czym długość przerw może być ustalana elastycznie. 2. Szkolenie, o którym mowa w Rozdziale II ust. 1 SIWZ musi być prowadzone przez trenera posiadającego odpowiednią wiedzę i doświadczenie w wymaganym zakresie. 3. Zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się przez dwa dni robocze w przedziale czasowym od 8 00 do 19 00 z zastrzeżeniem, że liczba godzin zajęć szkoleniowych w ciągu jednego dnia nie przekroczy 8 godzin zegarowych. 4. Szkolenie zostanie przeprowadzone w oparciu o program szkolenia, który musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 5. Każda edycja szkolenia zostanie przeprowadzona w oparciu o jednakowy program szkolenia, który musi obejmować zagadnienia z zakresu: 1) przepisy ogólne dotyczące prowadzenia usług rynku pracy, 2) pośrednictwo pracy oraz standard pośrednictwa pracy w powiatowym urzędzie pracy, 3) poradnictwo zawodowe i informacja zawodowa oraz standard poradnictwa zawodowego i informacji zawodowej w powiatowym urzędzie pracy, 4) pomoc w aktywnym poszukiwaniu pracy oraz standard pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy w powiatowym urzędzie pracy, 5) organizacja szkoleń oraz standard organizacji szkoleń w powiatowym urzędzie pracy, 6) dokumentowanie postępowania w zakresie czynności objętych standardami usług rynku pracy - dostosowanie dokumentacji do zmian, 7) zasady współpracy pomiędzy pracownikami realizującymi usługi rynku pracy, 8) praktyczne ćwiczenia z zakresu poprawnego stosowania standardów usług rynku pracy. 6. Zakres zagadnień, o których mowa w Rozdziale II ust. 7 SIWZ może zostać poszerzony i uszczegółowiony przez Wykonawcę, mając na uwadze cel szkolenia oraz jego przydatność w pracy. 7. Edycje szkolenia, o których mowa w Rozdziale II ust. 1 SIWZ zostaną przeprowadzone w Bielsku Białej - identyfikator i nazwa jednostki podziału terytorialnego kraju - zgodnie z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 grudnia 1998 roku w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia, stosowania i udostępniania krajowego rejestru urzędowego podziału terytorialnego kraju oraz związanych z tym obowiązków organów administracji rządowej i jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. Nr 157, poz. 1031 ze zm.): M. Bielsko Biała - 246101 1. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim uczestnikom każdej edycji szkolenia: 1) transport z siedziby Zamawiającego do miejsca szkolenia i z powrotem środkiem transportu przystosowanym do przewozu co najmniej 20 osób wraz z bagażami wyposażonym w ogrzewanie i klimatyzację. Szczegóły dotyczące zasad transportu w tym godzin wyjazdu, zostaną ustalone przez Zamawiającego z Wykonawcą w formie pisemnej po zawarciu umowy ws. udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, 2) zakwaterowanie wraz z noclegiem podczas trwania szkolenia w hotelu co najmniej trzygwiazdkowym w pokojach jedno lub dwuosobowych z łazienką, obejmujące jedną dobę hotelową, z zastrzeżeniem, że zajęcia szkoleniowe odbywać się będą w tym samym budynku, w którym zakwaterowani będą uczestnicy szkolenia, 3) wyżywienie obejmujące: a) obiad i kolację w pierwszym dniu szkolenia, b) śniadanie i obiad w drugim dniu szkolenia - podawane w innej sali niż sala wykładowa, na które składać się będą: dania ciepłe (mięsne, rybne, warzywne), sałatki, zakąski zimne, desery (wyroby cukiernicze, owoce), soki, woda mineralna gazowana i niegazowana, a także stoliki koktajlowe i serwis gastronomiczny (przygotowanie, obsługa kelnerska, nakrycie stołów - obrusy, zastawa oraz przygotowanie i sprzątanie), 4) zimne napoje, to jest soki i wodę mineralną w każdym dniu szkolenia, 5) serwis kawowy w trakcie przerw kawowych obejmujący świeżoparzoną, gorącą kawę i herbatę, 3 rodzaje ciastek, serwis gastronomiczny (zastawa, przygotowanie i sprzątanie) w każdym dniu szkolenia, 6) konieczne materiały szkoleniowe w formie papierowej i elektronicznej (na nośniku informacji typu pen drive) - zgodne z tematyką szkolenia, w skład których wchodzą w szczególności: skrypty lub inne niezbędne pomoce naukowe, akty prawne, wzory dokumentów i formularzy z zakresu objętego tematem szkolenia, a także materiały biurowe, w tym: notatnik (minimum format A5 60-kartkowy) i przybory do pisania, przekazywane każdemu uczestnikowi na własność. Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia wraz z rozpoczęciem szkolenia, bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć oraz oznakowane zgodnie z Rozdziałem II ust. 13 SIWZ. Materiały szkoleniowe i materiały biurowe, które uczestnik otrzyma na własność muszą być nowe, nieużywanie, adekwatne do treści szkolenia, z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo, 7) dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w pobliżu pomieszczenia, w którym odbywać się będą zajęcia szkoleniowe (wc, umywalka) w każdym dniu szkolenia, 8) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników szkolenia przez cały okres jego trwania, 9) niezbędny sprzęt, maszyny, narzędzia i urządzenia na czas trwania szkolenia, w tym projektor multimedialny, ekran oraz tablicę demonstracyjną flipchart z zapasem kartek, 10) dokładny rozkład zajęć odpowiadający harmonogramowi szkolenia z podanymi tematami wynikającymi z programu szkolenia, który będzie wydany każdemu uczestnikowi w dniu rozpoczęcia szkolenia. 9. Zajęcia szkoleniowe zostaną przeprowadzone w miejscu zakwaterowania w pomieszczeniu z odpowiednim oświetleniem oraz dostępem do światła dziennego (z możliwością zaciemnienia okien), ogrzewaniem i klimatyzacją, dostosowanym do prowadzenia zajęć szkoleniowych, zapewnionym zapleczem, posiadającym odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, akustyczne i jakościowe, którego powierzchnia, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowana jest do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia, zgodnie z przepisami: 1) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69), 2) rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 ze zm.), 3) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 ze zm.), 4) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563). Zamawiający dopuszcza możliwość organizacji zajęć w odległości do 150 m od miejsca zakwaterowania (hotelu), pod warunkiem, że w miejscu zakwaterowania (hotelu) nie będzie możliwości organizacji zajęć szkoleniowych (np. brak pomieszczeń spełniających wymagania określone w zdaniu pierwszym niniejszego ustępu lub brak dostępu do takich pomieszczeń w terminie realizacji zamówienia). 10. Wykonawca zobowiązany jest wystawić każdemu uczestnikowi szkolenia po pozytywnym jego zakończeniu certyfikat o ukończeniu szkolenia zawierający co najmniej: 1) imię i nazwisko uczestnika szkolenia, 2) pełną nazwę szkolenia, 3) nazwę organizatora szkolenia, 4) czas trwania szkolenia, 5) cel szkolenia, 6) wykaz przedmiotów objętych szkoleniem ze wskazaniem nazwy przedmiotu, wymiaru godzin zajęć teoretycznych i praktycznych poszczególnych przedmiotów oraz łącznego wymiaru godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia, 7) pieczęć i podpis organizatora szkolenia, 8) datę wystawienia certyfikatu i numer certyfikatu. Certyfikat zostanie wydrukowany przez Wykonawcę (biały papier, format A4, +/- 200g/m2, połyskujący, druk kolorowy) oraz oznakowany zgodnie z Rozdziałem II ust. 14 SIWZ. 11. Wykonawca zobowiązany jest oznakować miejsce prowadzenia szkolenia poprzez zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Informacja ta winna zostać opatrzona logiem Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zobowiązany jest analogicznie oznakować materiały edukacyjne oraz dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia. Zamawiający udostępni w wersji elektronicznej wymagane logotypy. 12. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności uwzględniającą podpisy uczestników szkolenia oraz wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, potwierdzenie wydania uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych oraz ankiety wypełnione przez uczestników szkolenia służące do jego oceny, oznakowane zgodnie z Rozdziałem II ust. 14 SIWZ. 13. Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia oraz zapewnienie osoby będącej koordynatorem szkolenia. Osoba ta przez okres trwania szkolenia musi przebywać w miejscu odbywania zajęć w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć i powinna dysponować telefonem stacjonarnym lub komórkowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.bedzin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach