Przetargi.pl
Świadczenie usługi opróżniania koszy ulicznych ustawionych na ulicach gm. i drogach wewn. na terenie m.st. Warszawy, będących w zarządzie Dzielnicy Wola oraz dostawę koszy ulicznych–nr post: 40/ZP/23

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, al. "Solidarności" 90
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    al. "Solidarności" 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 01525964000184
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi opróżniania koszy ulicznych ustawionych na ulicach gm. i drogach wewn. na terenie m.st. Warszawy, będących w zarządzie Dzielnicy Wola oraz dostawę koszy ulicznych–nr post: 40/ZP/23
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na opróżnianiu koszy ulicznych ustawionych na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych na terenie miasta stołecznego Warszawy będących w zarządzie Dzielnicy Wola oraz dostawa koszy ulicznych.2. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do opróżniania koszy na odpady niesegregowane, ustawionych na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych na terenie miasta stołecznego Warszawy będących w zarządzie Dzielnicy Wola, minimum 5 razy w tygodniu, zgodnie z Harmonogramem stanowiącym załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy, zwanych dalej także wzorem umowy. Wykonawca w ramach realizacji usługi opróżniania koszy, zobowiązany jest do uprzątnięcia odpadów znajdujących się w odległości min. 1 metra wokół kosza. Wykonawca w złożonej ofercie może zwiększyć tą odległość do 3 m. Odległość stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ.W ramach zawartej umowy Zamawiający przewiduje możliwość: - zmiany lokalizacji, to jest przestawienia koszy ulicznych w miejsca wskazane przez Zamawiającego, poprzez dokonanie zmiany w Wykazie rozmieszczenia koszy,- zmiany częstotliwości opróżniania koszy ulicznych, poprzez dokonanie zmiany w Harmonogramie opróżniania koszy,- zmianę ilości opróżnianych koszy: dostawę i montaż nowych koszy ulicznych/usunięcie funkcjonujących koszy ulicznych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, poprzez dokonanie zmiany w Wykazie rozmieszczenia koszy, oraz dokonanie zmiany w Harmonogramie opróżniania koszy,- wymiany starych koszy ulicznych na nowe w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.3. Szczegółowy zakres, warunki i sposób wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór Formularza cenowego, stanowiący załącznik nr 9 do SWZ oraz wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SWZ, wraz z załącznikami:- harmonogramem opróżniania koszy ulicznych,- dokumentami wskazującymi: • parametry techniczne funkcjonujących koszy ulicznych,• parametry techniczne nowych koszy ulicznych, - wykazem rozmieszczenia koszy ulicznych. 4. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności związane z opróżnianiem koszy ulicznych, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.). Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania i weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.5. Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.Zamawiający dokonał podziału zamówienia związanego z usługami wywozu i obróbki odpadów na części, z których każda stanowi przedmiot oddzielnego postępowania. Niniejsze postępowanie dotyczy jednej z ww. części zamówienia.6. Zgodnie z treścią § 5 ust. 4 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy.7. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 412.059,70 zł.8. Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. 9. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie będzie realizowane przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, ale nie dłużej niż do wyczerpania kwoty o której mowa w § 3 ust. 2 wzoru umowy. Rozpoczęcie realizacji usługi nastąpi, nie wcześniej niż od dnia 01.09.2023 r.W przypadku niewykorzystania środków wskazanych w § 3 ust. 2 umowy dopuszcza się możliwość wydłużenia terminu świadczenia usług objętych umową, o maksymalnie 30 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach