Przetargi.pl
Świadczenie usługi opróżniania koszy ulicznych ustawionych na ulicach gm. i drogach wewn. na terenie m.st. Warszawy, będących w zarządzie Dzielnicy Wola oraz dostawę koszy ulicznych–nr post: 40/ZP/23

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, al. "Solidarności" 90
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    al. "Solidarności" 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 01525964000184
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi opróżniania koszy ulicznych ustawionych na ulicach gm. i drogach wewn. na terenie m.st. Warszawy, będących w zarządzie Dzielnicy Wola oraz dostawę koszy ulicznych–nr post: 40/ZP/23
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na opróżnianiu koszy ulicznych ustawionych na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych na terenie miasta stołecznego Warszawy będących w zarządzie Dzielnicy Wola oraz dostawa koszy ulicznych.2. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do opróżniania koszy na odpady niesegregowane, ustawionych na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych na terenie miasta stołecznego Warszawy będących w zarządzie Dzielnicy Wola, minimum 5 razy w tygodniu, zgodnie z Harmonogramem stanowiącym załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy, zwanych dalej także wzorem umowy. Wykonawca w ramach realizacji usługi opróżniania koszy, zobowiązany jest do uprzątnięcia odpadów znajdujących się w odległości min. 1 metra wokół kosza. Wykonawca w złożonej ofercie może zwiększyć tą odległość do 3 m. Odległość stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ.W ramach zawartej umowy Zamawiający przewiduje możliwość: - zmiany lokalizacji, to jest przestawienia koszy ulicznych w miejsca wskazane przez Zamawiającego, poprzez dokonanie zmiany w Wykazie rozmieszczenia koszy,- zmiany częstotliwości opróżniania koszy ulicznych, poprzez dokonanie zmiany w Harmonogramie opróżniania koszy,- zmianę ilości opróżnianych koszy: dostawę i montaż nowych koszy ulicznych/usunięcie funkcjonujących koszy ulicznych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, poprzez dokonanie zmiany w Wykazie rozmieszczenia koszy, oraz dokonanie zmiany w Harmonogramie opróżniania koszy,- wymiany starych koszy ulicznych na nowe w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.3. Szczegółowy zakres, warunki i sposób wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór Formularza cenowego, stanowiący załącznik nr 9 do SWZ oraz wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SWZ, wraz z załącznikami:- harmonogramem opróżniania koszy ulicznych,- dokumentami wskazującymi: • parametry techniczne funkcjonujących koszy ulicznych,• parametry techniczne nowych koszy ulicznych, - wykazem rozmieszczenia koszy ulicznych. 4. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności związane z opróżnianiem koszy ulicznych, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.). Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania i weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.5. Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.Zamawiający dokonał podziału zamówienia związanego z usługami wywozu i obróbki odpadów na części, z których każda stanowi przedmiot oddzielnego postępowania. Niniejsze postępowanie dotyczy jednej z ww. części zamówienia.6. Zgodnie z treścią § 5 ust. 4 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy.7. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 412.059,70 zł.8. Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. 9. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie będzie realizowane przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, ale nie dłużej niż do wyczerpania kwoty o której mowa w § 3 ust. 2 wzoru umowy. Rozpoczęcie realizacji usługi nastąpi, nie wcześniej niż od dnia 01.09.2023 r.W przypadku niewykorzystania środków wskazanych w § 3 ust. 2 umowy dopuszcza się możliwość wydłużenia terminu świadczenia usług objętych umową, o maksymalnie 30 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że jest uprawniony do prowadzenia działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie m.st. Warszawy, odnośnie nw. odpadów:- kod 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne;tzn. jest wpisany do rejestru o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2022 r., poz. 2519 ze zm).3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na opróżnianiu koszy ulicznych, o wartości brutto minimum 150.000,00 zł.W przypadku zamówień (usług) wykonywanych uznany zostanie zakres już należycie wykonany, który musi potwierdzać spełnianie ww. warunku.Uwaga:Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, w wykazie o którym mowa w Rozdziale IX część 3 ppkt 1 lit. b) SWZ, należy wskazać usługi, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.2. Zamawiający informuje, iż Wykonawcy występujący wspólnie, w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp, ww. warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać wspólnie / łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach