Przetargi.pl
"Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z obiektów użyteczności publicznej Gminy Dolice"

Gmina Dolice ogłasza przetarg

  • Adres: 73-115 Dolice, ul. Ogrodowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915 640 129 , fax. 915 640 237
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dolice
    ul. Ogrodowa 16
    73-115 Dolice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915 640 129, fax. 915 640 237
    REGON: 81168565100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z obiektów użyteczności publicznej Gminy Dolice"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    świadczenie usługi polegającej na wyposażeniu obiektów użyteczności publicznej, należących do Gminy Dolice w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych oraz ich odbiór z częstotliwością raz na 2 tygodnie lub częściej w zależności od potrzeb. 2. Wykaz punktów odbioru odpadów z obiektów użyteczności publicznej Gminy Dolice: Lp Lokalizacja Pojemnik/BOKS Ilość pojemników Częstotliwość opróżniania 1 Urząd Gminy Dolice ul. Ogrodowa 16 1100 l 2 szt. 1raz na 2 tyg. 2 Dolice ul. Ogrodowa 46 - budynek gimnazjum 1100 l 2 szt. 1raz na 2 tyg. 3 Dolice ul. Wiejska 4 GCI 1100 l 1 szt. 1raz na 2 tyg. 4 Dolice ul. Wiejska -Przedszkole 120 l 2 szt. 1raz na 2 tyg. 5 Dolice ul. Wiejska 34 remiza 120 l 1 szt. 1raz na 2 tyg. 6 Dolice - Cmentarz 1101 l 8 szt. 1raz na 2 tyg. 7 Dolice ul. Pyrzycka Szkoła Podstawowa 1100 l 1 szt. 1raz na 2 tyg. 8 Dolice Miejsce biwakowe jezioro 1100 l 1 szt. sezonowo od maja do końca września 1 raz na dwa tyg. 9 Bralęcin świetlica 240 l 1 szt. 1raz na 2 tyg. 10 Brzezina świetlica 240 l 1 szt. 1raz na 2 tyg. 11 Dobropole Pyrzyckie - przystanek 120 l 1 szt. 1raz na 2 tyg. 12 Dobropole Pyrzyckie - Szkoła Podstawowa 1100 l 1 szt. 1raz na 2 tyg. 13 Kolin - Remiza OSP 120 l 1 szt. 1raz na 2 tyg. 14 Kolin - świetlica 120 l 1 szt. 1raz na 2 tyg. 15 Kolin - cmentarz 1100 l 2 szt. 1raz na 2 tyg. 16 Kolin - przystanek 120 l 1 szt. 1raz na 2 tyg. 17 Morzyca - świetlica 120 l 1 szt. 1raz na 2 tyg. 18 Krępcewo -świetlica 120 l 1 szt. 1raz na 2 tyg. 19 Krępcewo - przystanek 120 l 1 szt. 1raz na 2 tyg. 20 Płoszkowo - przystanek 120 l 1 szt. 1raz na 2 tyg. 21 Pomietów - świetlica 120 l 1 szt. 1raz na 2 tyg. 22 Przewłoki - świetlica 120 l 1 szt. 1raz na 2 tyg. 23 Rzeplino - przystanek 120 l 2 szt. 1raz na 2 tyg. 24 Rzeplino -Szkoła Podstawowa 1100 l 2 szt. 1raz na 2 tyg. 25 Sądów - Szkoła Podstawowa 120 l 2 szt. 1raz na 2 tyg. 26 Strzebielewo - cmentarz 1100 l 2 szt. 1raz na 2 tyg. 27 Strzebielewo - przystanek 120 l 1 szt. 1raz na 2 tyg. 28 Warszyn - plac zabaw 120 l 1 szt. 1raz na 2 tyg. 29 Ziemomyśl A - świetlica 120 l 1 szt. 1raz na 2 tyg. 30 Ziemomyśl B - miejsce biwakowe jezioro 1100 l 3 szt. sezonowo od maja do końca września 1raz na 2 tyg. 31 Żalęcino - przystanek 120 l 1 szt. 1raz na 2 tyg. 32 Moskorzyn - przystanek 120 l 1 szt. 1raz na 2 tyg. 33 Moskorzyn - świetlica 120 l 1 szt. 1raz na 2 tyg. 34 Mogilica - parking leśny 1100 l 1 szt. 1raz na 2 tyg. 35 Krępcewo - cmentarz 1100 l 2 szt. 1raz na 2 tyg. 36 Rzeplino - cmentarz 1100 l 2 szt. 1raz na 2 tyg. 37 Sądów - cmentarz 1100 l 2 szt. 1raz na 2 tyg. 38 Żalęcino - Biblioteka 120 l 1 szt. 1raz na 2 tyg. 39 Kolin - Biblioteka 120 l 1 szt. 1raz na 2 tyg. 40 Bralęcin - przystanek PKS 120 l 1 szt. 1 raz na 2 tyg. 41 Żalęcino świetlica 240 l 1 szt. 1 raz na 2 tyg. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w wykazie punktów odbioru odpadów z obiektów użyteczności publicznej Gminy Dolice na podstawie aneksu do umowy. W przypadku zmian w wykazie, skutkujących zwiększeniem listy punktów wywozowych, Wykonawca zobowiązany będzie do: • wyposażenia nieruchomości wskazanej przez Zamawiającego w pojemnik w terminie nie dłuższym niż 7 dni, • odbioru odpadów komunalnych z tej nieruchomości, począwszy od tygodnia następującego po tygodniu, w którym nastąpiła zmiana, • uwzględnienia w rozliczeniu zwiększenia liczby punktów wywozowych zgodnie ze stawkami przedstawionymi w ofercie Wykonawcy. W przypadku zmian w wykazie, skutkujących zmniejszeniem listy punktów wywozowych lub pojemników ujętych w wykazie, Wykonawca zobowiązany będzie do: • odebrania pojemnika / pojemników z nieruchomości, • zakończenia świadczenia usług odbioru odpadów komunalnych z tych nieruchomości, począwszy od tygodnia następującego po tygodniu, w którym otrzymał informację o wykreśleniu punktu wywozowego z wykazu, • uwzględnienia w rozliczeniu zmniejszenia liczby punktów wywozowych zgodnie ze stawkami przedstawionymi w ofercie Wykonawcy. 3. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. 4. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia obiektów użyteczności publicznej należących do Gminy Dolice w pojemniki do gromadzenia odpadów zmieszanych zgodnie z zapisami powyższej tabeli oraz do zgodnego z harmonogramem odbiorem tych odpadów. 2) Wykonawca najpóźniej w terminie trzech dni od podpisania umowy wyposaży miejsca wskazane przez Zamawiającego w pojemniki do gromadzenia odpadów zmieszanych. 3) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i dostarczenia harmonogramu wywozu odpadów z terenu Gminy Dolice w celu zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Pierwszy harmonogram obejmuje okres od 01.01.2021 do 31.12.2021 roku. 4) Harmonogram na 2021 rok Wykonawca jest zobowiązany opracować i dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej do dnia 15 stycznia 2021 roku. 5) Usługa odbioru odpadów będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku do piątku zawsze w ten sam dzień tygodnia dla określonego punktu wywozowego. 6) W razie awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy o zbliżonych parametrach, tak aby nie zakłócić harmonogramu odbioru odpadów komunalnych maksymalnie 2 godziny po wystąpieniu awarii. 7) Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia odpadów z miejsc ich gromadzenia, w tym także tych, nieumieszczonych w pojemnikach. 8) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług dodatkowych – płatnych na zlecenie, poprzez obsługę imprez organizowanych na terenie Gminy Dolice według stawki przedstawionej w ofercie wykonawcy. 9) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu kwartalnych raportów, w terminach do 10 dnia następnego kwartału, za kwartał poprzedni, w formie papierowej zawierających informacje o ilości odebranych odpadów komunalnych. 10) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odebranych odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: a) posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j Dz. U. Z 2020 r poz. 1439), prowadzonego przez Wójta Gminy Dolice, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; b) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował bazą magazynowo – transportową, która spełnia wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r,. poz. 122);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.6.2) SIWZ składa dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.8. SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach