Przetargi.pl
„Świadczenie usługi odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających w nieruchomościach z terenu gminy Kwilcz, na których zamieszkują mieszkańcy oraz domków letniskowych i innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno - wypoczynkowe”

Gmina Kwilcz ogłasza przetarg

  • Adres: 64420 Kwilcz, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 29 15 065 , fax. 61 29 15 264
  • Data zamieszczenia: 2017-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kwilcz
    ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 23
    64420 Kwilcz, woj. wielkopolskie
    tel. 61 29 15 065, fax. 61 29 15 264
    REGON: 63125896800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usługi odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających w nieruchomościach z terenu gminy Kwilcz, na których zamieszkują mieszkańcy oraz domków letniskowych i innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno - wypoczynkowe”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie usług polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu Gminy Kwilcz od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz domków letniskowych i innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno - wypoczynkowe. I. Charakterystyka Gminy Kwilcz oraz terenu domków letniskowych w Prusimiu: 1. Powierzchnia gminy wynosi 141,78 km2, natomiast powierzchnia działek rekreacyjnych w Prusimiu wynosi 8,1192 ha . 2. Liczba mieszkańców i nieruchomości na terenie Gminy Kwilcz oraz terenu domków letniskowych w Prusimiu : Zamawiający informuje ,że : a) Liczba mieszkańców wg stanu na miesiąc listopad 2016 r wynosi 6287 osób zamieszkujących na stałe, plus 215 czasowo. Szacuje się, że w czasie realizacji umowy liczba ludności może ulec zmianie - wzrosnąć lub zmaleć o 10 % (tj. o ok.+ - 650. osób). b) Szacuje się, że ok. 1585 osób mieszka w zabudowie wielolokalowej i ok. 4917 osób w zabudowie jednorodzinnej. Powyższe dane nie są wiążące, gdyż zamówienie dotyczy liczby ludności zamieszkującej daną nieruchomość, a nie liczbę osób zameldowanych. c) Liczba osób z nieruchomości zamieszkałych objętych systemem według złożonych deklaracji ( wg stanu na miesiąc listopad) to 5507 osób w tym 5183 segreguje a 324 nie segreguje odpadów komunalnych. Ilość osób w okresie objętym przedmiotem zamówienia może różnić się (być mniejsza lub większa) od podanych ilości. Różnica w ilości osób nie będzie stanowić roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. d) Liczba działek rekreacyjnych w Prusimiu na terenie Gminy Kwilcz według stanu na miesiąc listopad 2016 r. wynosi 118 działek. Szacuje się, że w czasie realizacji umowy liczba działek może ulec zmianie - wzrosnąć o 2 % (tj. o ok. 2 działki ). 3. W Gminie Kwilcz przewiduje się zebranie następujących ilości odpadów komunalnych w terminie od 01.02.2017 do 31.12.2017 roku : • odpady zmieszane – 1126,40Mg – kod odpadu 20 03 01, • szkło – 82,50 Mg – kod odpadu 20 01 02, • tworzywa sztuczne – 62,26 Mg – kod odpadu 20 01 39, • papier i tektura – 22,77 Mg – kod odpadu 20 01 01, • odpady wielkogabarytowe – 12,10 Mg - kod odpadu 20 03 07. UWAGA -Ilość odpadów w okresie objętym przedmiotem zamówienia może różnić się od podanych ilości ( może być mniejsza o 10 % lub większa o 10 %). Różnica w ilości odpadów odebranych nie będzie stanowić roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. II. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi odbioru , transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych: a) od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz od właścicieli domków letniskowych i innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe, b) z Punku Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych: c) odpadów zielonych ( w okresie od 01.03.2017 do 31.10.2017r.) d) z objazdowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na zasadach określonych w Regulaminie, których termin zostaje podany w harmonogramie zbiórki odpadów. III. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zobowiązany jest do: a) odbierania odpadów umieszczonych w już posiadanych przez mieszkańców pojemnikach oraz dostarczonych workach, b) zakupu i dostarczania nieodpłatnie właścicielom nieruchomości worków do selektywnej zbiórki odpadów - Wykonawca przy każdorazowym odbiorze odpadów pozostawi worki w ilości przysługującej , c) prowadzenia i utrzymania punktu Pszok dla mieszkańców Gminy Kwilcz oraz domków letniskowych i innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe obejmujące odpady komunalne wymienione w § 4 Uchwały Rady Gminy Kwilcz VI/55/2015 z dnia 28 kwietnia 2015 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i ich zagospodarowania oraz określenia trybu i sposobu zgłaszania przez właścicieli nieruchomości przypadków niewłaściwego świadczenia tych usług (Dz. Urz.Woj.Wlkp. rocznik 2015, poz. 3089 z dnia 6 maja 2015r.), stanowiącej Załącznik nr12 do SIWZ , d) dostarczenia zakupionych przez Zamawiającego pojemników pod nowe punkty adresowe w ilościach i miejscach wskazanych. Miejsce pobrania pojemników wskaże Zamawiający. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zaistniałych zmianach danych wskazanych w Załączniku nr 9 do SIWZ w ciągu 7 dni od uzyskania informacji. W przypadku zmian skutkujących zmniejszeniem/zwiększeniem listy punktów wywozowych lub zmianą pojemności pojemników ujętych w wykazie Wykonawca w terminie 7 dni od otrzymania zgłoszenia zobowiązany będzie do: • odebrania pojemnika/pojemników z nieruchomości i odstawić do miejsca wskazanego przez Zamawiającego; • zmiany pojemności pojemnika/pojemników w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; • zakończenia świadczenia usług odbioru odpadów komunalnych z tych nieruchomości, począwszy od tygodnia następującego po tygodniu, w którym otrzymał informację o wykreśleniu punktu wywozowego z wykazu, stosownie do zaistniałej zmiany , • odbiór odpadów z nieruchomości następował będzie zgodnie z harmonogramem stanowiącym Załącznik nr 14 do SIWZ (zwany dalej: harmonogramem). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany daty odbioru odpadów komunalnych, jednocześnie informuje, że częstotliwość pozostanie na niezmienionym poziomie, • wykonawca zapewni odbiór i transport odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie znacznie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp.; e) realizacji reklamacji z powodu nieodebranych z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem (reklamacja usługi).Wykonawca wykona reklamację w ramach wynagrodzenia za wykonywaną usługę w terminie 24 godzin (w dni robocze) od otrzymania zawiadomienia faxem lub e- mailem od Zamawiającego. Realizację zgłoszenia należy niezwłocznie potwierdzić – faks nr 061-2915264 lub e-mail: smieciponowemu@kwilcz.pl . W razie nie wykonania odbioru może to stanowić podstawę do nie zatwierdzenia przez Zamawiającego protokołu, stanowiący Załącznik nr 13 do SIWZ. f) utrzymania pojemników typu „dzwon” w należytym stanie sanitarnym należy do obowiązków Wykonawcy. Częstotliwość mycia pojemników: - w „sezonie zimowym” co najmniej 1 raz w miesiącu, - w „sezonie letnim „co najmniej 2 razy w miesiącu. g) utrzymania pojemnika KP7 w należytym stanie sanitarnym należy do obowiązków Wykonawcy. Częstotliwość mycia pojemnika : - co najmniej 1 raz w „ sezonie letnim”, h) utrzymanie pojemników indywidualnych w należytym stanie sanitarnym nie należy do obowiązków Wykonawcy, i) regularnego odbierania i zagospodarowania odpadów ze stacjonarnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego na terenie Gminy Kwilcz . 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 5. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 6. Zamawiający nie przewiduje zamówień o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt.3. 7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). dla osób wykonujących następujące funkcje w zamówieniu a/ kierowcy samochodów transportujących odpady, b/ osoby zbierające odpady, c/ osoby biorące udział w zagospodarowaniu odpadów, d/ osoby prowadzące PSZOK. Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa w art.29 ust.3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań Zamawiający określił we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach