Przetargi.pl
Świadczenie usługi ochrony wskazanych lokali mieszkalnych i użytkowych (pustostanów lub czasowo niezamieszkałych) administrowanych przez ZGKiM w Jeleniej Górze

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 58500 Jelenia Góra, ul. Podgórna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 649 58 88, , fax. 75 649 58 99
  • Data zamieszczenia: 2017-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Podgórna 9
    58500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 649 58 88, , fax. 75 649 58 99
    REGON: 2155238700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim-jg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi ochrony wskazanych lokali mieszkalnych i użytkowych (pustostanów lub czasowo niezamieszkałych) administrowanych przez ZGKiM w Jeleniej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony wskazanych lokali mieszkalnych i użytkowych (pustostanów lub czasowo niezamieszkałych) administrowanych przez ZGKiM w Jeleniej Górze w formie monitoringu elektronicznego. 2. Lokale znajdują się na terenie działalności ZGKiM w Jeleniej Górze . 3. Ilość lokali do ochrony będzie zmienna i wynosić będzie około 400 lokali miesięcznie. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje montaż elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie ochranianego mienia ( lokalne systemy alarmowe ), ich konserwację i naprawę oraz dozór lokali całodobowo. 5. Celem ochrony jest: a) zabezpieczenie lokali przed nieuprawnionym wtargnięciem osób, b) zabezpieczenie wyposażenia lokali i mienia przed kradzieżą, c) zabezpieczenie lokali i ich wyposażenia przed dewastacją, d) zabezpieczenie lokali i ich wyposażenia przed pożarem, e) zabezpieczenie lokali przed zajęciem przez osoby postronne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi – 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy zł. zero gr.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję (wydaną przez właściwy organ na podstawie ustawy z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1432 z późn. zm.) na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. W przypadku składania oferty wspólnej, ww. warunek musi spełniać każdy z wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 2) aktualną koncesję (wydaną przez właściwy organ na podstawie ustawy z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1432 z późn. zm.) na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. W przypadku oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 3) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten/ci z wykonawców składających ofertę wspólną, który/którzy będzie/będą odpowiadał/odpowiadali za spełnienie tego warunku. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 4) wykaz wykonanych usług zawierający co najmniej 1 usługę ochrony co najmniej 50 lokali w formie monitoringu elektronicznego przez okres min. 6 m-cy, wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że wskazane w wykazie ww. usługi zostały wykonane należycie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. wykaz należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 5) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca zawierający co najmniej: 1) centrum operacyjnym monitoringu; 2) minimum 1 samochodem patrolowym. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. wykaz należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach