Przetargi.pl
„Świadczenie usługi ochrony w Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku w 2021 roku”

Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 243 665 400, , fax. 243 665 421
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 243 665 400, , fax. 243 665 421
    REGON: 61103840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mazowiecka.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usługi ochrony w Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku w 2021 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej (dozór) nieruchomości i mienia Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku w 2021 roku. Usługa będzie świadczona w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił osobę pełniącą funkcję kierownika zespołu, który dostępny będzie 24h/dobę, 7 dni w tygodniu pod aktywnym numerem telefonu . Bezpośrednia ochrona fizyczna (dozór) nieruchomości i mienia Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku, sprawowana będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w lokalizacjach: Plac Dąbrowskiego 2 Płock – Rektorat, Wydział Nauk o Zdrowiu ul. Kościuszki 20 Płock – Akademickie Liceum Ogólnokształcące ul. Gałczyńskiego 28 Płock –Wydział Nauk Społecznych, Wydział Nauk Humanistycznych i Informatyki ul. Gałczyńskiego 28 Płock - Studium Wychowania Fizycznego i Sportu wraz z garażem. Nowe Trzepowo 55 - aula wraz z częścią dydaktyczną, dworek, kotłownia – na żądanie Zamawiającego. Dom Studenta przy ul. Nowowiejskiego 6 Płock – Zamawiający przewiduje zmiany w przedmiocie zamówienia określone we wzorze umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje teren zewnętrzny, wraz z terenami zielonymi, pieszymi ciągami komunikacyjnymi, wewnętrznymi drogami i parkingami. Monitoring systemu alarmowego zainstalowany jest w niżej wymienionych lokalizacjach Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku: Plac Dąbrowskiego 2 Płock – Rektorat, Wydział Nauk o Zdrowiu ul. Kościuszki 20 Płock – Akademickie Liceum Ogólnokształcące ul. Gałczyńskiego 28 Płock –Wydział Nauk Społecznych, Wydział Nauk Humanistycznych i Informatyki, ul. Gałczyńskiego 28 Płock - Studium Wychowania Fizycznego i Sportu wraz z garażem. Nowe Trzepowo 55 - aula wraz z częścią dydaktyczną, dworek, kotłownia budynek mieszkalny przy ul. A. Drętkiewicza 8, Płock – administrowanie zgłoszeń ze stacji monitoringu, ul. Nowowiejskiego 6 Płock - Dom Studenta – nadajnik napadowy. Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku przy wykorzystaniu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych oraz grupy interwencyjnej. Przedmiotem zamówienia jest również świadczenie usługi ochrony obiektu i mienia w postaci monitoringu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych polegającej na kontrolowaniu stanu zabezpieczenia budynków i reagowaniu na zdarzenia mające wpływ na bezpieczeństwo budynków, w tym odbieranie i rejestrację informacji przekazywanych przez urządzenia i systemy alarmowe zamontowane w budynkach Uczelni poprzez: rejestrację załączenia i wyłączenia systemów alarmowych z podaniem daty i czasu, reagowanie na zadziałanie systemów alarmowych lub na inne zdarzenia mające wpływ na bezpieczeństwo budynków, tj. podjęcie niezbędnych działań przez licencjonowanych pracowników ochrony – grupy interwencyjnej w celu wyjaśnienia przyczyn zadziałania systemów lub innych zdarzeń, a także na podjęciu czynności w zależności do zaistniałych okoliczności, w tym na zapewnieniu ochrony fizycznej budynku. OBOWIĄZKI WYKONAWCY W ZAKRESIE CAŁODOBOWEGO UTRZYMANIA W SYSTEMIE MONITORINGU ANTYWŁAMANIOWEGO LOKALNYCH SYSTEMÓW ALARMOWYCH i SYSTEMU PRZECIWPOŻAROWEGO: Całodobowy stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. Zaprogramowanie central alarmowych do współpracy ze stacją monitorującą Zapewnienia samochodowej grupy interwencyjnej w przypadku zagrożenia lub potrzeby wsparcia, dotarcie do ww. obiektów Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 15 minut od momentu wystąpienia potrzeby. W przypadku gdy dyżurny Wykonawcy otrzyma wywołanie alarmu przeciwpożarowego z obiektu Domu Studenta ul. Nowowiejskiego 6 zadysponuje grupą interwencyjną, 5 przejazdów w miesiącu w cenie abonamentu, której zadaniem będzie dotarcie do miejsca interwencji w czasie nie dłuższym niż 10 min. Po dotarciu do miejsca grupa interwencyjna sprawdzi obiekt pod kątem zagrożenia pożarowego. Po kontroli odwołać alarm poprzez wprowadzenie kodu identyfikacyjnego otrzymanego od Zamawiającego w centrali przeciwpożarowej. W przypadku wystąpienia zagrożenia pożarowego wprowadzić kod identyfikacyjny po przybyciu Straży Pożarnej. Dysponowanie grupą interwencyjną, 5 przejazdów w miesiącu w cenie abonamentu. Której zadaniem będzie każdorazowo dotarcie do obiektów w czasie nie dłuższym niż 10 minut do miejsca interwencji. W uzasadnionych przypadkach natychmiastowe przekazywanie informacji o alarmie w monitorowanych obiektach na stanowisko kierowania miejscowej jednostki Policji celem podjęcia interwencji oraz telefoniczne informowanie Zamawiającego o alarmie w monitorowanych obiektach. Pełna znajomość topografii budynku – rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych. Miejsc szczególnie narażonych na powstanie szkody, np. pomieszczeń wyposażonych w ujęcie wody. Znajomość rozmieszczenia i obsługi w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, zaworów głównych wodnych i gazowych, wyłączników urządzeń podtrzymujących napięcie, wyłączników systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych. W przypadku zagrożenia w ochranianym obiekcie – podjęcia czynności zmierzających do zapobieżenia powstania szkody, a w przypadku zaistnienia szkody do ograniczenia jej rozmiarów oraz natychmiastowego powiadomienia przedstawiciela Zamawiającego oraz innych właściwych służb. W razie potrzeby Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Policję, Straż Pożarną, a po przybyciu funkcjonariuszy współpracować z nimi przekazując im swoje spostrzeżenia i uwagi. Zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w trakcie realizacji umowy, nie ujawniania ich osobom trzecim jak również nie wykorzystywanie żadnych informacji na szkodę Uczelni w trakcie realizacji umowy. Koszt abonamentu karty GSM połączeń związanych z monitoringiem po stronie Wykonawcy. rejestrację załączenia i wyłączenia systemów alarmowych z podaniem daty i czasu, reagowanie na zadziałanie systemów alarmowych lub na inne zdarzenia mające wpływ na bezpieczeństwo budynków, tj. podjęcie niezbędnych działań przez licencjonowanych pracowników ochrony – grupy interwencyjnej w celu wyjaśnienia przyczyn zadziałania systemów lub innych zdarzeń, a także na podjęciu czynności w zależności do zaistniałych okoliczności, w tym na zapewnieniu ochrony fizycznej budynku. Wykonawca zobowiązany jest do: dysponowania grupą interwencyjną, której czas reakcji nie może być dłuższy niż 15 minut od otrzymania sygnału alarmowego W grupie interwencyjnej powinno być minimum 6 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, dysponowania Alarmowym Centrum Odbiorczym do przyjmowania sygnału alarmowego, wyposażenia pracowników ochrony w sprzęt do utrzymania stałej łączności z „centrum dowodzenia” Wykonawcy oraz z grupą interwencyjną, wyposażenia pracowników ochrony w środki łączności pomiędzy centrum kierowania, grupami interwencyjnymi i służbami dozoru na chronionych obiektach, wyposażenia posterunku ochrony w telefon komórkowy a także profesjonalny, podręczny sprzęt oświetleniowy – latarka akumulatorowa o dużej mocy, wykonania przedmiotu zamówienia przy pomocy pracowników ochrony fizycznej wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Wykonawca zobowiązany będzie do administrowania zgłoszeń ze stacji monitoringu polegającego na: pełnieniu całodobowego dyżuru telefonicznego w celu weryfikacji sygnałów ze stacji monitorowania dotyczących celowości wysłania patrolu interwencyjnego w obiektach: budynek przy ul. Kościuszki 20, 09-402 Płock – Akademickie Liceum Ogólnokształcące, budynek mieszkalny przy ul. A. Drętkiewicza 8, 09-410 Płock, budynek przy Placu Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock – Rektorat i Wydział Nauk o Zdrowiu, budynek przy ul. Gałczyńskiego 28, 09-400 Płock – Wydział Nauk Społecznych, budynek przy ul. Gałczyńskiego 28, 09-400 Płock - Studium Wychowania Fizycznego i Sportu, Budynki w Nowym Trzepowie 55, w przypadku stwierdzenia awarii systemów zabezpieczenie budynku lub zaistnienia szkody (włamanie, dewastacja, awaria wod. – kan., itp.) uruchomienie posterunku ochrony fizycznej poprzez zgłoszenie do firmy świadczącej taką usługę dla Zamawiającego w celu zabezpieczenia budynków i majątku oraz powiadomienie odpowiednich służb (Policja, kierownik administracji elektryk, konserwator – hydraulik, itp.), prowadzenie spisu interwencji patroli z podaniem budynku, którego dotyczy, daty i powodu przyjazdu, administrowanie zgłoszeń w celu uniknięcia niepotrzebnych przyjazdów patroli interwencyjnych wywołanych np. „fałszywymi” sygnałami z central alarmowych (skoki napięcia, wyładowania atmosferyczne, nieumiejętna obsługa przez pracownika uzbrajającego/rozbrajającego alarm w obiekcie, itp.) ze względu na zawartą umowę zgodnie z którą pierwsze dwa przyjazdy patroli interwencyjnych są bezpłatne w każdym miesiącu rozliczeniowym, natomiast każdy kolejny przyjazd patrolu interwencyjnego jest płatny przez Zamawiającego, a Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku zwolniona jest z dokonania opłaty jeśli w czasie 120- tu sekund od powstania alarmu nastąpi prawidłowe odwołanie interwencji przez podanie indywidualnego kodu identyfikacyjnego. Prawo Opcji: 3700 godzin Ilość roboczogodzin na wszystkich posterunkach (bez godzin w ramach prawa opcji): 24 890. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy – Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku, PKO Bank Polski S.A. 46 1020 3974 0000 5102 0084 8077 – w tytule „Świadczenie usługi ochrony w Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku w 2021 roku” DA.MB.232.52.2020. Kopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty. 2. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 10. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję (zezwolenie) udzieloną na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz.U. z 26 marca 2020 r. poz. 838 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 2. Formularz cenowy – Załącznik nr 2 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy) 4. Pełnomocnictwo 5. Oświadczenie - załącznik nr 9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach