Przetargi.pl
Świadczenie usługi ochrony nieruchomości (tj. budynku, garaży, zamkniętego parkingu oraz mienia) przy ul. Sienkiewicza 3 w Warszawie

Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-015 Warszawa, ul. Henryka Sienkiewicza 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0 22 826 18 30 , fax. 0 22 826 21 95
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie
    ul. Henryka Sienkiewicza 3 3
    00-015 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0 22 826 18 30, fax. 0 22 826 21 95
    REGON: 00013694600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiih.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi ochrony nieruchomości (tj. budynku, garaży, zamkniętego parkingu oraz mienia) przy ul. Sienkiewicza 3 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający zlecają, a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi ochrony nieruchomości przy ul. Sienkiewicza 3 w Warszawie ( tj. budynku, garaży, zamkniętego parkingu oraz mienia) polegających na: a) zapewnieniu bezpieczeństwa osób przebywających w budynku , b) ochronę wymienionego obiektu przed dostępem do niego osób nieuprawnionych, c) ochronę mienia przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, d) zapobieganiu zakłóceniom porządku na terenie obiektu oraz powiadamianiu administratora budynku o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku, e) niezwłocznym powiadomieniem organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i zabezpieczenia miejsc ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, f) kontroli ruchu osobowego oraz ruchu materiałowego, g) prowadzeniu przewidzianej w tabeli służby ochronnej dokumentacji ochronnej, a zwłaszcza dziennika zmiany zawierającego dane o czasie rozpoczęcia i zakończenia zmiany, obsadzie personalnej, oraz o rozmieszczeniu poszczególnych pracowników ochrony i czasie wykonywania przez nich zadań, a także prowadzony na bieżąco raport zmiany zawierający wszystkie istotne informacje dotyczące przyjęcia, przebiegu i przekazania służby ochronnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego, określonego w specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie 4 specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje warunki zawarte w specyfikacji. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą zobowiązuje się do zawarcia umowy w miejscu i terminie określonych przez Zamawiających. 4. Aktualny odpis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz odpis koncesji uprawniającej do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia i osób. 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie minimum 50.000,00 zł. 6. Wykaz co najmniej 3 wykonanych usług, (bądź są w trakcie ich realizacji) w ciągu ostatnich 3 lat obejmujący usługi o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł za każdą z usług. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. 7. Kserokopię licencji osób przewidzianych do realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiih.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach