Przetargi.pl
Świadczenie na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy usługi ochrony fizycznej siedziby Ośrodka. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty 206 000 EURO Nr postępowania 17 / 2009

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-644 Warszawa, ul. Henryka Dembińskiego 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5692800 , fax. 833 64 24
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
    ul. Henryka Dembińskiego 3 3
    01-644 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5692800, fax. 833 64 24
    REGON: 00200420300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-zoliborz.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy usługi ochrony fizycznej siedziby Ośrodka. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty 206 000 EURO Nr postępowania 17 / 2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług ochrony fizycznej siedziby Ośrodka oraz ochrony imprez masowych w zakresie: 1.1. ochrony siedziby Ośrodka w Warszawie przy ul. Dembińskiego 3 i znajdującego się w nim mienia, 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określają kod: 79710000-4, 79715000-9. 3. Ochronie będzie podlegać: 3.1. w zakresie wskazanym w ust.1 pkt. 1.1. - dwukondygnacyjny budynek w Warszawie przy ul. Dembińskiego 3 (dzielnica Żoliborz), zlokalizowany na nieogrodzonej działce, posiadający na parterze i piętrze pomieszczenia biurowo-administracyjne, 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia: 4.1. w zakresie wskazanym w ust.1 pkt. 1.1. - jednoosobowej ochrony fizycznej przez siedem dni w tygodniu w godzinach: - poniedziałek: 15.30 - 8.30 wtorek - 17 godzin - wtorek: 15.30 - 8.30 środa - 17 godzin - środa: 15.30 - 8.30 czwartek - 17 godzin - czwartek: 15.30 - 8.30 piątek - 17 godzin - od piątku: 15.30 - 8.30 poniedziałek - 65 godzin oraz w święta i inne dni wolne od pracy. Liczba godzin ochrony Ośrodka w okresie umowy (12 m-cy) wyniesie ok. 7400 godzin. 4.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian podanych w pkt. 4.1. liczby godzin. 5. Obowiązki pracowników ochrony w każdym z zakresów przedmiotu zamówienia określone zostały w Instrukcji pełnienia służby stanowiącej załącznik nr 1 do ogólnych warunków umowy. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ochrony w wymienionych zakresach przez umundurowanych, sprawnych i przeszkolonych pracowników ochrony posiadających licencję co najmniej I stopnia z uwzględnieniem ogólnych warunków umowy stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia na własny koszt pracowników ochrony w jednolite umundurowanie, legitymacje służbowe (imienne identyfikatory), Książkę przebiegu służby, w środki łączności bezprzewodowej, latarki oraz dozwolone prawem środki przymusu bezpośredniego w zależności od potrzeb i sytuacji w poszczególnych zakresach ochrony (paralizator elektryczny, pałka, kajdanki). 8. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania w trakcie realizacji umowy oznakowanym zewnętrznie pojazdem samochodowym oraz patrolem interwencyjnym składającym się z minimum dwóch pracowników ochrony, który na wezwanie dyżurnego zobowiązany jest w czasie nie przekraczającym 20 minut (w nocy 10 minut) podjąć stosowne działania ochronne. 9. Wykonawca zapozna podległych pracowników ochrony z usytuowaniem wyłączników, przełączników głównych energii elektrycznej, wody, gazu itp. oraz sprzętu przeciwpożarowego. 10. Zamawiający zobowiąże się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaną ochroną. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia Książki przebiegu służby, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony. 12. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. 13. Podane w ofercie jednostkowe ceny brutto wykonywania usługi ochrony nie mogą ulec zmianie w okresie trwania umowy. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia umownego zakresu przedmiotu zamówienia. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej w rozumieniu art. 83 ustawy Pzp przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia. 16.Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp., w przypadku zaistnienia konieczności ochro-ny innych budynków, imprez lub terenów Ośrodka. 17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, co zobowiązuje Wykonawców do sporządzenia i złożenia ofert uwzględniających całość zamówienia. 18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 19. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Termin wykonania zamówienia. 1. Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia w okresie od 01 stycznia 2010 do 31 grudnia 2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium. Wykonawca jest związany złożoną ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert..
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać następujące warunki: 1.1. nie podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 1.2. spełniać warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, tj.: 1.2.1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem poprzez posiadanie koncesji wydanej przez odpowiedni organ na podstawie Ustawy z dnia 22.08.1997 o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz.U.2005, Nr 145, poz. 1221); 1.2.2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez dysponowanie co najmniej 5 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej I stopnia; 1.2.3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł.; 1.2.4. wykazać, że wykonał i/lub wykonuje w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 1 zamówienie polegające na ochronie fizycznej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, które trwało lub trwa co najmniej 6 miesięcy na rzecz tego samego odbiorcy (zama-wiającego); 2. Ocena spełniania ww warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych oświadczeń i dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, poza sytuacją określoną w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Niespełnie-nie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłosze-nia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez odpowiedni organ, na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 o ochronie osób i mienia, 1.4. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (licencja co najmniej I stopnia) wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie dyspo-nuje którąkolwiek ze wskazanych w wykazie osób, lecz będzie nią dysponować w trakcie re-alizacji zamówienia, do wykazu winien dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tej osoby. 1.5. dokumenty potwierdzające, że osoby o którym mowa w pkt 1.4, posiadają licencję co naj-mniej I stopnia. 1.6. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności, 1.7. wykaz wykonanych zamówień potwierdzający spełnienie warunku o którym mowa w rozdziale V, pkt 1 ppkt 1.2.4. niniejszej SIWZ, z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotu na rzecz którego zamówienie było wykonywane - zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Do wykazu muszą zostać załączone dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. Na ofertę ponadto składają się następujące dokumenty: 1.8. wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ), 1.9. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych (np. KRS). 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 3.1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postę-powaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Peł-nomocnictwo do pełnienia takiej funkcji musi być wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów i musi być złożone w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii wraz z ofertą. Uwaga - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 3.2. oferta winna zawierać: - oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.1. SIWZ złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, - dokumenty, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.2.-1.3. SIWZ złożone przez każ-dego z Wykonawców, - dokumenty, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.4.-1.7. SIWZ złożone przez tych Wykonawców, którzy potwierdzają spełnianie warunków określonych w rozdziale V, pkt 1, ppkt 1.2.2. - 1.2.4 SIWZ. 3.3. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 3.4. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, 3.5. wypełniając formularz ofertowy, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców a nie ustanowionego pełnomocnika (wymienić wszystkich uczestników wspólnie ubiegających się o zamówienie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie Wykonawcy wyrażające się wartością wykonanych (lub wykonywanych) należycie usług , o których mowa w rozdziale V pkt 1.2, ppkt 1.2.4 SIWZ
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-zoliborz.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach