Przetargi.pl
świadczenie usługi ochrony mienia w zakresie ochrony obiektów Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola w 2018 r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-225 Warszawa, ul. gen. Józefa Bema
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6323215 , fax. 22 6327242
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
    ul. gen. Józefa Bema 70
    01-225 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6323215, fax. 22 6327242
    REGON: 66584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgnwola.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi ochrony mienia w zakresie ochrony obiektów Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Usługi ochrony (dozór mienia) w 5-ciu siedzibach Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w okresie od dnia 30.11.2017 r. r. od godz.14.00 do 30.11.2018 r. do godz.14.00. Zakres ochrony mienia obejmuje obiekty Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy: 1. ul.Gen. Józefa Bema 70 2. ul.Ciołka 33 3. ul.Wawelberga 15 4. ul.Nowolipki 16 5. ul.Ogrodowa 28/30 Ogółem powierzchnia użytkowa ww. obiektów: 4450,33 m2 1.Czas pełnienia służby przez pracownika (ochrona fizyczna): od godz.6.30-20.00 od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem świąt). 2.Ochrona monitorowana całodobowo - 24 h na dobę. Uwaga! dopuszczalny okres montażu systemu monitorującego i włączenie go do stacji monitorowania na obiektach sukcesywnie – do dnia 15.12.2017 r. W okresie do momentu zainstalowania systemu audiowizyjnego wymagana jest ochrona fizyczna przez pracownika na każdym obiekcie przez 24 h. Wykonawca obciąży Zamawiającego za ochronę monitorowaną proporcjonalnie od dnia instalacji systemów. II. Usługi ochrony w zakresie monitoringu wizyjnego w obiektach: 1. ul.Piaskowa 7,9,11 2. ul.Nakielska 4 Czas pełnienia służby - monitoring całodobowo (24 h/dobę) w okresie od dnia 01.12.2017 r. do 30.11.2018 r. Dopuszcza się instalację systemów audiowizyjnych w tych obiektach do dnia 31.12.2017 r. W takim przypadku Wykonawca obciąży Zamawiającego za ochronę monitorowaną proporcjonalnie od dnia instalacji systemów. III. Sprzęt monitorujący Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania sprzętu monitorującego oraz systemów w każdym obiekcie zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami określonymi w załączniku nr 6 do umowy. W obiektach przy ul. Bema 70, ul.Piaskowej 7,9,11, ul.Nakielskiej 4 – należy rozważyć dostosowanie istniejących na obiektach kamer i włączenie ich do systemów. Należy w tych obiektach dokonać wizji lokalnej i sprawdzić stan tych urządzeń. Wykonawca szacując koszty realizacji usługi objętej przedmiotowym zamówieniem winien uwzględnić koszty z tytułu przeniesienia na rzecz Zamawiającego własności urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do wzoru umowy, które po zakończeniu trwania umowy staną się jego własnością, bez konieczności zawierania dodatkowej umowy. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny ww. urządzeń - w okresie 3 miesięcy od zakończenia trwania niniejszej umowy, na zasadach określonych w § 7 ust.9 wzoru umowy, stanowiącym załącznik do s.i.w.z. Szczegółowe warunki oraz sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy wraz z załącznikami. 1. KLAUZULA SPOŁECZNA - na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej 2 osoby bezpośrednio uczestniczące w realizacji usługi ochrony były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4. Dopuszcza się zmianę osób, o których mowa w pkt. 1, wykonujących przedmiot zamówienia. W przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, bądź drogą elektroniczną) w terminie do 5 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy. 5. Wykonawca w terminie do 21 dni od dnia powiadomienia, o którym mowa w pkt. 5, jest zobowiązany zatrudnić inną osobę/osoby nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. Sankcje z tytułu niespełnienia dokumentowania zatrudnienia, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do s.i.w.z.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie ochrony osób i mienia na czas realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (DZ. U. z 2016 r. poz. 1432 z późn. zm.) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, spełnienie warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej będzie polegało na wykazaniu posiadania wymaganych uprawnień przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach