Przetargi.pl
„Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku w roku 2018”

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09402 Płock, Pl. Dąbrowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 243 665 400 , fax. 243 665 421
  • Data zamieszczenia: 2017-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2
    09402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 243 665 400, fax. 243 665 421
    REGON: 61103840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku w roku 2018”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku w roku 2018 r. 1. Przez obiekty Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku należy rozumieć jego mienie oraz nieruchomości i budynki: a) Budynek przy Placu Dąbrowskiego 2 (09-402 Płock) – Rektorat, Wydział Nauk o Zdrowiu b) Budynek przy ul. Kościuszki 20 (09-402 Płock) – Akademickie Liceum Ogólnokształcące c) Budynek przy ul. Gałczyńskiego 28 (09-400 Płock) – Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych d) Budynek przy ul. Gałczyńskiego 28 (09-400 Płock) - Studium Wychowania Fizycznego i Sportu wraz z garażem. e) Budynki na terenie Wydziału Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym: aula wraz z częścią dydaktyczną, dworek, kotłownia. f) Dom Studenta przy ul. Nowowiejskiego 6 (09-400 Płock). g) budynek mieszkalny przy ul. A. Drętkiewicza, 09-410 Płock – administrowania zgłoszeń ze stacji monitoringu Do w/w obiektów należy również teren zewnętrzny, wraz z terenami zielonymi, pieszymi ciągami komunikacyjnymi, wewnętrznymi drogami i parkingami. 2. ZAKRES OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY NA POSTERUNKACH: POSTERUNEK nr 1 Portiernia w budynku Rektoratu w Płocku przy PL. Dąbrowskiego 2 Czynny od poniedziałku do piątku /gdy odbywają się zajęcia/ z wyjątkiem dni wolnych i świąt, od godziny 6:00 do 22:00 tj. 16 h oraz w weekendy 7:00 do 21:00 tj. 14 h. Cały obiekt posiada monitoring wewnętrzny i zewnętrzny nadzorowany z tego posterunku a) Ochrona budynku należącego do PWSZ w Płocku i terenu przyległego do budynku wraz z parkingiem na dziedzińcu budynku. b) Przeprowadzeniu obchodów przed załączeniem alarmu i po rozbrojeniu. Zwrócenie uwagi na zamknięcie okien, wyłączenie oświetlenia, zamknięcie drzwi, bram i stan elewacji. c) Systematyczne sprawdzanie i kontrola stanu zabezpieczenia budynku PWSZ i terenu wokół budynku, w tym drzwi, okien i oświetlenia oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i potwierdzanie tej kontroli w Książce Raportów. Zauważone usterki lub inne nieprawidłowości należy zgłosić odpowiednim osobom wyznaczonym do kontaktu przez Zamawiającego. d) Sprawdzanie w godzinach wieczorowo-nocnych zamknięcia wszystkich wyjść ewakuacyjnych oraz zawartości skrzynek awaryjnych z szybką czy znajduje się w nich klucz zapasowy. e) Otwieranie drzwi wejściowych w godzinach przyjścia i zamykanie drzwi wyjściowych w godzinach wyjścia. f) Otwieranie szlabanu i bramy wjazdowej na dziedziniec i ich zamykanie. g) Do wjazdu na teren parkingu uprawnieni są: pracownicy PWSZ w Płocku posiadający piloty do otwierania i zamykania szlabanu wjazdowego oraz pozostali pracownicy w miarę wolnych miejsc, pojazdy uprzywilejowane, samochody zaopatrzenia, poczta, pojazdy z oznakowaniem ”Przewóz osób niepełnosprawnych". h) Prowadzenie Książki Raportów z przebiegu służby, książek wydawania kluczy, sprzętu audio-wideo i komputerowego oraz książek usterek. i) Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników PWSZ oraz firmy sprzątającej wszystkich zaistniałych awarii lub usterek i niezwłoczne powiadamianie właściwych konserwatorów urządzeń: sanitarnych, elektrycznych, dźwigowych, alarmowych i monitorujących, przeciwpożarowych, z jednoczesnym odnotowaniem tego zdarzenia w książce usterek. Ponadto należy powiadomić Zamawiającego (osoby wskazane do kontaktu). j) Przyjmowanie, wydawanie i prawidłowe zabezpieczenie kluczy oraz sprzętu audio-wideo i komputerowego zdeponowanych w portierni. k) W przypadku zagrożenia pożarowego pracownik ochrony po natychmiastowym powiadomieniu odpowiednich służb zobowiązany jest do otwarcia szlabanów oraz bramy wjazdowej na teren Uczelni. l) Obsługa tablic i urządzeń sterujących systemem: ppoż. i telewizji przemysłowej. m) Obsługa szatni na żądanie Zamawiającego n) Obsługa oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego aby zapewnić racjonalne i oszczędne gospodarowanie energią elektryczną. POSTERUNEK nr 2 Portiernia w budynku Wydziału Nauk o Zdrowiu w Płocku przy Pl. Dąbrowskiego 2 Posterunek czynny od poniedziałku do piątku gdy odbywają się zajęcia/ z wyjątkiem dni wolnych i świąt w godzinach od 7:00 do 21:00 tj. 14 h oraz w miesiącu lipcu, sierpniu i wrześniu od godziny 7:00 do 16:00 tj.9h Ochrona budynku należącego do PWSZ w Płocku i terenu przyległego do całego obiektu. a) Otwieranie drzwi wejściowych w godzinach przyjścia i zamykanie drzwi wyjściowych w godzinach wyjścia. b) Prowadzenie Książki Raportów z przebiegu służby, książek wydawania kluczy, książki wydawania sprzętu audio-wideo i komputerowego oraz książek usterek. c) Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników PWSZ oraz firmy sprzątającej wszystkich zaistniałych awarii lub usterek i niezwłoczne powiadamianie właściwych konserwatorów urządzeń: sanitarnych, elektrycznych, dźwigowych, alarmowych i monitorujących, przeciwpożarowych, z jednoczesnym odnotowaniem tego zdarzenia w książce usterek. Ponadto należy powiadomić Zamawiającego (osoby wskazane do kontaktu). d) Przyjmowanie, wydawanie i prawidłowe zabezpieczenie kluczy, sprzętu audio-wideo i komputerowego zdeponowanych w portierni. e) Sprawdzanie na koniec zmiany zamknięcia wszystkich wyjść ewakuacyjnych oraz zawartości skrzynek awaryjnych z szybką czy znajduje się w nich klucz zapasowy. f) Po zakończeniu wszystkich prac na Uczelni codzienne sprawdzanie zamknięcia wszystkich okien i pomieszczeń oraz drzwi wejściowych do budynku. g) Po zakończeniu pracy na posterunku złożenie raportu ustnego z przekazania obiektu na posterunek nr 1. POSTERUNEK nr 3 Szatnia w budynku Wydziału Nauk o Zdrowiu w Płocku przy Pl. Dąbrowskiego 2 /obok wejścia do budynku od strony wieży ciśnień/ Szatnia czynna sporadycznie w razie potrzeby, o czym Wykonawca zostanie poinformowany. Obsługa szatni. POSTERUNEK nr 4 Portiernia w budynku – Wydziału Nauk o Zdrowiu, Pl. Dąbrowskiego 2 / wejście od ul. Zacisze/ Posterunek czynny sporadycznie w razie potrzeby, o czym Wykonawca zostanie poinformowany. a) Ochrona budynku należącego do PWSZ w Płocku i terenu przyległego do całego obiektu. b) Otwieranie drzwi wejściowych o godz. 7:30 i ich zamykanie o godz. 17:30. c) Prowadzenie Książki Raportów z przebiegu służby, książek wydawania kluczy. d) Sprawdzanie na koniec zmiany zamknięcia wszystkich wyjść ewakuacyjnych oraz zawartości skrzynek awaryjnych z szybką czy znajduje się w nich klucz zapasowy. e) Przyjmowanie, wydawanie i prawidłowe zabezpieczenie kluczy. f) Po zakończeniu pracy na posterunku złożenie raportu ustnego z przekazania obiektu na posterunek nr 1. Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników PWSZ oraz firmy sprzątającej wszystkich zaistniałych awarii lub usterek i niezwłoczne przekazywanie informacji na posterunek nr 1. POSTERUNEK nr 5 Portiernia w budynku Wydziału Nauk Humanistycznych i Społecznych w Płocku przy ul. Gałczyńskiego 28 Cały obiekt posiada monitoring wewnętrzny i zewnętrzny nadzorowany z tego posterunku Portiernia czynna od poniedziałku do piątku oraz w wyznaczone przez Zamawiającego weekendy gdy odbywają się zajęcia/ z wyjątkiem dni wolnych i świąt w godzinach 6:00 do 22:00 tj: 16 godzin oraz od godziny 6:00 do 18:00 tj. 12 h w miesiącu lipcu, sierpniu, wrześniu. a) Ochrona budynku należącego do PWSZ w Płocku i terenu przyległego do budynku wraz z parkingiem obok budynku oraz bramy wjazdowej. b) Przeprowadzeniu obchodów przed załączeniem alarmu i po rozbrojeniu. Zwrócenie uwagi na zamknięcie okien, wyłączenie oświetlenia, zamknięcie drzwi, bram i stan elewacji c) Systematyczne sprawdzanie i kontrola w godzinach wieczorowo - nocnych stanu zabezpieczenia budynku PWSZ i terenu wokół budynku, w tym drzwi, okien i oświetlenia oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i potwierdzanie tej kontroli w Książce Raportów. Zauważone usterki lub inne nieprawidłowości należy zgłosić odpowiednim osobom wyznaczonym do kontaktu przez Zamawiającego. d) Otwieranie drzwi wejściowych w godzinach przyjścia i zamykanie drzwi wyjściowych w godzinach wyjścia. e) Sprawdzanie w godzinach wieczorowo-nocnych zamknięcia wszystkich wyjść ewakuacyjnych oraz zawartości skrzynek awaryjnych z szybką czy znajduje się w nich klucz zapasowy. f) Otwieranie drzwi wejściowych o godz. 6:30 i ich zamykanie o godz. 21:00. g) Otwieranie bramy wjazdowej na parking i jej zamykanie. h) Do wjazdu na teren parkingu uprawnieni są: pracownicy PWSZ w Płocku posiadający piloty do otwierania i zamykania bramy wjazdowej oraz pozostali pracownicy w miarę wolnych miejsc, pojazdy uprzywilejowane, samochody zaopatrzenia, poczta, pojazdy z oznakowaniem ”Przewóz osób niepełnosprawnych". i) Prowadzenie Książki Raportów z przebiegu służby, książek wydawania kluczy, sprzętu audio-wideo i komputerowego oraz książek usterek. j) Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników PWSZ oraz firmy sprzątającej wszystkich zaistniałych awarii lub usterek i niezwłoczne powiadamianie właściwych konserwatorów urządzeń: sanitarnych, elektrycznych, dźwigowych, alarmowych i monitorujących, przeciwpożarowych, z jednoczesnym odnotowaniem tego zdarzenia w książce usterek. Ponadto należy powiadomić Zamawiającego (osoby wskazane do kontaktu). k) Przyjmowanie, wydawanie i prawidłowe zabezpieczenie kluczy oraz sprzętu audio-wideo i komputerowego zdeponowanych w portierni. l) W przypadku zagrożenia pożarowego pracownik ochrony po natychmiastowym powiadomieniu odpowiednich służb zobowiązany jest do otwarcia bramy wjazdowej na teren Uczelni. m) Ładowanie akumulatorów do obsługi systemów audio-wideo. n) Obsługa tablic i urządzeń sterujących systemem: ppoż, alarmowym, telewizji przemysłowej oraz wentylacji mechanicznej. o) Obsługa oświetlenia neon PWSZ p) Obsługa szatni na żądanie Zamawiającego q) Obsługa oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego aby zapewnić racjonalne i oszczędne gospodarowanie energią elektryczną. POSTERUNEK nr 6 Szatnia w budynku Wydziału Nauk Humanistycznych i Społecznych w Płocku przy ul. Gałczyńskiego 28 W razie potrzeby, na żądanie Zamawiającego, szatnia zostanie uruchomiona. POSTERUNEK nr 7 Portiernia w budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu w Płocku przy ul. Gałczyńskiego 28 Portiernia czynna we wszystkie dni w tygodniu/ od godziny 6:00-22:00 tj: 16 godzin oraz w miesiącu lipcu, sierpniu, wrześniu od 7:30 do 15:30 tj. 8 godzin w Studium Wychowania Fizycznego i Sportu, ul. Gałczyńskiego 28. a) Ochrona części budynku należących do PWSZ w Płocku i terenu przyległego wraz z garażami. b) Systematyczne sprawdzanie i kontrola w godzinach pracy stanu zabezpieczenia budynku PWSZ i terenu wokół budynku, w tym drzwi, okien i oświetlenia oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i potwierdzanie tej kontroli w Książce Raportów. Zauważone usterki lub inne nieprawidłowości należy zgłosić odpowiednim osobom wyznaczonym do kontaktu przez Zamawiającego c) Sprawdzanie w godzinach wieczorowo-nocnych zamknięcia wszystkich wyjść ewakuacyjnych oraz zawartości skrzynek awaryjnych z szybką czy znajduje się w nich klucz zapasowy. d) Otwieranie drzwi wejściowych w godzinach pracy. e) Prowadzenie Książki Raportów z przebiegu służby, książek wydawania kluczy, sprzętu audio-wideo i komputerowego oraz książek usterek. f) Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników PWSZ oraz firmy sprzątającej wszystkich zaistniałych awarii lub usterek i niezwłoczne powiadamianie właściwych konserwatorów urządzeń: sanitarnych, elektrycznych, dźwigowych, alarmowych i monitorujących, przeciwpożarowych, z jednoczesnym odnotowaniem tego zdarzenia w książce usterek. Ponadto należy powiadomić Zamawiającego (osoby wskazane do kontaktu). g) Przyjmowanie, wydawanie i prawidłowe zabezpieczenie kluczy oraz sprzętu audio-wideo i komputerowego zdeponowanych w portierni. h) W przypadku zagrożenia pożarowego pracownik ochrony po natychmiastowym powiadomieniu odpowiednich służb zobowiązany jest do otwarcia bramy wjazdowej na teren Uczelni. i) Pilnowanie, aby przed wjazdem do garaży nie parkowały samochody. j) Otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej . k) Obsługa oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego aby zapewnić racjonalne i oszczędne gospodarowanie energią elektryczną. POSTERUNEK nr 8 Portiernia w budynku głównym (dworku) Wydział Nauk Ekonomicznych i Informatyki w Nowym Trzepowie Posterunek czynny całodobowo /wszystkie dni w tygodniu/ a) Ochrona budynków i terenu zewnętrznego należących do PWSZ w Płocku w tym kotłowni olejowej parkingów boiska oraz garażu. b) Gdy nie odbywają się zajęcia w budynku Auli, ochrona ma obowiązek robić obchód w budynku Auli i na zewnątrz. c) Systematyczne sprawdzanie i kontrola, w godzinach wskazanych przez Zamawiającego, stanu zabezpieczenia budynków PWSZ i całego terenu /ze szczególnym uwzględnieniem budynku kotłowni/, w tym drzwi, okien i oświetlenia oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i potwierdzanie tej kontroli w Książce Raportów. Zauważone usterki lub inne nieprawidłowości należy zgłosić odpowiednim osobom wyznaczonym do kontaktu przez Zamawiającego. d) Otwieranie drzwi wejściowych o godz. 6:30 i ich zamykanie o godz. 21:00. e) Po godzinie 22:00 do godz. 7:00 posterunek ten zostaje przekształcony w posterunek obchodowy zewnętrzny (obejmuje ochronę budynku Dworku, Auli, kotłowni olejowej terenu zewnętrznego oraz parkingów, boiska i garażu). W przypadku, gdy w trakcie realizacji umowy zostanie wprowadzony monitoring obchód zewnętrzny będzie dokonany przez Wykonawcę w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. f) Otwieranie bram wjazdowych i ich zamykanie. g) Do wjazdu uprawnieni są: pracownicy PWSZ w Płocku posiadający piloty do otwierania i zamykania szlabanu wjazdowego oraz pozostali pracownicy, pojazdy uprzywilejowane, samochody zaopatrzenia, poczta, pojazdy z oznakowaniem ”Przewóz osób niepełnosprawnych". h) Prowadzenie Książki Raportów z przebiegu służby, książek wydawania kluczy, sprzętu audio-wideo i komputerowego oraz książek usterek. i) Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników PWSZ oraz firmy sprzątającej wszystkich zaistniałych awarii lub usterek i niezwłoczne powiadamianie właściwych konserwatorów urządzeń: sanitarnych, elektrycznych, przeciwpożarowych, z jednoczesnym odnotowaniem tego zdarzenia w książce usterek. Ponadto należy powiadomić Zamawiającego (osoby wskazane do kontaktu). j) Przyjmowanie, wydawanie i prawidłowe zabezpieczenie kluczy oraz sprzętu audio-wideo i komputerowego zdeponowanych w portierni. k) Obsługa szatni. l) Obsługa tablic i urządzeń sterujących systemem: ppoż, alarmowym, oraz wentylacji mechanicznej znajdującymi się w budynku Auli. m) Po godzinach pracy Uczelni pracownik Ochrony jest zobowiązany, w imieniu Uczelni do wydania i potwierdzenia odbioru odpadów z pojemników przez firmę utylizacyjną, tylko w przypadku ich pełnego załadowania. n) Pilnowanie, by szlabany znajdujące się na drodze pożarowej Uczelni nie były tarasowane przez parkujące samochody, o) W przypadku zagrożenia pożarowego pracownik ochrony po natychmiastowym powiadomieniu odpowiednich służb zobowiązany jest do otwarcia szlabanów oraz bram wjazdowych na teren Uczelni. p) Obsługa oświetlenia zewnętrznego. POSTERUNEK nr 9 POSTERUNEK ZOSTANIE URUCHOMIONY W RAZIE POTRZEBY NA ŻĄDANIE ZAMAWIAJĄCEGO. Portiernia w budynku auli Wydzialu Nauk Ekonomicznych i Informatyki w Nowym Trzepowie a) Ochrona budynków i terenu zewnętrznego należących do PWSZ w Płocku w tym kotłowni olejowej oraz parkingów. b) Systematyczne sprawdzanie i kontrola stanu zabezpieczenia budynku PWSZ i całego terenu /ze szczególnym uwzględnieniem drzwi, okien i oświetlenia oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania/ i potwierdzanie tej kontroli w Książce Raportów. Zauważone usterki lub inne nieprawidłowości należy zgłosić odpowiednim osobom wyznaczonym do kontaktu przez Zamawiającego. c) Sprawdzanie w godzinach wieczorowych zamknięcia wszystkich wyjść ewakuacyjnych oraz zawartości skrzynek awaryjnych z szybką czy znajduje się w nich klucz zapasowy. d) Otwieranie drzwi wejściowych w godzinach pracy. e) Prowadzenie Książki Raportów z przebiegu służby, książek wydawania kluczy, sprzętu audio-wideo i komputerowego oraz książek usterek. f) Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników PWSZ oraz firmy sprzątającej wszystkich zaistniałych awarii lub usterek i niezwłoczne powiadamianie właściwych konserwatorów urządzeń: sanitarnych, elektrycznych, dźwigowych, alarmowych i monitorujących, przeciwpożarowych, z jednoczesnym odnotowaniem tego zdarzenia w książce usterek. Ponadto należy powiadomić Zamawiającego (osoby wskazane do kontaktu). g) Przyjmowanie, wydawanie i prawidłowe zabezpieczenie kluczy oraz sprzętu audio-wideo i komputerowego zdeponowanych w portierni. h) Obsługa tablic i urządzeń sterujących systemem: ppoż, alarmowym oraz wentylacji mechanicznej. i) Obsługa szatni. POSTERUNEK nr 10 Portiernia w budynku Domu Studenta w Płocku przy ul. Nowowiejskiego 6 Posterunek czynny całodobowo /wszystkie dni w tygodniu/ a) Ochrona budynku Domu Studenta i terenu przyległego do budynku wraz z parkingiem. b) Systematyczne sprawdzanie i kontrola w godzinach wieczorowo - nocnych stanu zabezpieczenia budynku PWSZ i terenu wokół budynku, w tym drzwi, okien i oświetlenia oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i potwierdzanie tej kontroli w Książce Raportów. Zauważone usterki lub inne nieprawidłowości należy zgłosić odpowiednim osobom wyznaczonym do kontaktu przez Zamawiającego. c) Sprawdzanie w godzinach wieczorowo-nocnych zamknięcia wszystkich wyjść ewakuacyjnych oraz zawartości skrzynek awaryjnych z szybką czy znajduje się w nich klucz zapasowy. d) Otwieranie drzwi wejściowych o godz. 06:00 i zamykanie o godz. 22:00. e) Otwieranie drzwi wejściowych w godzinach nocnych mieszkańcom Domu Studenta. f) Otwieranie bramy wjazdowej na parking i jej zamykanie. g) Do wjazdu na teren parkingu uprawnieni są: pracownicy PWSZ w Płocku posiadający piloty do otwierania i zamykania bramy wjazdowej oraz pozostali pracownicy, pojazdy uprzywilejowane, samochody zaopatrzenia, poczta, pojazdy z oznakowaniem ”Przewóz osób niepełnosprawnych". h) Pilnowanie, aby przed wejściem do budynku nie parkowały samochody (2 miejsca parkingowe). i) Prowadzenie zeszytu usterek zgłaszanych przez studentów – zgłaszanie ich Kierownikowi Domu Studenta. j) Prowadzenie Książki Raportów z przebiegu służby, książek wydawania kluczy oraz książki usterek. k) Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników PWSZ oraz firmy sprzątającej wszystkich zaistniałych awarii lub usterek i niezwłoczne powiadamianie właściwych konserwatorów urządzeń: sanitarnych, elektrycznych, dźwigowych, alarmowych i monitorujących, przeciwpożarowych z jednoczesnym odnotowaniem tego zdarzenia w książce usterek. Ponadto należy powiadomić Zamawiającego (osoby wskazane do kontaktu). l) Przyjmowanie, wydawanie i prawidłowe zabezpieczenie kluczy zdeponowanych w portierni. m) Wydawanie i przyjmowanie kluczy do pokoi. n) Obsługa tablic i urządzeń sterujących systemem: ppoż, alarmowym, telewizji przemysłowej. o) Legitymowanie wszystkich osób wchodzących na teren Domu Studenta, zatrzymywanie dowodów tożsamości. Kontrola ruchu osobowego (kontrola wejść i wyjść). p) Sprawdzanie pomieszczeń użyteczności ogólnej bezpośrednio po opuszczeniu ich przez studentów i pozostałe osoby z nich korzystające (świetlica itp.). q) Obsługa oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego aby zapewnić racjonalne i oszczędne gospodarowanie energią elektryczną. POSTERUNEK nr 11 Portiernia w budynku Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku przy ul. Kościuszki 20 Posterunek czynny od poniedziałku do piątku / z wyłączeniem weekendów, dni wolnych i świąt/ w godzinach od 6:00 do 16:00. W przypadku zaistnienia takiej potrzeby Zamawiający zwiększy ilość roboczogodzin korzystając z prawa opcji. a) Ochrona części budynku należącego do PWSZ w Płocku i terenu przyległego do części budynku wraz z parkingiem ogrodzonym ogrodzeniem. b) Otwieranie bramy wjazdowej na parking i jej zamykanie. c) Do wjazdu na teren parkingu uprawnieni są: pracownicy PWSZ w Płocku, pojazdy uprzywilejowane, samochody zaopatrzenia, poczta, pojazdy z oznakowaniem ”Przewóz osób niepełnosprawnych". d) Prowadzenie Książki Raportów z przebiegu służby, książek wydawania kluczy, sprzętu audio-wideo i komputerowego oraz książek usterek. e) Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników PWSZ oraz firmy sprzątającej wszystkich zaistniałych awarii lub usterek i niezwłoczne powiadamianie właściwych konserwatorów urządzeń: sanitarnych, elektrycznych z jednoczesnym odnotowaniem tego zdarzenia w książce usterek. Ponadto należy powiadomić Zamawiającego (osoby wskazane do kontaktu). f) Przyjmowanie, wydawanie i prawidłowe zabezpieczenie kluczy oraz sprzętu audio-wideo i komputerowego zdeponowanych w portierni. g) Obsługa szatni. h) Obsługa oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego aby zapewnić racjonalne i oszczędne gospodarowanie energią elektryczną. 3. OBOWIĄZKI dotyczące wszystkich posterunków: a) Posterunki całodobowe w godzinach nocnych są posterunkami obchodowymi, natomiast w godzinach dziennych obchodu należy dokonywać w miarę możliwości. b) Zapalanie i wygaszanie oświetlenia zewnętrznego. c) Wygaszanie zbędnego oświetlenia w budynku. d) Włączanie i wyłączanie alarmu (jeżeli obiekt posiada system alarmowy). e) Obsługa systemu kamer przemysłowych (jeżeli obiekt posiada taki system). f) Przestrzeganie przez pracowników ochrony kulturalnego i grzecznego udzielania wszelkich informacji w tym o miejscu urzędowania właściwego wydziału/jednostek organizacyjnych Zamawiającego. g) Kontrola osób wchodzących na teren ochranianego obiektu. h) Sprawowanie kontroli nad wynoszeniem z budynków sprzętu i materiałów będących własnością PWSZ. i) Pracownicy ochrony powinni przestrzegać przepisy o ochronie danych osobowych. j) Wszyscy pracownicy Wykonawcy powinni, nosić ubiory służbowe oraz dbać o estetyczny wygląd i kulturalne zachowanie. k) Przestrzeganie zakazu przebywania w portierni osobom nieupoważnionym. l) Dbanie o estetyczny wygląd w pomieszczeniu portierni i wokół. m) Nie dopuszczanie do wejścia na teren ochranianego obiektu osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających. n) Nie dopuszczanie do wnoszenia i spożywania na terenie obiektu ochranianego alkoholu oraz innych niebezpiecznych przedmiotów mogących zagrozić życiu i zdrowiu (dotyczy również pracowników ochrony) o) Niedopuszczalne jest również obejmowanie służby bezpośrednio po spożyciu alkoholu bądź w stanie wskazującym na jego wcześniejsze spożywanie. p) Pracownik ochrony może stosować środki przymusu bezpośredniego wobec osób uniemożliwiających wykonanie przez niego zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami, określonych w ustawie z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz.U. z dnia 2016 poz. 1432 ze zm). q) Dokonywanie kontroli osób i podjęcie ewentualnej interwencji w przypadku zakłócania ładu i porządku zgodnie z obowiązującymi przepisami. r) Zapobieganie czynom chuligańskim i innym czynom sprzecznym z obowiązującym porządkiem prawnym skierowanym przeciwko pracownikom, studentom Zamawiającego oraz interesom osób przebywającym na terenie chronionych obiektów, łącznie z zatrzymaniem osoby (osób) powodujących ww zakłócenia. s) Ochrona obiektu przed włamaniem, kradzieżą, napadem, rabunkiem i aktami wandalizmu. t) Przestrzeganie instrukcji przeciw pożarowej i BHP oraz instrukcji urządzeń zabezpieczających i alarmowych. u) Znajomość rozmieszczenia i obsługi w podstawowym zakresie wyłączników głównych prądu, wyłączników ppoż, głównych zaworów wodnych i prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami: ppoż., antywłamaniowymi, elektrycznymi, C.O., wod.-kan., komputerowymi. v) W przypadku zagrożenia nadzwyczajnego np.: pożar, dywersja, akt terrorystyczny, pracownicy ochrony natychmiast powiadomią o tym odpowiednie służby i podejmą działalność zabezpieczającą budynki PWSZ w Płocku i osoby przebywające na ich terenie oraz utrzymają porządek w prowadzonej akcji ratowniczej i ewakuacji ludności. w) W razie zagrożenia pożarowego natychmiastowe powiadomienie Straży Pożarnej, a następnie swoją jednostkę macierzystą, Kierownika Działu Administracyjnego PWSZ oraz podjęcie akcji gaśniczej przy pomocy dostępnego sprzętu przeciwpożarowego znajdującego się na terenie chronionego obiektu. x) W przypadku sytuacji, w których doszło do popełnienia przestępstwa lub wykroczenia pracownicy ochrony powiadomią natychmiast organy ścigania i inne uprawnione do tego służby. O fakcie tym poinformują jednocześnie Zamawiającego. y) zgłaszanie niezwłocznie Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości i punktów krytycznych w prawidłowym funkcjonowaniu systemu ochrony na terenie jego obiektów. z) Zabrania się używania przez pracowników ochrony: kuchenek, ogrzewaczy elektrycznych, gazowych oraz telewizorów. aa) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania i jednocześnie kontrolowania zakazu palenia tytoniu. Na terenie wszystkich obiektów uczelni obowiązuje bezwzględny jego zakaz. Stwierdzone naruszenia odnotowane powinny być w książce raportów i przekazane następnie Zamawiającemu. bb) Pracownik ochrony na każdym z posterunków jest zobowiązany każdorazowo informować i uzgadniać z Zamawiającym wejście na teren pracowników firm nie zatrudnionych w PWSZ a wykonujących usługi (w tym usługi gwarancyjne bądź inne roboty budowlano-instalacyjne) jeżeli nie został o nich uprzedzony przez Zamawiającego. cc) Zamawiający przewiduje zwiększenie liczby godzin ochrony w czasie uroczystości związanych z Uczelnią. dd) W przypadku uruchomienia alarmu na którymkolwiek z obiektów Zamawiającego przewidujemy zmniejszenie wprost proporcjonalnie roboczogodzin pracownika ochrony. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: a) dysponowania grupą interwencyjną, której czas reakcji nie może być dłuższy niż 10 minut od otrzymania sygnału alarmowego W grupie interwencyjnej powinno być minimum 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. b) dysponowania Alarmowym Centrum Odbiorczym do przyjmowania sygnału alarmowego; c) wyposażenia pracowników ochrony w sprzęt do utrzymania stałej łączności z „centrum dowodzenia” Wykonawcy oraz z grupą interwencyjną. d) wyposażenia pracowników ochrony w środki łączności pomiędzy centrum kierowania, grupami interwencyjnymi i służbami dozoru na chronionych obiektach; e) wyposażenia posterunku ochrony w telefon komórkowy a także profesjonalny, podręczny sprzęt oświetleniowy – latarka akumulatorowa o dużej mocy. f) wykonania przedmiotu zamówienia przy pomocy pracowników ochrony fizycznej wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej; g) zapewnienia nadzoru nad wykonaniem umowy tzn. wyznaczenia kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, odpowiedzialnego za organizowanie i kierowanie zespołem; Pracownik z nadzoru zobowiązany jest do przygotowania instrukcji stanowiskowych na poszczególnych posterunkach oraz zapoznania z nimi podlegających mu pracowników. Pracownik ochrony po otrzymanym instruktażu potwierdza ten fakt własnoręcznym podpisem oraz każdorazowo zmieniając stanowisko pracy. h) sporządzenia i przekazania imiennego wykazu pracowników realizujących przedmiot zamówienia oraz informowania Zamawiającego o planowanej zmianie personalnej; i) kontroli posterunków przynajmniej raz na dobę zwłaszcza w porze nocnej o różnych godzinach przez pracowników z nadzoru Wykonawcy. Kontrola powinna być potwierdzona wpisem do książki służb. j) zapewnienia pracownikom ochrony jednolitego umundurowania z oznaczeniem OCHRONA (z nazwą/ logo Wykonawcy) oraz imiennych identyfikatorów; k) zaopatrzenia we własnym zakresie i na własny koszt wszystkie posterunki w książki służb, wydawania kluczy oraz sprzętu audio-wideo i komputerowego, l) Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228). Ponadto zobowiązany będzie do wykonywania czynności wynikających ze szczegółowych instrukcji i zarządzeń m.in. p.poż., instrukcji postępowania w przypadku zagrożenia działaniem terrorystycznym obowiązujących na terenie chronionych obiektów PWSZ. m) Zapewnienia obsługi alarmu w obiektach PWSZ w Płocku: załączenie i wyłączenie zgodnie z instrukcją obsługi centrali alarmu i powiadomienia na Posterunkach gdzie znajduje się alarm. n) Wykonawca zobowiązany będzie do administrowania zgłoszeń ze stacji monitoringu polegające na: 1) pełnieniu całodobowego dyżuru telefonicznego w celu weryfikacji sygnałów ze stacji monitorowania dotyczących celowości wysłania patrolu interwencyjnego w obiektach: budynek przy ul. Kościuszki 20, 09-402 Płock – Akademickie Liceum Ogólnokształcące, budynek mieszkalny przy ul. A. Drętkiewicza, 09-410 Płock, budynek przy Placu Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock – Rektorat i Wydział Nauk o Zdrowiu, budynek przy ul. Gałczyńskiego 28, 09-400 Płock – Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych, budynek przy ul. Gałczyńskiego 28, 09-400 Płock - Studium Wychowania Fizycznego i Sportu, 2) w przypadku stwierdzenia awarii systemów zabezpieczenie budynku lub zaistnienia szkody (włamanie, dewastacja, awaria wod. – kan., itp.) uruchomienie posterunku ochrony fizycznej poprzez zgłoszenie do firmy świadczącej taką usługę dla Zamawiającego w celu zabezpieczenia budynków i majątku oraz powiadomienie odpowiednich służb (Policja, elektryk, konserwator – hydraulik, itp.) 3) prowadzenie spisu interwencji patroli z podaniem budynku, którego dotyczy, daty i powodu przyjazdu, 4) administrowanie zgłoszeń w celu uniknięcia niepotrzebnych przyjazdów patroli interwencyjnych wywołanych np. „fałszywymi” sygnałami z central alarmowych (skoki napięcia, wyładowania atmosferyczne, nieumiejętna obsługa przez pracownika uzbrajającego/rozbrajającego alarm w obiekcie, itp.) ze względu na zawartą umowę zgodnie z którą pierwsze dwa przyjazdy patroli interwencyjnych są bezpłatne w każdym miesiącu rozliczeniowym, natomiast każdy kolejny przyjazd patrolu interwencyjnego jest płatny przez Zamawiającego, a Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku zwolniona jest z dokonania opłaty jeśli w czasie 60-ciu sekund od powstania alarmu nastąpi prawidłowe odwołanie interwencji przez podanie indywidualnego kodu identyfikacyjnego. o) dokonywania obchodów chronionych obiektów - Wykonawca w celu weryfikacji dokonywanych obchodów zamontuje na własny koszt urządzenie do rejestracji obchodów. Zamawiający w celu poprawności wykonywanych czynności ochrony wymaga protokołu odbioru, informacji o dokonywanych obchodach w formie pisemnej do 5 dni roboczych następnego miesiąca (tj. wydruk z systemu) • obchód polegał będzie na kontrolowaniu posesji poprzez obejście 5 razy w codziennie w godzinach nocnych od 6:00 do 22:00 wyznaczonych punktów w obiekcie i zbliżenie czytnika ochroniarza do ustanowionych punktów kontrolnych, przy czym wykonywanie obchodu w powyższym systemie nie może zaniedbywać bezpieczeństwa obiektu, rejestrowania wjeżdżających pojazdów na teren obiektu lub nieuprawnionych osób. Synchronizacja pracy czytnika z punktem kontrolnym pozwala na bieżąco kontrolować systematyczność pełnionej służby przez Wykonawcę. Elektroniczne urządzenia do rejestracji obchodów zamontowane będą na czas trwania umowy z Wykonawcą w budynku: • Domu Studenta PWSZ w Płocku, Nowowiejskiego 6, 09-400 Płock (5 czytników) • Budynki na terenie Wydziału Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym: aula wraz z częścią dydaktyczną, kotłownia (8-10 czytników). Zamawiający przekaże Wykonawcy aparat telefoniczny wraz z aktywną kartą SIM, kody do odwoływania zgłoszeń oraz klucze do budynków 31.12.2017 r. w budynku Domu Studenta PWSZ w Płocku, w godzinach ustalonych przez Zamawiającego. Zamawiający przedstawi ze swojej strony wykaz osób (wraz z numerami telefonów) upoważnionych do kontaktowania się z Wykonawcą podczas realizacji przedmiotowej usługi. Osoby te powinny być informowane również o wszystkich zaistniałych awariach i usterkach w obiektach. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, na 3 dni przed planowanym rozpoczęciem realizacji usługi, skontaktował się z Kierownikiem Działu Administracyjnego w celu ustalenia szczegółów przejęcia obiektów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych ) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy – Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, PKO Bank Polski S.A. 46 1020 3974 0000 5102 0084 8077 – w tytule „Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku w roku 2018” DA/PM/232-92/2017, kopię dowodu wpłaty załączyć do oferty. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 10. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.3.1. Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję (zezwolenie) udzieloną na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz.U. z dnia 2016 poz. 1432 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 2. Formularz cenowy – Załącznik nr 2 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy) 4. Pełnomocnictwo 5. Wykaz usług na potwierdzenie spełniania poza cenowego kryterium – Załącznik nr 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach