Przetargi.pl
Świadczenie usługi ochrony fizycznej nieruchomości Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji położonej przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie

Polska Akademia Nauk Dom Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-110 Jabłonna, Modlińska 105
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Akademia Nauk Dom Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
    Modlińska 105
    05-110 Jabłonna, woj. mazowieckie
    REGON: 000325713
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.palacjablonna.pan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi ochrony fizycznej nieruchomości Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji położonej przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej nieruchomości Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji położonej przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, tj. budynku pałacu, 2 oficyn (hotelu, bud. biura), oranżerii, 2 pawilonów (wschodni i zachodni), 2 kordegard (wschodniej i zachodniej) i terenu wokół budynków oraz znajdującego się w przedmiotowych budynkach mienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ.2. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. 3. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) obejmują wszystkie czynności związane ze świadczeniem usługi ochrony, podane we wzorze umowy – Załącznik nr 6 do SWZ.4. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ) oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 5 oraz Załącznik nr 6 do SWZ. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb. Opcja obejmuje uprawnienie Zamawiającego do zamówienia w ramach realizacji umowy dodatkowej liczby usług ochrony imprez okolicznościowych do maksymalnie 2.304 godzin. 6. Za każdy usługę ochrony imprezy w ramach opcji Wykonawca otrzyma wynagrodzenie jednostkowe wynikające z formularza ofertowego /cena jednostkowa za godzinę usługi ochrony imprezy dla zakresu objętego opcją/. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji opcji podczas trwania umowy.7. Opcja jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.8. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z opcji, obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym opcją. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z opcji zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu opcji. Zamówienie w ilości przekraczającej opcję wymaga zmiany umowy.9. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 10. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień – CPV:79710000-4 Usługi ochroniarskie.79714000-2 Usługi w zakresie nadzoru11. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest nieruchomość Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie położona przy ulicy Modlińskiej 105 w Jabłonnie k/Warszawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem koncesji na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz.1995).2) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje) co najmniej 3 usługi ochrony trwających co najmniej przez okres 12 miesięcy każda w obiektach biurowych lub użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 110 000 zł brutto rocznie każda.W przypadku usług nadal wykonywanych, faktycznie zrealizowany zakres zamówienia na dzień składania ofert musi spełniać wymagania określone powyżej.Wykonawca musi potwierdzić ich należyte wykonanie, poprzez przedstawienie odpowiednich dokumentów wystawionych przez Zamawiającego lub odbiorcę usługi.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców lub podmiot trzeci, na zasoby którego powołują się Wykonawcy.b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem lub będzie dysponował zespołem, co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia jako pracownicy ochrony fizycznej, a każda z osób:1) jest pracownikiem ochrony w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz.1995),2) jest nieskazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne i posiadającymi zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań objętych zamówieniem, potwierdzoną odpowiednim orzeczeniem lekarskim,3) posiada przeszkolenie z zakresu stosowania przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz.1995) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony, (Dz.U. z 2013 r., poz. 1681),4) posiada zaświadczenie o przeszkoleniu BHP i p. poż.,5) posiada co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w ochronie w obiektach biurowych lub użyteczności publicznej,orazdysponuje lub będzie dysponował jedną osobom przewidzianą do organizacji i kierowania ww. pracownikami ochrony, która musi posiadać:1) wpis na prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji Listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony Fizycznej, nieskazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne i posiadającymi zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań objętych zamówieniem, potwierdzoną odpowiednim orzeczeniem lekarskim,2) posiada przeszkolenie z zakresu stosowania przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz.1995 ) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony, (Dz.U. z 2013 r., poz. 1681),3) posiada zaświadczenie o przeszkoleniu BHP i p. poż.,4) posiada co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w ochronie w obiektach biurowych lub użyteczności publicznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach