Przetargi.pl
Świadczenie usługi ochrony fizycznej na terenie nieruchomości Centrum Informatyki Statystycznej – Zakład w Radomiu przy ul. Planty 39/45

Centrum Informatyki Statystycznej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-925 Warszawa, al. Niepodległości 208
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Informatyki Statystycznej
    al. Niepodległości 208
    00-925 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 142396858
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://cis.stat.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi ochrony fizycznej na terenie nieruchomości Centrum Informatyki Statystycznej – Zakład w Radomiu przy ul. Planty 39/45
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Świadczenie usługi ochrony fizycznej na terenie nieruchomości Centrum Informatyki Statystycznej – Zakład w Radomiu przy ul. Planty 39/45.Nieruchomość ma powierzchnię 12 193 m2, jest częściowo ogrodzona, na obszarze niedostępnym dla osób trzecich (dostęp na ten obszar odbywa się przez bramę wjazdową lub przez wyjścia z budynku biurowego). Formą świadczenia usługi będzie posterunek ochrony w obiekcie z minimum 1-osobową obsadą, przy wsparciu patroli interwencyjnych w sytuacji zagrożenia oraz w celu sprawdzania prawidłowości pracy posterunku na terenie chronionej nieruchomości pomiędzy godz. 20.00 i 5.00.Zamawiający zastrzega osobiste świadczenie przez wykonawcę usług w formie posterunku ochrony w obiekcie.Zmawiający wymaga skierowania do wykonywania czynności ochrony kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Osoby te muszą być w pełni sprawni psychofizycznie, jednakowo umundurowane z widocznym emblematem firmy oraz identyfikatorem.Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający wymaga od Wykonawcy skierowania do wykonywania czynności określonych w pkt 4 OPZ obowiązki posterunku ochrony co najmniej 3 osób zatrudnionych na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020r. poz. 1320)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:• opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,• wzór umowy – załącznik nr 3 do SWZ.2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy wsparcia patroli interwencyjnych w sytuacji zagrożenia oraz w celu sprawdzania prawidłowości pracy posterunku na terenie chronionej nieruchomości pomiędzy godz. 20.00 i 5.00. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani (art. 462 ustawy Pzp). Podwykonawca, który będzie brał udział w realizacji niniejszego zamówienia musi posiadać koncesję, o której mowa w rozdziale VI w ust 2, pkt 2.2 SWZ. Wymóg posiadania odpowiednich uprawnień stosuje się odpowiednio do dalszych podwykonawców jak i podwykonawców dobieranych przez wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia publicznego.3. Przedmiot zamówienia obejmuje również zamówienie opcjonalne polegające na okresowym zapewnieniu obsady recepcji w części szkoleniowej budynku, w trakcie realizacji szkoleń. Liczba dyżurów zleconych w ramach zamówień opcjonalnych będzie nie mniejsza niż 50 i nie większa niż 175.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca powinien wykazać doświadczeniem - należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert (a jeżeli ten okres prowadzenia działalności był krótszy – w tym okresie), co najmniej dwóch zamówień, których przedmiotem było świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiekcie użyteczności publicznej (tj. budynku biurowym, obiekcie handlowo-usługowym lub innym określonym w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Min. Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, (t.j. Dz. U z 2019 r. Poz. 1065) o powierzchni minimum 3000 m2 przez okres co najmniej 1 roku przy czym wartość każdego zamówienia nie może być mniejsza niż 150 000 złotych brutto.2. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 3 osoby, które będą wykonywały zamówienie w charakterze pracowników ochrony - obsada posterunku ochrony w obiekcie Zamawiającego. Osoby te muszą legitymować się wpisem na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 26 ustawy o ochronie osób i mienia oraz posiadającymi co najmniej 6 miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku pracownika ochrony osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej które zdobył w okresie 3 lat przed terminem składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach