Przetargi.pl
Świadczenie usługi ochrony (dozoru) obiektu i mienia Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych

Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Cyrana 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3564004 , fax. 034 3564192
  • Data zamieszczenia: 2013-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego
    ul. Cyrana 10 10
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 034 3564004, fax. 034 3564192
    REGON: 00127019600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi ochrony (dozoru) obiektu i mienia Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony (dozoru) obiektu i mienia Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego w Lublińcu przy ulicy dr. Emila Cyrana 10. 1.1. Ochronie podlega: budynek wraz z przyległym terenem ze znajdującym się w nim mieniem, przy ul. dr. E. Cyrana 10 w Lublińcu. 1.2. Ochrona (dozór) polega na zapewnieniu maksymalnego bezpieczeństwa życia i zdrowia mieszkańców i pracowników oraz wszelkiego mienia znajdującego się we wskazanym obiekcie, w tym w szczególności: 1. Prowadzenie dziennika służb. 2. Prowadzenie ewidencji wyjść i przyjść mieszkańców z wpisem godziny wyjścia i przyjścia. 3. Prowadzenie ewidencji osób odwiedzających podopiecznych z wpisem godziny przyjścia i wyjścia. 4. Prowadzenie ewidencji osób świadczących usługi na rzecz DPS-u, gości hotelowych oraz interesantów z wpisem godziny przyjścia i wyjścia. 5. Sprawdzanie czy wszyscy odwiedzający opuścili teren DPS-u do godz. 2000. 6. Nie wpuszczanie na teren obiektu osoby odwiedzającej, która jest pod wpływem alkoholu lub wnosi alkohol. 7. W przypadku zachowań wulgarnych bądź agresywnych osób odwiedzających wzywanie policji lub straży miejskiej. 8. Prowadzenie ewidencji oraz łączenie rozmów telefonicznych. 9. Zamykanie i otwieranie bram. 10. Kierowanie interesantów do poszczególnych działów. 11. W okresie zimy odśnieżanie i posypywanie piaskiem zabezpieczonym przez Zamawiającego oblodzonych chodników, a w okresie wiosny uprzątnięcie piasku z chodników. 12. Załączanie i gaszenie lamp na terenie obiektu. 13. Obchód obiektu w godzinach: wieczornych - 2000-2100 i nocnych - 100-200, 300-400, z jednoczesnym sprawdzaniem zamknięcia drzwi wejściowych na terenie obiektu wraz z adnotacją w dzienniku służb. 14. Przyjmowanie w przypadku dostawy przed godziną 700 artykułów żywnościowych. 15. Obsługa systemu przeciw pożarowego. 16. Współpraca z pracownikami Zamawiającego w zakresie: procedur funkcjonowania Domu ze szczególnym nadzorem nad osobami, które nie mogą opuszczać terenu Domu ze względów zdrowotnych oraz zabezpieczenia przed: a/. włamaniem i kradzieżą, b/. wandalizmem i chuligaństwem, c/. ekscesami ze strony osób agresywnych, będących pod działaniem alkoholu lub środków odurzających, d/. różnego typu wypadkami i awariami, np. pożarem, zalaniem itp., e/. innymi przypadkami naruszania prawa i spokoju w obiekcie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskombatant.pl/strona-glowna, www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/index.php?idmp=335&r=o
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach