Beskidzkie Centrum Onkologii im. Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 18
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8164061 , fax. 033 8164401
- Data zamieszczenia: 2009-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Beskidzkie Centrum Onkologii im. Jana Pawła II
ul. Wyzwolenia 18 18
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 033 8164061, fax. 033 8164401
REGON: 07214716400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bielsko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi obsługi technicznej Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obsługi technicznej Beskidzkiego Centrum Onkologii w zakresie określonym szczegółowo w załączniku nr 4 do siwz wraz z usuwaniem awarii i robotami remontowymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uprawniające do udziału w postępowaniu: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. spełnią warunki dodatkowe: a) potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń - zał nr 1 do siwz; b) udokumentują stosownym wykazem wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom polegającym na świadczeniu usług w zakresie obsługi technicznej na obiektach czynnych bez zakłócania normalnej pracy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz przedstawią stosowne dokumenty (np. kopia umowy z danym odbiorcą usługi i referencje ) stwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż: dla zadania nr 1 - 220.000,00 zł, dla zadania nr 2 - 330.000,00 zł, potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie; c) udokumentują kopią polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzenie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę minimum 500 tys. zł. d) zapewnią jednolity sposób umundurowania/oznakowania pracowników świadczących usługę umożliwiający ich identyfikację potwierdzony stosownym oświadczeniem, e) zagwarantują stosownym oświadczeniem, że usługa świadczona będzie zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego przy użyciu urządzeń, narzędzi, materiałów i środków posiadających wymagane na mocy przepisów odrębnych atesty, certyfikaty bezpieczeństwa, badania techniczne lub świadectwa dopuszczające do eksploatacji; f) zagwarantują minimalną stawkę czynszu za wynajmowane pomieszczenie warsztatów, o którym mowa w załączniku nr 4 do siwz, nie niższą niż 10,80 zł/m2 miesięcznie + 22% VAT - potwierdzając to stosownym oświadczeniem ( zał nr 1 siwz ); g) zaoferują 30 dniowy termin płatności za wykonaną usługę - zał. nr 1 do siwz; h) zagwarantują niezmienność ceny przez cały okres realizacji zamówienia - zał. nr 1 do siwz; i) złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami siwz - ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1, 2 i 3 ppkt b) i c) zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, natomiast oferta Wykonawcy, który nie spełni warunków, o których mowa w pkt 3 ppkt a), d), e), f), g), h), i i) zostanie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, w tym oświadczenia, jakie należy złożyć w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Szczegółowa kalkulacja ceny ofertowej - załącznik nr 1 do siwz. 3. Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt 4 a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 6. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom polegającym na świadczeniu usług w zakresie obsługi technicznej na obiektach czynnych bez zakłócania normalnej pracy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie stosownych dokumentów (np. kopia umowy z danym odbiorcą usługi i referencje ) stwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż: dla zadania nr 1 - 220.000,00 zł, dla zadania nr 2 - 330.000,00 zł, potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie; 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000,00 zł. 8. Oświadczenie, ze osoby, które będą wykonywać zamówienie (dotyczy również podwykonawców), posiadają stosowne uprawnienia ( w zakresie eksploatacji i dozoru urządzeń i instalacji energetycznych i gazów medycznych w ramach konkretnego zadania). 9. Oświadczenia, o których mowa w warunkach uprawniających do udziału w postępowaniu pkt 3 ppkt d) i e). 10. Kalkulacja roboczogodziny - załącznik nr 1 do siwz. 11. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 12. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - zał. nr 1 siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stawka kosztorysowa brutto
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.bielsko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na naprawę pompy próżniowej
Dodano: 2016-07-27 - świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii w zakresie branży ogólnobudowlanej na terenie nieruchomości pozostających w zarządzie Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
Dodano: 2016-06-17 - Świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdującej się w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie
Dodano: 2016-04-29 - Roboty szybowe w Centralnym Zakładzie Odwadniania Kopalń w Czeladzi
Dodano: 2016-04-22 - Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw i robót budowlanych w obrębie zasobów gminy administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach wraz z utrzymaniem całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach.
Dodano: 2016-03-25 - świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii w zakresie branży ogólnobudowlanej na terenie nieruchomości pozostających w zarządzie Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
Dodano: 2016-03-21 - Serwis i naprawa urządzeń znajdujących się w siedzibie Wydziału Geodezji i Kartografii
Dodano: 2016-02-25 - Naprawa i konserwacja kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz napraw pogwarancyjnych i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice znak sprawy 10/WOG/2016
Dodano: 2016-02-18 - Serwis urządzeń i sieci wodociągowych, kanalizacji, CO i gazowych
Dodano: 2016-02-12 - Świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych aparatury elektromedycznej BZP/38/382-2/16
Dodano: 2016-02-05